626 DiTD -brak mocy

Postprzez osabeerladen » 9 sie 2012, 18:58

ile kosztuje nowy taki zawór? opłaca się kupować używkę?
Początkujący
 
Od: 10 maja 2011, 18:59
Posty: 18

Postprzez 121 » 9 sie 2012, 19:05

osabeerladen co z Twoim autem, wymieniłeś SPV, odzyskałeś moc.
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2009, 20:58
Posty: 70
Auto: Premacy DITD2.0 101KM 2001

Postprzez tadziol » 9 sie 2012, 19:28

osabeerladen napisał(a):ile kosztuje nowy taki zawór? opłaca się kupować używkę?

ok.1300 pln.
używka to loteria i to bardzo ryzykowna.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez osabeerladen » 10 sie 2012, 16:57

MOC POWRÓCIŁA!!! :)
Dziś byłem u gościa, który bardzo rzeczowo podszedł do sprawy. Nie podpinał żadnego komputera, nie wymyślał niestworzonych historii tylko zabrał się do roboty...Sprawdził:katalizator (rozwalił), EGR, zawory i inne czujniki i w końcu dobrał się do turbiny, (która według poprzedniego znachora – komputerowca była o.k). W zasadzie to zbytnio nie grzebał w tej turbinie tylko podkręcił jakieś cięgno przy niej. Ja to sobie tłumaczę w ten sposób, że łopatki turbiny są już trochę zużyte a mój wybawca poprzez regulację tym cięgnem wymusił szybsze pobudzanie turbiny. Ustawienie, które było właściwe 10 lat temu przestało być właściwe po stopniowym zużywaniu się elementów turbiny. Uznał, że regeneracja turbiny obecnie nie ma sensu, ale że prawdopodobnie za jakiś czas będzie konieczna. W tej chwili uzyskałem moc taką, jaką miała przy zakupie w maju 2011. Gdy pojawił się problem braku mocy miałem kłopoty aby przekroczyć 100-110km/h tak po wizycie u znachora rozbujałem moją Mazdunię na esce do 165km/h, więc przy 185 km/h, jakie podaje producent to po tylu latach chyba wszystko jest o.k.
...a ja już zaczynałem wątpić w moją Mazdunię :]
Z góry przepraszam (szczególnie Tadziola i Neo) za brak fachowości w moim opisie :)

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie wskazówki!!
Początkujący
 
Od: 10 maja 2011, 18:59
Posty: 18

Postprzez Neonixos666 » 10 sie 2012, 17:03

A może cięgno się przypiekło a on je tylko rozruszał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez osabeerladen » 10 sie 2012, 17:09

Cały czas byłem obecny podczas tej naprawy i wydaje mnie się, że zmienił położenie tego cięgna
Początkujący
 
Od: 10 maja 2011, 18:59
Posty: 18

Postprzez Neonixos666 » 10 sie 2012, 17:23

osabeerladen napisał(a):Cały czas byłem obecny podczas tej naprawy i wydaje mnie się, że zmienił położenie tego cięgna


te cięgno samo zmienia położenie, kwestia co on konkretnie zrobił
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 10 sie 2012, 18:07

osabeerladen napisał(a):Z góry przepraszam (szczególnie Tadziola i Neo) za brak fachowości w moim opisie

ależ wcale się nie gniewam :))
nie wiem jak nasz drogi Neo,ale ja spox <spoko>
Neonixos666 napisał(a):
osabeerladen napisał(a):Cały czas byłem obecny podczas tej naprawy i wydaje mnie się, że zmienił położenie tego cięgna


te cięgno samo zmienia położenie, kwestia co on konkretnie zrobił

i tak się nie dowiesz wnioskując z deklaracji na samym początku postu.
zresztą czy to ważne ?? gość śmiga i z radości <faja> <ganja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 10 sie 2012, 18:15

tadziol napisał(a):zresztą czy to ważne ?? gość śmiga i z radości <faja> <ganja>


racja to jest najważniejsze <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 10 sie 2012, 23:25

czyli u mnie juz jest inny problem :( bo turbo mi dochodzi do 1,1 bara wiec to raczej to niewina turbo :(

a u mnie strasznie slaby jest 5 bieg jak jade 90 km/h i jest lekko pod gorke to zaraz obroty spadaja i uto zwalnia trzeba redukowac i cisnac na 4 biegu potem jak i tak jade 110 i jest pod gorke to tez zawsze zwalnia.

a do tego dzis znowu wyskoczyl blad P 0216 czyli jednak cos z tym TCV mam nie tak :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez osabeerladen » 11 sie 2012, 09:44

Boczek mnie się wydaje, że powinieneś iść do jakiegoś sprawdzonego mechanika u siebie, który specjalizuje się naprawami diesli. Jeśli nie masz doświadczenia w tym temacie to moim zdaniem ciężko będzie Tobie usunąć usterkę "przez neta".
p.s jaką max. prędkość możesz osiągnąć w tej chwili?
Początkujący
 
Od: 10 maja 2011, 18:59
Posty: 18

Postprzez boczek86 » 11 sie 2012, 09:59

140 pocisnie ale to na opornosci 25 ohm. bo tak jak normalnie jezdze to 120 i dalej niechce isc :( do mechanika mi ciezko oddac bo do pracy musze dojezdzac po 35 km w jedna strone a niemam jak inaczej dojezdzac :( a watpie ze mechanik to zrobi w dwa dni bo tyle mam wolnego :(

a co z tym TCV ?? skoro to jego bład to moze go wymienic i problem zniknie ?? a ropy od nogami pasazera niemam. odwijalem ostatnio wykladzine i sucho. neo pisal zeby go wykrecic i tam jakies sitko sprawdzic . a to sitko jest na tcv czy gdzies tam glebiej ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 11 sie 2012, 11:04

jest na nim popatrz sobie zdjęcia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 11 sie 2012, 18:04

osabeerladen napisał(a):Cały czas byłem obecny podczas tej naprawy i wydaje mnie się, że zmienił położenie tego cięgna


to teraz nam napisz czy ruszal cos przy gruszce czy sciagal ta oslone od turbo i tam cos grzebal ?? opisz tyle ile widziales i jak najlepiej to moze i ja u mnie tez tam cos pogrzebie, moze tez mi to cos da. szkoza ze niemierzyles cisnienia doladowania przed taka operacja to bysmy wiedzieli ile ci dmuchalo i ile teraz dmucha.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez osabeerladen » 12 sie 2012, 08:15

Ściągnął obudowę od turbo i podkręcił to cięgno, które się tam znajduje [wyregulował pracę turbiny-(chyba)].
Nie wiem nie znam się na tym zbytnio, i Tobie też radzę, żebyś pojechał do kogoś co się zna bardziej od ciebie. Widać, że wiesz, że dzwonią ale zupełnie nie wiesz gdzie ;)
To tyle w tym temacie...
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 10 maja 2011, 18:59
Posty: 18

Postprzez boczek86 » 12 sie 2012, 16:14

jak narazie swietnie daje radew dlubaniu i odziwo nic niezepsulem tylko naprawilem wiec i wtym bede grzebal :) jakbym mial tdi to mozna mechanikowi zaufac ale majac ditd trzeba brac pod uwage ze tych aut jes bardzo malo do tego psuja sie rzadko wiec mechanicy wogole sie na takim sprzecie nieznaja :P wiec robiac samemu czy dajac mechanikowi to i tak robi to laik :D <rotfl> <rotfl> <lol> a satysfakcja z udanej proby naprawy czego kolwiek bezcenna :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez kierownik » 16 sie 2012, 18:43

boczek, a jak Ci upaliło ten rezystor, to nie spaliłeś czasem boost sensora?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Riki » 16 sie 2012, 18:48

kierownik napisał(a):to nie spaliłeś czasem boost sensora?


a boczek go ma? <co?>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez boczek86 » 16 sie 2012, 19:41

mam boots sensor ale chyba go nieupalilo zreszta pojade do smile i bedziemy robic podmianki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Riki » 16 sie 2012, 20:14

boczek86 napisał(a):pojade do smile i bedziemy robic podmianki


<spoko>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6