626 DiTD -brak mocy
nie dodałemjeszcze, że odpala jak nowa
filtr paliwa od nowości (zakupu ) nie był wymieniany, ostatnio zdażalo mi się jeździć na głębokiej rezerwie
p.s co to jest ten boost sensor??
mam nadzieję, że to jakaś błachostka lada dzień chciałem w Bieszczady jechac...
filtr paliwa od nowości (zakupu ) nie był wymieniany, ostatnio zdażalo mi się jeździć na głębokiej rezerwie
p.s co to jest ten boost sensor??
mam nadzieję, że to jakaś błachostka lada dzień chciałem w Bieszczady jechac...
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
Neo kontrolka nie miga a co mają hamulce do tego?
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
osabeerladen napisał(a):filtr paliwa od nowości (zakupu ) nie był wymieniany, ostatnio zdażalo mi się jeździć na głębokiej rezerwie
więc to należy sprawdzić na początku.
osabeerladen napisał(a):Neo kontrolka nie miga a co mają hamulce do tego?
szanowny NEO chciał zauważyć,że "trzymające" hamulce potrafią skutecznie odebrać moc auta.
tadziol sprawdzę ten filtr, ale jak na moje laickie oko to nie tędy droga
kurde mam nadzieję, że turbina nie uległa uszkodzeniu...
co to jest ten boost sensor?
kurde mam nadzieję, że turbina nie uległa uszkodzeniu...
co to jest ten boost sensor?
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
osabeerladen napisał(a):tadziol sprawdzę ten filtr, ale jak na moje laickie oko to nie tędy droga
każda droga dobra,która prowadzi do celu.
a sprawdzenie filtra jest prostsze i tańsze niż walka z turbiną.
boost sensor –> czujnik doładowania/ciśnienia turbiny.zamienia wartość ciśnienia doładowania na sygnał elektryczny,który podany do PCM (komputera) powoduje wzbogacenie dawki paliwa.
Zawsze przy takich brakach mocy zaczyna się od najtańszych i najprostszych rzeczy czyli to co napisałem. To co napisał Tadziol to święta racja już wielu było takich co silnik chcieli rozkręcać a okazało się że po wymianie filtra wszystko wróciło do normy. Bardzo zaniedbałeś tą sprawę a zima tego nie wybacza...
Znalezienie eksperta, który podepnie się do mojej Mazduni nie było wcale łatwe, ale w końcu się udało...
Nie wiem, czy zrobił to poprawnie, ale wysypało mu 37 błędów. On twierdził, że wszystkie te błędy związane są z EGR-em, nie miał jednak pewności dlatego nie wziął ode mnie ani grosza.
Jutro z rana wymienię filtr paliwa tak jak radzicie. Czy możecie mi wskazać gdzie mogę zobaczyć fotorelację z tej operacji?
Nie wiem, czy zrobił to poprawnie, ale wysypało mu 37 błędów. On twierdził, że wszystkie te błędy związane są z EGR-em, nie miał jednak pewności dlatego nie wziął ode mnie ani grosza.
Jutro z rana wymienię filtr paliwa tak jak radzicie. Czy możecie mi wskazać gdzie mogę zobaczyć fotorelację z tej operacji?
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
osabeerladen napisał(a):Znalezienie eksperta, który podepnie się do mojej Mazduni nie było wcale łatwe, ale w końcu się udało...
Nie wiem, czy zrobił to poprawnie, ale wysypało mu 37 błędów. On twierdził, że wszystkie te błędy związane są z EGR-em, nie miał jednak pewności dlatego nie wziął ode mnie ani grosza.
tabela błędów dla DITD nie ma tylu kodów.
wnioskuję,że ów expert po prostu je źle odczytał.....
osabeerladen napisał(a):Neo kontrolka nie miga
czyli to jakieś stare pozostałości....
osabeerladen napisał(a):Jutro z rana wymienię filtr paliwa tak jak radzicie. Czy możecie mi wskazać gdzie mogę zobaczyć fotorelację z tej operacji?
viewtopic.php?t=51787
co prawda M6,ale to bliźniaczo podobna robota
pewnie źle odczytał skoro kasy nie wziął...powiedział też, że nie sądzi aby była to turbina zepsuta
chociaż gruba rura dolotowa przy dodawaniu gazu i obrotach powyżej 3000 jest miękka, jak g.... a powinna twardnieć (nie ma ciśnienia)
chociaż gruba rura dolotowa przy dodawaniu gazu i obrotach powyżej 3000 jest miękka, jak g.... a powinna twardnieć (nie ma ciśnienia)
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
kup sobie wskaznik doladowania i bedziesz wiedzial ile dmucha. ale powiem ci kolego ze jak mamy ten sam problem to u mnie dmucha ok a dalej mocy niema wiec pewnie i u ciebie to samo. trzeba szukac dalej. cos mi tadziol pisze o konczacym sie spv. wiec mysle zeby kupic nowy i dziada zmienic
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
ja jutro znowu jadę do jakiegoś znachora
ale zacznę od tego filtru paliwa tak, jak Tadziol radził
ale zacznę od tego filtru paliwa tak, jak Tadziol radził
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
ja zmienilem na tym metalu co sie przykreca do niego filtr mialem pelno piachu i zatkana cala dziure dopiero gwozdziem odetkalem i przedmuchalem i wyczyscilem ale roznicy w jezdzie duzej niebylo. no chyba ze jeszcze gdzies indziej tez jest przytkane. ciezko bedzie nam znalesc rozwiazanie bo cos czuje ze to albo ten SPV – okolo 1300 zl lub pompa regenaracja pewnie tez z 1500 zl
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
byłeś u jakiegoś znachora z tym, czy tak sam sobie szukasz?
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
tadziol to znachor a on juz tyle DITD obrobil ze raczej mu wierze konczacy sie SPV moze okazywac sie spadkiem mocy autka. no mi pali i na cieplym i na zimnym bez problemow wiec raczej pompa ok. a juz nic innego mi do glowy nieprzychodzi niz tadziola rady.
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Witam wszystkich po długiej nieobecności,
na początku chciałem serdecznie podziękować za pomoc i uwagi koledze Tadziolowi.
Jak na razie nie udało mi sie naprawić auta, ale sprawdziłem kolejne elementy.
Wywalenie kata nic nie pomoglo, auto zyskało na elastyczności 2 s. ale to na pewno nie to. 23sekundy na V od 80 – 120km/h to nie dopuszczalne przy mocy silnika 110KM.
Zauważyłem natomiast dziwną rzecz – taka czarna skrzyneczka w okolicy podszybia po prawej stronie patrząc od przodu samochodu to chyba – IDM ma umnie oznaczenie RF2F? czy mogłby ktoś sprawdzić czy w RF4F IDM jest taki sam jak w RF2F, czy możę to jakiś przeszczep??
Jeszcze jedna prośba – czy ktoś z silnikeim RF4F mogłby podać jaką ma rezystancje TCV i SPV??
Z gory dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
na początku chciałem serdecznie podziękować za pomoc i uwagi koledze Tadziolowi.
Jak na razie nie udało mi sie naprawić auta, ale sprawdziłem kolejne elementy.
Wywalenie kata nic nie pomoglo, auto zyskało na elastyczności 2 s. ale to na pewno nie to. 23sekundy na V od 80 – 120km/h to nie dopuszczalne przy mocy silnika 110KM.
Zauważyłem natomiast dziwną rzecz – taka czarna skrzyneczka w okolicy podszybia po prawej stronie patrząc od przodu samochodu to chyba – IDM ma umnie oznaczenie RF2F? czy mogłby ktoś sprawdzić czy w RF4F IDM jest taki sam jak w RF2F, czy możę to jakiś przeszczep??
Jeszcze jedna prośba – czy ktoś z silnikeim RF4F mogłby podać jaką ma rezystancje TCV i SPV??
Z gory dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
- Od: 15 cze 2012, 10:02
- Posty: 5
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 110PS
wywaliłem 150 PLN i gość stwierdził, że turbina o.k wszelkie zawory też a powiedział, że to katalizator lub wtryskiwacze...
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
osabeerladen napisał(a):gość stwierdził, że turbina o.k wszelkie zawory też a powiedział, że to katalizator lub wtryskiwacze...
osabeerladen napisał(a):że nie sądzi aby była to turbina zepsuta
chociaż gruba rura dolotowa przy dodawaniu gazu i obrotach powyżej 3000 jest miękka, jak g.... a powinna twardnieć (nie ma ciśnienia)
no więc gdzie leży prawda ?
masz RF4F silnik?
właśnie nie wiem, gdzie leży prawda
ten gość (podobno znawca diesli)wymienił filtr paliwa (niezbyt zabrudzony był), z dwie godziny badał moje auto, podłączał pod komputer, przekładał zawory z 6, która stała akurat u niego i turbinę wykluczył. Mówi, że to katalizator zapchany bądź wtryski...
ten gość (podobno znawca diesli)wymienił filtr paliwa (niezbyt zabrudzony był), z dwie godziny badał moje auto, podłączał pod komputer, przekładał zawory z 6, która stała akurat u niego i turbinę wykluczył. Mówi, że to katalizator zapchany bądź wtryski...
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
przeczytałem właśnie 4 odcinek Tadziola o pompie wtryskowej
iintuicja podpowiada mi, że to może być coś nie tak z zaworem SPV...
kurde nie wiem już co mam zrobic :/
iintuicja podpowiada mi, że to może być coś nie tak z zaworem SPV...
kurde nie wiem już co mam zrobic :/
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6