Filtr paliwa- jak wymienić?
Domin_Lbn napisał(a):Pojechałem dziś do Impexu na ul. Wertera za radą kolegi z forum i okazało się, że winny całemu zamieszaniu był jakiś przekaźnik. Filtr mógł zamarznąć swoją drogą, a problemy z odpalaniem mogły zacząć się swoją drogą od wypalenia styków. Od dzisiejszego poranka Premacy śmiga jak nowa.
Miło to usłyszeć, że coś poszło do przodu

- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
no właśnie prześledziłem cały temat nie znalazłem odpowiedzi. Ropa dochodzi do kanału zaznaczonego na niebiesko czy czerwono?

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
- Od: 25 sie 2010, 18:09
- Posty: 38
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 DiTD 2000r
Z tego co pamiętam to czerwony chyba.
odkręć cały filtr i przyjrzyj się uważnie okolicom króćców od wężyków, o ile pamiętam przy jednym z nich jest strzałka kierunku przepływu paliwa
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
jeśli nie ma strzałek to króciec z czerwoną kropką jest wyjściowy tj pcha paliwo do silnika
Dziś sam robiłem wymianę – sprawa prosta
Wypinamy kable z wtyczek
Odkręcamy 3 śrubki kluczem 10
Wyjmujemy filtr z pompką z komory silnika
Odkręcamy 2 śruby kluczem 12 i zdejmujemy metalową osłonę
Idziemy pod imadło
Chwytamy imadłem metalowy korpus pompki w miejscu po 2 śrubach
Odkręcamy filtr
Gdy mamy filtr w ręku chwytamy plastikowy "czop" z czujnikiem wody w imadło i kręcąc filtrem odkręcamy go
Potem wszystko składamy w całość wkładamy do autka
Odpowietrzamy ręcznie pompką i gotowe
Dziś sam robiłem wymianę – sprawa prosta
Wypinamy kable z wtyczek
Odkręcamy 3 śrubki kluczem 10
Wyjmujemy filtr z pompką z komory silnika
Odkręcamy 2 śruby kluczem 12 i zdejmujemy metalową osłonę
Idziemy pod imadło
Chwytamy imadłem metalowy korpus pompki w miejscu po 2 śrubach
Odkręcamy filtr
Gdy mamy filtr w ręku chwytamy plastikowy "czop" z czujnikiem wody w imadło i kręcąc filtrem odkręcamy go
Potem wszystko składamy w całość wkładamy do autka
Odpowietrzamy ręcznie pompką i gotowe
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Don Gregorio a co zrobić jeśli nie można w żaden sposób odkręcić tego plastiku od metalowej części 
w którą stronę należy kręcić kiedy filtr stoi pionowo a plastik jest na dole???
w którą stronę należy kręcić kiedy filtr stoi pionowo a plastik jest na dole???
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć
!!

- Od: 28 lut 2008, 16:45
- Posty: 351
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
patrzac na filtr od gory a na dole plastik to
Filtrem przeciwnie do ruchow wskazówek zegara
plastikiem zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wkręć plastik w imadlo i obracaj filtrem
Filtrem przeciwnie do ruchow wskazówek zegara
plastikiem zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wkręć plastik w imadlo i obracaj filtrem
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
co do filtrów kocham knechta
wczoraj po 15 minutach pracy i przejechaniu 500 metrów silnik zaczął kaszleć
było -19, dobrze czasami nieć dostęp do innego auta benzynowego
a zapalił od pierwszego obrotu
a zapalił od pierwszego obrotu
a ja 2 lata temu miałem i podobnie to wyglądało,
teraz jak jest -15 i mniej rozgrzewam w kanistrze do temp około 50 stopni kilka litrów paliwa i aplikuje do zbiornika, ścierka z gorącą wodą na filtr i palimy
teraz jak jest -15 i mniej rozgrzewam w kanistrze do temp około 50 stopni kilka litrów paliwa i aplikuje do zbiornika, ścierka z gorącą wodą na filtr i palimy
malkolm napisał(a):eraz jak jest -15 i mniej rozgrzewam w kanistrze do temp około 50 stopni kilka litrów paliwa i aplikuje do zbiornika, ścierka z gorącą wodą na filtr i palimy
a żeby mi się tak chciało. nie prościej zainwestować w podgrzewacz?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6