Pompa wtryskowa RF2A czyli gdzie diabeł nie może,tam Tadziola pośle :)

Postprzez boczek86 » 14 paź 2014, 20:41

dzieki Michał :) a taki syf był w srodku :/

i na ostatnim zdjęciu nieprzeszkadza już ze jest takie porysowane czy tez trzeba wymienić ??

a tez trzy opilki były w sitku :/ trochę duże się trafily :/
Załączniki
WP_20141014_004.jpg
WP_20141014_020.jpg
WP_20141014_022.jpg
WP_20141014_044.jpg
WP_20141014_040.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez tadziol » 14 paź 2014, 21:44

boczek86 napisał(a):tez trzeba wymienić

z tego co widzę,to zostaw sobie głowiczkę i tłokorozdzielacz,cała reszta do wymiany.obudowa też.
będą uszkodzone tuleje prowadzące tłok zmiany kąta wyprzedzenia wtrysku.nie uzyskasz szczelności.bierz od Neo całą pompę bez głowiczki.
ps.na czym Ty jeździsz ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez boczek86 » 14 paź 2014, 22:21

dlatego dziś tyle razy do Ciebie dzwoniłem bo niewiedzialem co robic :( ale od czego to się tak stało ?? a jezdze na ON dynamic stacja lotos. i innej nietankuje. ale zo obudowa do wymiany :( to w sumie chyba cala pompa nowa musi być :( kurde ale cios :( mam nadzieje ze michal da rade dozucic mi reszte części bo inaczej u <dupa> iony :(



wlasnie mi Neonixos napisał ze wysle cala pompe bez glowiczki i czujnikow :) <jupi> <jupi> <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 14 paź 2014, 22:26

jutro postaram się to jakoś zapakować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9470 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 1 lis 2014, 14:34

to może ja powiem to co zauważyłem przy składaniu pompy a komuś może pomoc. pierwsze co jak już ja ktoś rozbierze i nie będzie umiał wyciągnąć tego ostatniego pierścienia bo jest tak dopracowany że się cały czas blokuje to polecam klucz imbusowy 5/32 i on tam pasuje na styk w jedna z dziurek a potem do góry to wysuwałem i udało się w taki właśnie sposób. następnie przy składaniu na żadnych zdjęciach niema pokazane w która stronę włożyć taki falowany pierścień. bo jeżeli składamy pompę i klin z przodu ustawimy jak na rozrządzie to wtedy są dwie możliwości włożenia tej części na zdjęciach niżej pokazałem te dwie możliwości . za pierwszym razem jak złożyłem pompę to właśnie w ten zły sposób czyli klin z przodu jak do rozrządu a bolec był naprzeciwko klina i nie odpalał i jeszcze mi jakąś podkładkę pokruszyło :( wyciągnąłem pompę i złożyłem ja jeszcze raz tylko tym razem inaczej bo nie wiedziałem że jest jakaś różnica w tym bo z opisu na początku nigdzie właśnie nie jest napisane jak to złożyć no chyba że gdzieś to przeoczyłem ...
i za drugim razem bolec został ułożony tak jak klin z przodu i wtedy po skręceniu pompy do kupy i założeniu na auto działa bez zarzutu, odpala od strzała :)

tylko teraz borykam się z innym problemem :( TCV nie cyka :( a elektryka do TCV dochodzi ale o tym w innym temacie..
Załączniki
WP_20141022_009.jpg
DOBRE USTAWIENIE
WP_20141022_011.jpg
ZŁE USTAWIENIE
WP_20141014_029.jpg
ta falowana cześć, na zdjęciu akurat element uszkodzony ale innego zdjęcia tej części nie mam
WP_20141022_006.jpg
i fa część wchodzi w to
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez kierownik » 3 lis 2014, 09:37

z tym ustawieniem, to jest prosta sprawa – ten dzyndzelek w kółku ma być ustawiony tak samo jak podfrezowanie na wałku pompy (mniej więcej tam gdzie dokręcasz nakrętką koło rozrządu pompy)

fale masz nieźle złuszczoną :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez boczek86 » 3 lis 2014, 11:26

wlasnie to była stara fala a nowa jest w pompie tylko dałem foto dla innych. bo nie było napisane czy to ma być w tej samej linii czy na przeciwko :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez kierownik » 6 lis 2014, 09:50

no to już wiesz, że w tej samej ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

PostTen post został usunięty przez siegu 25 lis 2014, 12:43.
Powód: Spam, OT

Postprzez boczek86 » 15 lis 2014, 14:09

oferty kupna/sprzedaży na alledrogo wystawiamy albo do odpowiedniego dzialu :P tu jest warsztat i robótki ręczne <sex:konik>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Wodzu » 13 gru 2015, 22:22

Witajcie mam 2.0 D bez turbo 71km
Od jakiegoś czasu Madzia gdy jest chłodno odpala na 3 cylindrach, towarzyszy temu klekotanie zaworu i bialoniebieski dym z rury wydechowej pachnący ropą. Całość ustaje po ok 5 sek i nie powtarza się przy odpalaniu ciepłego silnika. Silnik lekko faluje max 100 – 200 obr i w lato czasami zostają obroty na ok 900 . Dodam, ze wymienione zostały świece żarowe na nowe bez skutku. Macie jakieś pomysly, sugestie?
Zaznaczcie mi proszę na obrazku zawory TCV i SCV i FSO ponieważ fotki Tadziola już wygasły. Dzięki za jakąkolwiek odpowiedź
Załączniki
2B20941.GIF
Pompa od mojego silnika
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez zdzieb » 3 sty 2017, 03:24

Wetam czy mogę prosić kolegę Tadziola o odnowienie linków do zdjęć z tej relacjii o budowie pompy,
Moją niestety popsułem przy wymianie SPV -był wklejony na klej do metalu przez poprzedniego mechanika ,gdy ten zerwał gwint .
Pozdrawiam Krzysiek
zdzieb
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6