626 DiTD -brak mocy

Postprzez cze-dar » 1 sie 2012, 22:41

był sygnał długi przerwa długi trzy krótkie, potem długi przerwa długi cztery krótkie
Początkujący
 
Od: 1 sie 2012, 21:58
Posty: 8
Auto: MAZDA 626, DITD, 2001

Postprzez Neonixos666 » 1 sie 2012, 22:49

nagraj to najlepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cze-dar » 1 sie 2012, 23:11

znalazłem taki filmik http://www.youtube.com/watch?v=QQpRJnU2 ... e=youtu.be, od 21sekundy błędy są takie jak u mnie
Początkujący
 
Od: 1 sie 2012, 21:58
Posty: 8
Auto: MAZDA 626, DITD, 2001

Postprzez kierownik » 2 sie 2012, 14:10

ale pierwszy błąd tutaj jest wyświetlany niemal od początku do ok 35 sekundy – to cała sekwencja (w tym przypadku akurat P0403)
nagraj to u siebie, bo inaczej tak sobie będziemy gdybać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 2 sie 2012, 17:11

albo sprawdź w poradniku jak prawidłowo powinno się je odczytywać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cze-dar » 2 sie 2012, 22:50

Czy ktoś mógłby mi podać link jak czytać błędy, bo to co mam opisuje błędy dwoma cyframi.
Nie mogę nagrać i wkleić tego na stronę bo auto u mechanika a on pracuje w tych samych godzinach co ja :(
Początkujący
 
Od: 1 sie 2012, 21:58
Posty: 8
Auto: MAZDA 626, DITD, 2001

Postprzez kierownik » 2 sie 2012, 23:10

szukajcie a znajdziecie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez cze-dar » 3 sie 2012, 10:09

Jeśli dobrze odczytałem to jest to błąd 0304, znalazłem na forum i ma to ponoć związek z EGR, ale ja już go dawno zaślepiłem
Początkujący
 
Od: 1 sie 2012, 21:58
Posty: 8
Auto: MAZDA 626, DITD, 2001

Postprzez kierownik » 3 sie 2012, 11:05

a nie 0403?
bo 0304 jest całkiem o czymś innym

poza tym jak masz zaślepiony EGR w polifcie, to często błąd łapie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez cze-dar » 3 sie 2012, 19:06

Kierowniku masz racje to 0403, teraz muszę wymontować EGR, przeczyścić i wykasować błąd, mam nadzieję że pomoże
Początkujący
 
Od: 1 sie 2012, 21:58
Posty: 8
Auto: MAZDA 626, DITD, 2001

Postprzez boczek86 » 3 sie 2012, 20:48

no to wkoncu ktos konkretnie opisal problem ktory i mnie dotyczy. tez walcze z tym problemem. wymieniam co trzeba ale i tak bez efektow. paliwo mi leje dobrze i wlasnie mysle ze problem mam w doladowaniu i dlatego zamowilem wskaznik. i pytanie jak to ciegielko rozruszac jak u mnie wogole ani drgnie ale podczas jazdy slychac syczenie turbo no chyba ze to cos innego mi tam tak syczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez kierownik » 3 sie 2012, 21:06

cze-dar ale jak będziesz miał dalej zaślepiony, to błąd i tak się prawdopodobnie pojawi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez cze-dar » 3 sie 2012, 23:10

wiem, czytałem już o tym, jak już wymonutje EGR to wyrzucę zaślepkę
Dzięki i pozdrawiam
jak zrobię to napiszę czy pomogło
Początkujący
 
Od: 1 sie 2012, 21:58
Posty: 8
Auto: MAZDA 626, DITD, 2001

Postprzez Neonixos666 » 3 sie 2012, 23:40

cze-dar napisał(a):wiem, czytałem już o tym, jak już wymonutje EGR to wyrzucę zaślepkę
Dzięki i pozdrawiam
jak zrobię to napiszę czy pomogło


błąd zniknie ale Twoje opisane problemy nie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 4 sie 2012, 07:08

Dokładnie jak mówi Neo. Ja mam zaplepiony i to teraz mocna i grubą blacha a mocy nadal brak.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Barthez » 4 sie 2012, 08:03

Neonixos666 napisał(a):błąd zniknie ale Twoje opisane problemy nie

dokładnie -błąd EGR nie ma wpływy (zasadniczego) na moc.
Ja u siebie miałem prawie cały czas i mi to nie przeszkadzało w podnoszeniu mocy.
kiedyś się na niego zawziąłem zreperowałem EGRa a on się zepsół ponownie po 1000 km :] i dałem sobie spokój.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Neonixos666 » 4 sie 2012, 10:18

Barthez napisał(a):dokładnie -błąd EGR nie ma wpływy (zasadniczego) na moc.


tylko ma w przypadku gdy zatnie się w pozycji otwartej a ogólnie nawet jak zaworek padnie i nie ma podciśnienie to i tak jest zamknięty. Sterowanie egr jest tak rozwiązane aby nie przeszkadzało w pracy silnika. U mnie EGR nie działa z innego powodu, po prostu nie chce mieć syfu w dolocie a że wyczyściłem kanały dolotowy w kolektorze i głowicy nie chce się zastanawiać ile już syfu tam się napchało przez niego. Niby mały przebieg a było do skrobać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez osabeerladen » 7 sie 2012, 19:30

Witam,
jestem posiadaczem 626, 2.0 ditd, 110KM, 2001r (kombi). Do tej pory z autem nie działo się nic i spisywało się wzorowo (mam ją już ponad rok).
Teraz pojawił mi się problem z mocą-praktycznie moc=0.
Ciężko mi osiągnąć prędkość większą niż 100km/h i wejść na obroty powyżej 2000... <płacze>
Jutro zamierzam pojechać do mechanika, żeby podpiął ją pod komputer. Jestem laikiem w dziedzinie motoryzacji o co mam pytać tego fachowca i na co mam zwrócić uwagę? Co może być przyczyną tak drastycznego spadku mocy?
Z góry dzięki. Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 10 maja 2011, 18:59
Posty: 18

Postprzez Neonixos666 » 7 sie 2012, 20:09

jak nie miga kontrolka to błędów nie znajdzie. Ja bym zaczął od najprostszych rzeczy typu nieszczelność dolotu (zaolejenie na rurach), boost sensor i wężyk od niego, hamulce, ostukał spv, sprawdził poprawne działanie cięgna od turbo itp może kiedyś książkę napiszę <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 7 sie 2012, 20:16

filtr paliwa i samo paliwo.... :>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6