
chyba kolega się nieco gubi w tym – za dużo wiedzy na raz

jak masz sprawne rączki i dobry szczelinomierz, to podobno nawet nie musisz ruszać listwy przelewowej, ale ja zawsze ją ściągam, a zakładając daję nowe podkładki przelewowe
jak nie masz zbyt spłaszczonej uszczelki pod dekiel, to może zostać, wyczyść, daj silikon w newralgicznych miejscach (zaokrąglenia i kanty) i skręć w odpowiedniej kolejności
jakbyś zmieniał podkładki pod wtryskami, to możesz mieć problem z wyciągnięciem niektórych wtrysków – polecam zrobić to na gorącym silniku. wyczyść przy okazji delikatnie gniazda wtryskiwaczy, żeby nowe podkładki nie siadły na jakimś syfie
opisz dokładniej co to za "cykanie"
źle ustawione luzy zaworowe, za luźne – klekoczą (nie nazwał bym tego cykaniem) metalicznie na zimnym i ciepłym silniku
za ciasne klekoczą tylko trochę na zimnym – na ciepłym puszczają nam nieco kompresji, ale nie ma klikania
objaw podobny możesz mieć przy wyrobionych podkładkach pod wtryskami, ale coś wątpię żeby to było to