[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...
Dzięki. Też tak myślałem, z tym, że mechanik to ze mnie nie będzie 
 – nie wiem jak bardzo maja być napięte paski. Podjadę chyba do pierwszego lepszego mechanika 
			
			
		
- Od: 10 gru 2010, 14:55
 - Posty: 130 (1/0)
 - Skąd: Poniatowa / Lublin
 - Auto: 323F BJ 2.0 DITD 2000r.
 
Zrobione. Skasowali mnie na 30pln za dokręcenie alternatora i sprawdzenie czy ładuje. Dużo, nie dużo, podejrzałem na czym sprawa polega, następnym razem już będę wiedział jak to się robi 
			
			
		
- Od: 10 gru 2010, 14:55
 - Posty: 130 (1/0)
 - Skąd: Poniatowa / Lublin
 - Auto: 323F BJ 2.0 DITD 2000r.
 
Marceli Szpak napisał(a):Zrobione. Skasowali mnie na 30pln za dokręcenie alternatora i sprawdzenie czy ładuje. Dużo, nie dużo, podejrzałem na czym sprawa polega, następnym razem już będę wiedział jak to się robi
hehe za pierwszą wymianę filtra paliwa zapłaciłem, podpatrzyłem co i jak i za kolejne wymiany już nie dałem nikomu zarobić
Zawsze to zdobywanie doświadczenia i jest to na całe życie

Neonixos666 napisał(a):hehe za pierwszą wymianę filtra paliwa zapłaciłem, podpatrzyłem co i jak i za kolejne wymiany już nie dałem nikomu zarobić
Teraz Ty możesz kogoś skasować za wymianę, pieniądze muszą pracować
parę groszy się zarobiło ale mechanicy muszą też z czegoś żyć 
			
			
		Marceli Szpak napisał(a):Dzięki. Też tak myślałem, z tym, że mechanik to ze mnie nie będzie– nie wiem jak bardzo maja być napięte paski. Podjadę chyba do pierwszego lepszego mechanika
Poprawcie mnie jeśli napisze bzdure, ale z tego co wiem to naprężenie powinno wynosić 10 Nm a odchylenie od poziomu w dół ok 1 cm.


- Od: 16 paź 2009, 21:04
 - Posty: 1844
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL 
Erastotenes napisał(a):ale z tego co wiem to naprężenie powinno wynosić 10 Nm
Przy nacisku 98N (około 10kg) od góry (punkt pomiaru 2/3 długości od alternatora) pasek powinien ugiąć się o 8.5 – 10 mm (nowy), 13 – 14 mm (używany), limit 15 mm. Silnik zimny i z A/C.
Pozdrawiam
witam moja ditd 1999 r orginalne zawieszenie,183000 przebiegu tylko rozrząd i filtry prawdziwego przebiegu nie znam ,jest z Holandi,nie bierze oleju,jak kupilemmiała 135000,nie mam problemu czy to zima czy lato.Pozdrawiam.  
			
			
		- 
					
						janek_miz60
 
janek_miz60 napisał(a):orginalne zawieszenie,183000
taaa i nic nigdy nie było wymieniane
Neonixos666 napisał(a):janek_miz60 napisał(a):orginalne zawieszenie,183000
taaa i nic nigdy nie było wymieniane
ja w mojej BJ-ce wymieniałem przód przy 260 tyś, z oryginalnych na oryginalne amortyzatory więc myślę że mam spokój z tym
amortyzatory to nie całe zawieszenie 
 
o silniku to mieli my rozmawiać
			
			
		o silniku to mieli my rozmawiać
smile napisał(a):w mojej BJ-ce wymieniałem przód przy 260 tyś,
U mnie 273.000, amor nadal OE x4 i co ciekawe.... trzyma się idealnie, ciężko go schować ręką i ładnie wychodzi go góry – jak nowy
Neonixos666 napisał(a):o silniku to mieli my rozmawiać
toć rozmawiamy o amorach w DiTD
 w GW 230kkm, amory z tyłu ori, a z przodu zmieniony jeden dwa lata temu jak mazda dostała strzała i się zgiął, a drugi niedawno, bo całkiem wylał
ja miesiac temu zmienilem amortyzatory z przodu 
 wiec problem na dlugi czas rozwiazany 
			
			
		
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
 - Posty: 2321 (4/1)
 - Skąd: PUCK
 - Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition     
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0 
Dość o zawieszeniu 
			
			
		
say napisał(a):A wracając do zawieszenia....nie zmieniałem amorów
Mam się zdenerwować i się poskarżyć?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6





 ....nie zmieniałem amorów