Wymiana Pompy Wtryskowej 626 DITD

Postprzez Enzoo » 25 paź 2011, 20:15

A pozostały osprzęt (pompa vacuum, alternator, ECU) jaki ma opis – RF4F czy RF2A?
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Postprzez fillip » 25 paź 2011, 20:33

A jak to sprawdzić? Auto stoi u Mądrych w olsztynie. Ponoć najlepsi specjaliści od turbo diesla w okolicy. Sprawdzali SPV – nic... Zastanawia mnie tylko ten TCV. Wyczytałem na forum, że walnięta pompa objawia się nie paleniem na ciepłym motorze. Mój nie pali w ogóle... Wiem, że sprawdzali SPV zamieniając go na oplowski... Jestem już umęczony tym autem. Parę miesięcy temu wykartkowałem ponad 1500 na nową chłodnicę, później kielichy amorów z tyłu – 600. Ciągle coś. Ale silnik zawsze chodził. Do teraz...
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 14:28
Posty: 29
Skąd: Olsztyn
Auto: Premacy DiTD 2.0 90KM, 2000r

Postprzez Neonixos666 » 25 paź 2011, 20:41

Nie pali w ogóle czy ciężko pali?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Enzoo » 25 paź 2011, 20:45

To jakiś pechowy egzemplarz, moja odpukać się trzyma i nie robi niespodzianek, a 12 latek już jej stuknie. Pociesz się, że nie masz Espace 1.9 DCI, kolega od czerwca władował już 10.000,– pln.
Jak nie pali w ogóle to taka sytuacja ma swoje plusy – mechaniory nie mają wyjścia – nie znajdą przyczyny, to nie wyjedziesz z warsztatu.
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Postprzez fillip » 25 paź 2011, 21:04

teraz nie pali w ogóle. Zaczęło się nagle. Wszystko było ok a którejś soboty – kaput. Próbowałem ale odpuściłem, żeby nie zajechać akumulatora. W niedzielę odpaliła:) W poniedziałek też. Ale tylko rano... Dojechałem domechanixa, coś podumali przez tydzień – wydumali SPV, ale po dniu zadzwonili, że się poddają i auto w ogóle nie pali. Do Mądrych jechała już na holu...
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 14:28
Posty: 29
Skąd: Olsztyn
Auto: Premacy DiTD 2.0 90KM, 2000r

Postprzez fillip » 25 paź 2011, 21:07

Do Enzo... No nie wyjadę, bo jak zaczną wymieniać kolejne części po 1500... Kasa nie jest przecież z gumy :)
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 14:28
Posty: 29
Skąd: Olsztyn
Auto: Premacy DiTD 2.0 90KM, 2000r

Postprzez Neonixos666 » 25 paź 2011, 21:11

Sprawdź przekaźnik B5B4

a tak poza tym to proszę trzymać się tematu wątku :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez say » 26 paź 2011, 09:02

Neonixos666 napisał(a):Sprawdź przekaźnik B5B4
Albo niech go mechanicy ominą (drucik) i próbują odpalić...robimy zakłady? :)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Enzoo » 26 paź 2011, 09:20

Dobra. A o co?
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Postprzez fillip » 26 paź 2011, 12:56

Niestety, właśnie rozmawiałem z serwisem. Podobno próbowali wszystkiego. Stoi u nich też druga Madzia z inną chorobą i próbowali podmieniać SPV i TCV – nic... Pompa w ogóle nie podaje paliwa... Chyba jednak czeka mnie zakup pompy. Myślę, że to nastąpi jeszcze dzisiaj...
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 14:28
Posty: 29
Skąd: Olsztyn
Auto: Premacy DiTD 2.0 90KM, 2000r

Postprzez say » 26 paź 2011, 14:27

Ale B5B4 sprawdzali? Test z ominięciem robili? To Konkretnie(!!) nas interesuje...o te rzeczy zapytaj.

Tekst: próbowaliśmy wszystkiego nie potwierdza, że to zrobili, ale też nie zaprzecza – tylko to nam nie ułatwia zdalnej diagnozy :P

Przypomina mi się tekst mojego syna:

syn: tata, tataaaaaaaaaaaaaaa, zobacz, pobrudziłem ręce pisakiem, co mam zrobić bo już wszystko robiłem.
ja: myłeś ręce?
syn: yyyyyyyyyyy, no nie.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez fillip » 26 paź 2011, 14:39

mówili, że robili – pompa nie podaje paliwa...
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 14:28
Posty: 29
Skąd: Olsztyn
Auto: Premacy DiTD 2.0 90KM, 2000r

Postprzez kierownik » 26 paź 2011, 14:43

nawet jak pompa już mocno pada, to chyba coś podaje przecież?
moim zdaniem to niekoniecznie sama pompa musi być
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez say » 26 paź 2011, 14:52

fillip napisał(a):mówili, że robili – pompa nie podaje paliwa...
Bo SPV nie puszcza bo B5b4 nie podaje mu zasilania :D...teoretyzuję. Zapytaj konkretnie i już.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez fillip » 26 paź 2011, 15:16

A gdzie on dokładnie jest? Zaraz jadę do warsztatu a oni nie wiedza gdzie szukać b5b4...
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 14:28
Posty: 29
Skąd: Olsztyn
Auto: Premacy DiTD 2.0 90KM, 2000r

Postprzez kierownik » 26 paź 2011, 15:25

w pudełku bezpieczników pod maską – jest opisany na obudowie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez say » 26 paź 2011, 16:24

fillip napisał(a):oni nie wiedza gdzie szukać b5b4...

a przecież
fillip napisał(a):Podobno próbowali wszystkiego
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez fillip » 26 paź 2011, 19:21

rozmawiałem dziś w warsztacie. Sprawdzali wszystko Say – komputer nie pokazywał błędów. To ja w pośpiechu nagadałem, że B5B4 jest gdzieś na pompie. Jestem Laikiem jeśli idzie o auta, a już w szczególności o diesle – to mój pierwszy. Wcześniejsze Madzie były w etylinie i gdyby nie cena to chętnie bym do niej wrócił... Jutro rano zmostkują i.. co powinno się wydarzyć jeśli pompa jednak nie jest uszkodzona?
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 14:28
Posty: 29
Skąd: Olsztyn
Auto: Premacy DiTD 2.0 90KM, 2000r

Postprzez Neonixos666 » 26 paź 2011, 19:28

Jak to B5B4 i zmostkują to powinna madzia zagadać.

To co Panowie jakieś zakłady?
Oto opcje:
1.B5B4
2.Pompa
3.Zawory na pompie

<lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez say » 26 paź 2011, 20:41

Posprzątaj potem :P

1
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6