Filtr paliwa- jak wymienić?

Postprzez say » 3 mar 2011, 20:46

Pewnie też czytają forum i wiedzą co znaczy B5B4 w kontekście widzimisię odpalania i gaśnięcia. Wystarczy trochę poszukać :).
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Erastotenes » 3 mar 2011, 22:37

Domin_Lbn napisał(a):Pojechałem dziś do Impexu na ul. Wertera za radą kolegi z forum i okazało się, że winny całemu zamieszaniu był jakiś przekaźnik. Filtr mógł zamarznąć swoją drogą, a problemy z odpalaniem mogły zacząć się swoją drogą od wypalenia styków. Od dzisiejszego poranka Premacy śmiga jak nowa. :)


Miło to usłyszeć, że coś poszło do przodu :) Dbaj o nią a będzie Ci służyć. Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 21:04
Posty: 1844
Skąd: Warszawa
Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL

PostTen post został usunięty przez Bandit 4 mar 2011, 18:23.
Powód: OT

Postprzez scoby » 18 cze 2011, 16:08

Mam problem, nie wiem czy podłączyłem przewody paliwowe w odpowiedniej kolejności, ma to jakieś znaczenie czy jest to obojętne? Jeżeli ma to znaczenie do który przewód powinno się podłączyć do którego kanału?
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2010, 18:09
Posty: 38
Skąd: Poznań
Auto: 626 DiTD 2000r

Postprzez malkolm » 18 cze 2011, 20:04

przepatrz temat jest gdzieś fotka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez scoby » 21 cze 2011, 22:48

no właśnie prześledziłem cały temat nie znalazłem odpowiedzi. Ropa dochodzi do kanału zaznaczonego na niebiesko czy czerwono?
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2010, 18:09
Posty: 38
Skąd: Poznań
Auto: 626 DiTD 2000r

Postprzez Neonixos666 » 21 cze 2011, 23:37

Z tego co pamiętam to czerwony chyba.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez alk80 » 22 cze 2011, 07:34

odkręć cały filtr i przyjrzyj się uważnie okolicom króćców od wężyków, o ile pamiętam przy jednym z nich jest strzałka kierunku przepływu paliwa
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Don Gregorio » 3 wrz 2011, 15:58

jeśli nie ma strzałek to króciec z czerwoną kropką jest wyjściowy tj pcha paliwo do silnika
Dziś sam robiłem wymianę – sprawa prosta
Wypinamy kable z wtyczek
Odkręcamy 3 śrubki kluczem 10
Wyjmujemy filtr z pompką z komory silnika
Odkręcamy 2 śruby kluczem 12 i zdejmujemy metalową osłonę
Idziemy pod imadło
Chwytamy imadłem metalowy korpus pompki w miejscu po 2 śrubach
Odkręcamy filtr
Gdy mamy filtr w ręku chwytamy plastikowy "czop" z czujnikiem wody w imadło i kręcąc filtrem odkręcamy go
Potem wszystko składamy w całość wkładamy do autka
Odpowietrzamy ręcznie pompką i gotowe :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez freshbratek » 7 wrz 2011, 12:20

Don Gregorio a co zrobić jeśli nie można w żaden sposób odkręcić tego plastiku od metalowej części ??
w którą stronę należy kręcić kiedy filtr stoi pionowo a plastik jest na dole???
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2008, 16:45
Posty: 351
Skąd: wawa
Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001

Postprzez Don Gregorio » 7 wrz 2011, 13:56

patrzac na filtr od gory a na dole plastik to
Filtrem przeciwnie do ruchow wskazówek zegara
plastikiem zgodnie z ruchem wskazówek zegara

Wkręć plastik w imadlo i obracaj filtrem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez sensation » 28 sty 2012, 13:09

malkolm napisał(a):
momik napisał(a): jest pęknięta słynne kolanko dolotu co 350zł kosztuje.

od merola 40 zł wystarczy przyciąć na wymiar , no i jest trwalsze


jakiego merola? nowe czy stare? co trzeba przerobic?
Początkujący
 
Od: 22 lis 2010, 16:13
Posty: 15

Postprzez Riki » 28 sty 2012, 18:19

Jak na przewodzie od "merola" montujecie solidnie czujnik BS?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez kierownik » 29 sty 2012, 22:47

w 323 jest przykręcany do górnego mocowania chłodnicy, a nie do rury jak w 626 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Riki » 30 sty 2012, 20:28

No tak zgadza się, od razu pomyślałem o GF – mój błąd, przepraszam :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez malkolm » 31 sty 2012, 10:31

co do filtrów kocham knechta :D wczoraj po 15 minutach pracy i przejechaniu 500 metrów silnik zaczął kaszleć :) było -19, dobrze czasami nieć dostęp do innego auta benzynowego
a zapalił od pierwszego obrotu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez kierownik » 31 sty 2012, 10:36

ja jeszcze nie miałem problemów z Knechtem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez malkolm » 31 sty 2012, 10:42

a ja 2 lata temu miałem i podobnie to wyglądało,
teraz jak jest -15 i mniej rozgrzewam w kanistrze do temp około 50 stopni kilka litrów paliwa i aplikuje do zbiornika, ścierka z gorącą wodą na filtr i palimy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez kierownik » 31 sty 2012, 11:01

malkolm napisał(a):eraz jak jest -15 i mniej rozgrzewam w kanistrze do temp około 50 stopni kilka litrów paliwa i aplikuje do zbiornika, ścierka z gorącą wodą na filtr i palimy

a żeby mi się tak chciało. nie prościej zainwestować w podgrzewacz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez malkolm » 31 sty 2012, 12:29

e tam, tak jest ciekawiej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6