626 DiTD -brak mocy

Witam wszystkich.
Postanowiłem założyć nowy wątek ze względu na to ze nie znalazłem podobnego przypadku.
Mianowicie mam problem z moją 626 DiTD RF4F 2001rok. Auto jest bardzo słabe. Elastycznośc 80-120km/h = 24s / V biegu. Samochód idealnie pali w każdej temperaturze od -20st – do +30st. Od jednego obrotu, niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły. Większośc wątków na forum dotyczyła braku mocy i problemu z zapalaniem u mnie pali idealnie. Auto z autentycznym przebiegiem 245kkm – sprawdzonym w serwisie Mazdy w Niemczech.
Do tej pory zostało zrobione:
Wymiana rozrządu – oryginał
czyszczenie dolotu i pozostałe czynności z – Przywracania mocy DiTD
wymiana filtra paliwa, powietrza + regulacja zaworów
Sprawdzenie wtrysków – są OK + wymiana podkładek pod wtryskami
Sprawdzenie SPV – rezystancja 1,2 ohma – w serwisówce podane 2 wartości 10-14ohmów i 1,2 ohma (po odłączeniu wtyczki SPV – auto nie odpaliło)
Sprawdzenie FLT – rezystanca 2kohm – wg serwisówki – 2 do 3 ohmów przy 20st. C – po założeniu rezystora o wartości 2 ohm kontrolka świec wyświeta błąd.
Rezystancja TCV – ok 10 ohm – zgodna z serwisówką – TCV cieknie i troche ropy znalazłem w okolicy PCM w nogach pasażera.
Rezystancja czujnika prędkości rotora pompy – 225ohm – zgodna z serwisówka.
Z obserwacji ciśnienia doładowania do 1500rpm dochodzi do 1 bara po czym spad do 0.5 bara – turbina w stanie dobrym po sprawdzeniu luzów i dośc dobrze ją słychać przy 1500rpm
Auto praktycznie nie kopci.
Proszę o radę bo kolejni fachowcy kasują mnie jak za zboże a efektów brak
.
Pozdrawiam
Postanowiłem założyć nowy wątek ze względu na to ze nie znalazłem podobnego przypadku.
Mianowicie mam problem z moją 626 DiTD RF4F 2001rok. Auto jest bardzo słabe. Elastycznośc 80-120km/h = 24s / V biegu. Samochód idealnie pali w każdej temperaturze od -20st – do +30st. Od jednego obrotu, niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły. Większośc wątków na forum dotyczyła braku mocy i problemu z zapalaniem u mnie pali idealnie. Auto z autentycznym przebiegiem 245kkm – sprawdzonym w serwisie Mazdy w Niemczech.
Do tej pory zostało zrobione:
Wymiana rozrządu – oryginał
czyszczenie dolotu i pozostałe czynności z – Przywracania mocy DiTD
wymiana filtra paliwa, powietrza + regulacja zaworów
Sprawdzenie wtrysków – są OK + wymiana podkładek pod wtryskami
Sprawdzenie SPV – rezystancja 1,2 ohma – w serwisówce podane 2 wartości 10-14ohmów i 1,2 ohma (po odłączeniu wtyczki SPV – auto nie odpaliło)
Sprawdzenie FLT – rezystanca 2kohm – wg serwisówki – 2 do 3 ohmów przy 20st. C – po założeniu rezystora o wartości 2 ohm kontrolka świec wyświeta błąd.
Rezystancja TCV – ok 10 ohm – zgodna z serwisówką – TCV cieknie i troche ropy znalazłem w okolicy PCM w nogach pasażera.
Rezystancja czujnika prędkości rotora pompy – 225ohm – zgodna z serwisówka.
Z obserwacji ciśnienia doładowania do 1500rpm dochodzi do 1 bara po czym spad do 0.5 bara – turbina w stanie dobrym po sprawdzeniu luzów i dośc dobrze ją słychać przy 1500rpm
Auto praktycznie nie kopci.
Proszę o radę bo kolejni fachowcy kasują mnie jak za zboże a efektów brak
Pozdrawiam