Strona 1 z 5

DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym

PostNapisane: 3 lut 2012, 20:50
przez arek1987
Witam

Mam problem z moja madzia jest to 626 gw 98 r 2.0 ditd 101 km . Pompa rf2a. Mazde mam od poł roku i na początku mrugała kontrolka świec żarowych . Jeden z mechaników podpioł madzie i pokazało uszkodzenie EGR. Po naprawie i zresetowaniu kompa błąd dalej wyskakiwał.... ale to nic bo mazda przestała odpalac!!! <płacze> pierw nie paliła na ciepłym silniku a teraz już wcale...
Mechanik po tygodniu stwerdza ze to pompa wtryskowa wspomiana wcześniej RF2A ..Kupiłem uzywke na allegro lecz okazało sie ze jest bez czujnikow i zaworów była po prostu ,,Goła i wesoła'' .
Mechannik zrobił przekładke i z 2 pomp zrobił jedna... Efekt??? <dupa> Madzia dalej nie pali :(


tadziol , Neonixos666 i inni szpece z forum apeluje o pomoc <oczko>

Re: DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym ;(

PostNapisane: 3 lut 2012, 20:54
przez Neonixos666
a spróbuj odłączyć czujnik temperatury wody, jest pod kolektorem dolotowym

Re: DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym ;(

PostNapisane: 3 lut 2012, 20:58
przez tadziol
SPV is dead :(

Re: DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym ;(

PostNapisane: 3 lut 2012, 21:01
przez arek1987
Czujnik był odłonczony i nic ;(


tadziol napisał(a):SPV is dead :(



czy aby napewno???

PostNapisane: 3 lut 2012, 21:05
przez tadziol
arek1987 napisał(a):tadziol , Neonixos666 i inni szpece z forum apeluje o pomoc

arek1987 napisał(a):Czujnik był odłonczony i nic ;(


tadziol napisał(a):SPV is dead :(




czy aby napewno???

no i jak Ci tu pomóc.....??

PostNapisane: 3 lut 2012, 21:06
przez Neonixos666
tadziol napisał(a):SPV is dead


też na myśl przyszło mi to <spoko>

Re: DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym ;(

PostNapisane: 3 lut 2012, 21:10
przez arek1987
Oj oj czyli koszt naprawy będzie dosc duży? mozna wymienic same spv czy trzeba regeneracji całej pompy??

PostNapisane: 3 lut 2012, 21:11
przez Neonixos666
arek1987 napisał(a):Oj oj czyli koszt naprawy będzie dosc duży? mozna wymienic same spv czy trzeba regeneracji całej pompy??


nie trzeba regenerować ale jeśli chcesz się upewnić czy to na pewno on musisz go podmienić na sprawny

Re: DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym ;(

PostNapisane: 3 lut 2012, 21:13
przez arek1987
Ta tylko skąd go wziąsc. a może ma ktos spv (sprawne) na sprzedaż???


i jeszcze jedno pytano. skoro jak czytałem tsv pasuje od opla to czy z spv tez tak jest??

a pozatym szacunek panowie (o ile macie racje) ja juz 2 tyg auta nie mam i nikt nie wie dokładnie co jej jest. A wy mi tu problem w 5 minuut rozwazujecie?? <spoko>

pozatym musze stwerdzic ze mechanicy jak usłyszą DiTD to ich mina jest taka :|

PostNapisane: 3 lut 2012, 22:20
przez kierownik
arek1987 napisał(a):Oj oj czyli koszt naprawy będzie dosc duży?


a to

arek1987 napisał(a):pompa wtryskowa wspomiana wcześniej RF2A ..Kupiłem uzywke na allegro


tanie było?

PostNapisane: 3 lut 2012, 22:25
przez tadziol
arek1987 napisał(a):a pozatym szacunek panowie (o ile macie racje) ja juz 2 tyg auta nie mam i nikt nie wie dokładnie co jej jest. A wy mi tu problem w 5 minuut rozwazujecie?? <spoko>

absolutnie....staramy się pomóc na Twoją prośbę.
ale chyba rozumiesz,że stawianie 100% diagnozy przez forum to jak 6 w totka <lol>

Re: DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym ;(

PostNapisane: 3 lut 2012, 22:44
przez Neonixos666
My możemy podpowiedzieć gdzie ewentualnie szukać a czym sobie głowy nie zawracać. Jeśli diagnoza jest dobra to się cieszyć a jeśli nie to szukamy dalej :)

6 w totka może nie ale tak 5-4 na pewno <lol> bo wróżbiarstwo to tylko Harry Potter miał <lol>

Re: DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym ;(

PostNapisane: 3 lut 2012, 22:59
przez arek1987
tanie było?[/quote]

a tanio dałem bo 600 zł jak na ta pompe to mysle ze nie dużo ... tylko co z tego jesli dalej nie odpala <płacze>


Panowie ja czytam dosc dlugo forum i mysle ze wielu z was wie wiecej o ditd niz japończycy hehe :D
a co z spv pasuje z jakiegos innego ,,bolidu''?? :D

Co myślicie o tym opłaca sie ?? cena wydaje sie dosc przystepna
http://allegro.pl/mazda-626-zawor-regul ... 16109.html

Re: DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym ;(

PostNapisane: 3 lut 2012, 23:01
przez Neonixos666
z tcv nie ma problemu można od opla ale z spv to nie do końca jasny temat ale zawsze możesz założyć od opla :D i ładnie opisać czy działa

PostNapisane: 3 lut 2012, 23:07
przez YgooR
Neonixos666 napisał(a):z spv to nie do końca jasny temat

Kilka osób zmieniało, poczytaj na forum lub napisz do nich na priv i zapytaj jak się sprawuje SPV od Opla.
Pozdrawiam

Re: DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym ;(

PostNapisane: 3 lut 2012, 23:10
przez gallu82
Głowiczka rozdzielacza i SPV do wymiany <rotfl> ale sprawdż opornośc na stykach SPVa ciekawe czy cewka dobra...

PostNapisane: 3 lut 2012, 23:14
przez arek1987
gallu82 napisał(a):Głowiczka rozdzielacza i SPV do wymiany <rotfl> ale sprawdż opornośc na stykach SPVa ciekawe czy cewka dobra...



głowiczka rozdzielacza??? zdiagnozowali to za 1 razem ... poskładali z 2 pomp 1 i dalej nie działa?

PostNapisane: 3 lut 2012, 23:15
przez kierownik
jak poskładali z pompy za 600 zł. to specjalnie bym się nie dziwił, ale nie chcę źle wróżyć.

Re: DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym ;(

PostNapisane: 3 lut 2012, 23:21
przez arek1987
Ale spv pochodzi ze starej pompy i mysle ze to moze byc własnie przyczyną :(

Re: DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym ;(

PostNapisane: 3 lut 2012, 23:27
przez Neonixos666
pompa była tania bo bez zaworów