Strona 1 z 1

Olej w chłodnicy i zbiorniczku

PostNapisane: 14 lut 2011, 20:57
przez Kistek
Nie umiem namierzyć przyczyny przedostawania się oleju do układu chłodzenia. po zdjęciu korka z chłodnicy nie widać wyraźnego bąblenia jak w przypadku strzelonej uszczelki pod głowicą. Auto nie dymi, ani na biało ani na żaden inny kolor. Poziom mieszaniny cieczy chłodzącej z olejem utrzymuje się ciągle na tym samym poziomie. Jeżdżę już tak rok, ale w końcu chcę z tym zrobić porządek. Ale jak to zdiagnozować bez niepotrzebnego ściągania głowicy. Wiem że jeszcze jest chłodniczka oleju, czy może ona jest przyczyną? Ale jak to sprawdzić?

Re: Olej w chłodnicy i zbiorniczku

PostNapisane: 14 lut 2011, 22:49
przez rumunn95
masz ta chlodnice oleju zintegrowana z cieczy chlodzacej? ta chlodniczka jest od czego ? masz automat? pytam bo kolega w omedze mial ten sam problem przyczyna byla nieszzcelna chlodniczka oleju (od skrzyni automat.) zintegrowana z chlodnica cieczy chlodzacej w silniku bylo czysto ale w zbiorniczku wyrownawczym i chlodnicy juz nie

Re: Olej w chłodnicy i zbiorniczku

PostNapisane: 14 lut 2011, 23:34
przez Kistek
jest to manual, a chłodniczka ta to taka puszka do której jest przykręcony filtr oleju i wchodzą dwa węże przez które przepływa ciecz chłodząca.

Re: Olej w chłodnicy i zbiorniczku

PostNapisane: 15 lut 2011, 23:40
przez Sadi
Zobacz czy to nie jest listwa wtryskowa.

Re: Olej w chłodnicy i zbiorniczku

PostNapisane: 16 lut 2011, 09:28
przez Kistek
Tylko jak to sprawdzić czy tamtędy przedostaje się olej?

Re: Olej w chłodnicy i zbiorniczku

PostNapisane: 16 lut 2011, 11:48
przez tomxl
Kistek...a tak z ciekawosci , sprawdzales czy masz tlusta od oleju rure wydechowa ??

Re: Olej w chłodnicy i zbiorniczku

PostNapisane: 16 lut 2011, 12:08
przez Kistek
Rura jest klasycznie czarno – matowa jak to w dieslu. No i nie ma żadnego złowrogiego dymienia. Poziomy oleju i płynu jest praktycznie niezmienne, ze wskazaniem na minimalne ubywanie cieczy chłodzącej. No i nie ma żadnego masełka na korku oleju.