Strona 1 z 2
brak mocy powyzej 3-4 tysiecy

Napisane:
19 wrz 2012, 23:15
przez ukasz57
mam mazde 626 ditd moj problem to ;
kiedy przyspieszam i dochodze do 3-4 tysiecy robi mi sie dziura autko przestaje ciagnac tak jakby turbina przestala chodzic pomozcie
w zeszlym roku wymienilem turbine a teraz to ?
Re: brak mocy powyzej 3-4 tysiecy

Napisane:
19 wrz 2012, 23:23
przez Neonixos666
raczej problem z pompą wtryskową. Jakieś błędy, dym, inne oznaki? Poczytaj forum jest tego trochę.

Napisane:
20 wrz 2012, 22:29
przez smile
ukasz57 napisał(a):autko przestaje ciagnac tak jakby turbina przestala chodzic
Turbina sama się nie zatrzymuje, przestaje chodzić jeśli przestają dochodzić do niej spaliny, spaliny przestają dochodzić jeśli jest problem z wtryskiem paliwa, problem z wtryskiem paliwa bierze się z braku wystarczającej ilości paliwa lub innego powodu, więc zacznij od filtra paliwa...
Re: brak mocy powyzej 3-4 tysiecy

Napisane:
2 paź 2012, 11:52
przez ukasz57
tak tylko jak stoje w miejscu i dodam gazu to obrotomierz dochodzi do 5 tysiecy bez problemu
a jak jade to to 120 km nie moge przekroczyc bo zaczyna szarpac i nie chce dalej ciagnac ,wymienie najpierw filtr paliwa
Dopisano 2 paź 2012, 11:56:
tylko w zeszlym roku mialem ten sam objaw i 2 mechanikow powiedzialo ze to turbina,wiec zamowilem z allegro uzywana i wymienilem a przy okazji wszystkie filtry i objaw zniknal a teraz znowu sie pojawil

Napisane:
2 paź 2012, 21:29
przez tadziol
ukasz57 napisał(a):wymienilem a przy okazji wszystkie filtry i objaw zniknal a teraz znowu sie pojawil
dlatego zacząłbym od wymiany filtru paliwa,jako najtańszego na początek rozwiazania.

Napisane:
2 paź 2012, 22:49
przez Neonixos666
tadziol napisał(a):ukasz57 napisał(a):wymienilem a przy okazji wszystkie filtry i objaw zniknal a teraz znowu sie pojawil
dlatego zacząłbym od wymiany filtru paliwa,jako najtańszego na początek rozwiazania.
dokładnie, też takie objawy miałem a po wymianie filtra wszystko ok.
Ps. A tych mechaników to wypadało by obciążyć za tak bezsensową diagnozę bo na pewnie turbo nie potrzebnie wymieniałeś.

Napisane:
2 paź 2012, 22:55
przez smile
Neonixos666 napisał(a):Ps. A tych mechaników to wypadało by obciążyć za tak bezsensową diagnozę bo na pewnie turbo nie potrzebnie wymieniałeś.
– Spekulacje... no chyba, że jesteś jasnowidzem
Generalnie wymiana wszystkiego na raz uniemożliwiła jednoznaczną odpowiedź, co nawaliło...
Ile kilometrów zrobiłeś ukasz57 na jednym filtrze paliwa?

Napisane:
2 paź 2012, 23:06
przez Neonixos666
smile napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Ps. A tych mechaników to wypadało by obciążyć za tak bezsensową diagnozę bo na pewnie turbo nie potrzebnie wymieniałeś.
– Spekulacje... no chyba, że jesteś jasnowidzem
Generalnie wymiana wszystkiego na raz uniemożliwiła jednoznaczną odpowiedź, co nawaliło...
Ile kilometrów zrobiłeś ukasz57 na jednym filtrze paliwa?
objawy zupełnie nie wskazywały na jakąkolwiek usterkę związaną z turbosprężarką
myślę że oprócz przebiegu na filtrze zależy od tego co tankujemy

Re: brak mocy powyzej 3-4 tysiecy

Napisane:
3 paź 2012, 09:07
przez ukasz57
okolo 11 tys od wymiany filtra .
Dopisano 3 paź 2012, 10:18:
wymienilem wlasnie filtr paliwa i wszystko wrocilo do normy autko sie normalnie zbiera nic nie muli .zobaczymy jeszcze na dluzszej trasie .

Napisane:
3 paź 2012, 10:55
przez Krzysiek24
Dolej jeszcze jakiś uszlachetniacz do diesla, STP czy coś w tym stylu.

Napisane:
3 paź 2012, 18:11
przez smile
ukasz57 napisał(a):wymienilem wlasnie filtr paliwa i wszystko wrocilo do normy

Jak będziesz mieć mniej paliwa ( poniżej 1/4 zbiornika ) to zajrzyj do baku, może masz tam syf, który zatyka filtr paliwa i przez to się szybciej zapycha. Filtr paliwa powinien wystarczyć spokojnie na 30tyś km.

Napisane:
3 paź 2012, 20:25
przez tadziol
tadziol napisał(a):dlatego zacząłbym od wymiany filtru paliwa,jako najtańszego na początek rozwiazania.
ukasz57 napisał(a):wymienilem wlasnie filtr paliwa i wszystko wrocilo do normy autko sie normalnie zbiera nic nie muli
no to nie mam pytań.

Re: brak mocy powyzej 3-4 tysiecy

Napisane:
3 paź 2012, 22:49
przez ukasz57
smile powiedz mi jak do tego zbiornika zajrzyc trzeba go sciagac?
Re: brak mocy powyzej 3-4 tysiecy

Napisane:
3 paź 2012, 22:51
przez smile
Aby zajrzeć do baku, musisz odkręcić kanapę z tyłu, później się dobrać już do zbiornika. Nie musisz go demontować


Napisane:
3 paź 2012, 22:54
przez Neonixos666
smile napisał(a):Filtr paliwa powinien wystarczyć spokojnie na 30tyś km.
jeden wytrzyma 50 tyś a inny po 10tyś trzeba wymienić, to zależy co się do baku leje. Ja mam jedną zasadę, wymieniam raz do roku przed zimą i mam spokój, radzę to samo robić.

Napisane:
3 paź 2012, 23:07
przez Riki
Neonixos666 napisał(a):Ja mam jedną zasadę, wymieniam raz do roku przed zimą i mam spokój, radzę to samo robić.
u siebie dodaje do tego FORTE (zalewam nowy filtr produktem ADFC) i problemów nie ma.

Napisane:
21 paź 2012, 00:20
przez Erastotenes
Leję co 10-15k km na cały bak Xeramik ON do czyszczenia wtryskiwaczy i nie mam żadnych problemów. Filtr paliwa (ten pod maską) powinien wystarczyć na ok 60-90k km – polecam OEM lub Denso.

Napisane:
21 paź 2012, 11:35
przez Neonixos666
Erastotenes napisał(a):60-90k km
w instrukcji do bj jest opis że co 3 lata więc co jakieś 30-40tyś średnio. Wiadomo jakie jest paliwo w Polsce także należy wymieniać filtr wcześniej. Ja jestem wierny firmie Knecht

Re: brak mocy powyzej 3-4 tysiecy

Napisane:
22 paź 2012, 18:16
przez marek-t
Witam,miałem takie same objawy ,wymieniłem fitr paliwa oczywiście na KNECHT,silnik zaczął pracować jak, zegarek .Na starym filtrze przejechałem 20 000 km,teraz zmieniam filtr co 10 000 km(na zimę) taksamo jak olej 5W/30.ELF + FILTRY KNECHT.
Re: brak mocy powyzej 3-4 tysiecy

Napisane:
1 lis 2012, 13:43
przez michallo82
moja mazda 626 2.0 ditd dziś pow 3 tys. zdusiła sie i poszedł chyba biały dym , poniżej 3 tys. jedzie normalnie, nie kopci...co moze być?