[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
57
85%
Nie
3
4%
Różnie bywa
7
10%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez Riki » 19 paź 2011, 17:03

Dobre <lol> i to jeszcze za taką kasę... jak ktoś chce to ja takie daję free :P

No ale czego można oczekiwać Krzysztofie skoro na stronie jest napisane..............

Obrazek

<faja>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez smile » 19 paź 2011, 19:16

kierownik napisał(a):ciekawi mnie jak ludzie sprzedają używane napinacze w dodatku za starą kasę ja takie wyrzucam do kosza po zmianie ;)


Heh... szukałem, czy ma pasek do kompletu lekko przetarty ale nie znalazłem :)

Co do napinacza, to gość daje 10 dni gwarancji rozruchowej... ciekawe, czy pokrywa koszta remontu silnika w ramach tej gwarancji <lol> Pewnie standardowa odpowiedź typu... "część była sprawna, to wina nie fachowego montażu.... " <glupek2> hahaha

Znalazłem natomiast kompletną osłonę pod silnik do DITD w super cenie, jedyne 350 + wysyłka ;)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 19 paź 2011, 19:21

smile napisał(a):czy ma pasek do kompletu


Pasek to pikuś bo wydaje mi się ze on jest bardziej wytrzymały od napinacza. :P

smile napisał(a):jedyne 350 + wysyłka

ale okazja <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 19 paź 2011, 19:33

Neonixos666 napisał(a):
smile napisał(a):czy ma pasek do kompletu


Pasek to pikuś bo wydaje mi się ze on jest bardziej wytrzymały od napinacza. :P


W takim razie od dziś wymieniamy co 90 tyś tylko rolkę prowadzącą, co 180 tyś hydronapinacz (oczywiście używany :) ) a pasek jak się zużyje porównywalnie do bieżnika opony – 1,6 mm wysokości zęba i wtedy wymiana, na używany oczywiście <glupek2> A pompę wody uszczelniać motodoktorem hahaha
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez kierownik » 20 paź 2011, 10:09

ja teraz założyłem pasek wyciągnięty z premacki, bo poprzedni szarpało na boku przez nieosiowość pompy, rolki też zmęczyło, więc też z premacki poszły – przynajmniej nie miały takich luzów. napinacz nie był wylany, więc do wiosny taki składany komplet musi wytrzymać <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez cyberkey » 20 paź 2011, 11:13

pisałem wcześniej może nikt mnie nie ukaże <czytaj> odkąd mam madzie to jak pisałem wszystko ok.,teraz już ma wymienione układ hamulcowy[klocki,szczęki itd]zawieszenie[full]amortyzatory kayaby wiele osób mi odradzało że lipa itd. nie mieli racji auto wchodzi w zakręty agresywnie mimo że minivan,oponki dałem firestone multihavk 185/65/14 polecam nie płyną,dałem nowe sprzęgło komplet aisin[600 zł intercars]muszę sie przyzwyczaić bo za lekko chodzi jak dla mnie,poprawiły się osiągi na verwie pali mi teraz 0.2l mniej może nawet lepiej wcześniej 5.7/100km/110km/h,mało mocy ciężkie auto,ktoś pisał o problemie drgań na kierownicy..po zmianie drążków też tak mialem mechani mi nie powiedzial o zbieżności że trzeba zrobic ja jestem laikiem moje pierwsze auto nie wiedzialem tego zrobilem zbiezność i ok. pozdrawiam.

niedługo 200.000 pokaże ale mysle że te 50.000 to spokojnie było cofnięte. <co?>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2011, 14:36
Posty: 6
Skąd: Bieniewiec{między Grodziskiem Maz. a Mszczonowem}
Auto: Madzia Premacy 2.0 Ditd 2001exclusive 1generacja.

Postprzez kierownik » 22 paź 2011, 02:49

niezła cena tego sprzęgła ;) i co ciekawe – tak na szybkiego na ich stronie nie znalazłem tego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez cyberkey » 25 paź 2011, 19:47

kolega serdeczny ,ten co mi naprawia auto ma u nich zniżki prowadzi warsztat :D także na części zawsze mam troche upustu <spoko>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2011, 14:36
Posty: 6
Skąd: Bieniewiec{między Grodziskiem Maz. a Mszczonowem}
Auto: Madzia Premacy 2.0 Ditd 2001exclusive 1generacja.

Postprzez smile » 28 paź 2011, 23:32

Mam dylemat co do oleju, do tej pory jeździłem na Dexeli 5W30, przyszła pora na wymianę i rozważam dwa oleje:
ELF EVOLUTION SXR 5W30
TOTAL QUARTZ 9000 Energy 5W40

Różnica jest taka, że jeden to 5W30 a drugi 5W40 – jaka może być różnica w jego oddziaływaniu na silnik? Tzn który lepiej będzie smarować silnik?

Poniżej najważniejsze parametry:
-------------------------------- ELF 5W30 --------- TOTAL 5W40

Lepkość kinetyczna w 40 st.C [ cSt ] ------- 57 ------------ 86,3
Lepkość kinetyczna w 100st.C [ cSt ] ------ 9,9 ------------ 14,3
Temp. płynięcia [st.C] ----------------- -36 ------------ -33

Temp. płynięcia zbliżona ale dla mnie ważniejsze wartości to lepkość kinetyczna. Im większa tym lepsza? A może za duża też niedobra? Dexelia Ultra ma wartości lepkości bliższe Elfowi niż Totalowi.

Co do silnika – przejechane 265 tyś km, żadnych wycieków.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Riki » 29 paź 2011, 00:17

Po co chcesz zmieniać olej z Dexelii? skoro:
smile napisał(a):Co do silnika – przejechane 265 tyś km, żadnych wycieków.

:)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez smile » 29 paź 2011, 10:29

Bo na Dexeli od ostatniej wymiany zrobiłem 11700 km i nie mam jej pod ręką a muszę wymienić i jechać palić świeczki.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 29 paź 2011, 12:05

smile napisał(a):i nie mam jej pod ręką


bo trzeba ją kupić a nie mieć pod ręką :P

Nie rozumem dlaczego masz problemy z kupnem tego oleju jest on na rynku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cyberkey » 29 paź 2011, 15:54

TOTAL QUARTZ 9000 Energy 5W40 wiem tylko że do comonrailu nie polecany,gdzieś wyczytalem sam jeżdze teraz na 7000 10 w40 :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2011, 14:36
Posty: 6
Skąd: Bieniewiec{między Grodziskiem Maz. a Mszczonowem}
Auto: Madzia Premacy 2.0 Ditd 2001exclusive 1generacja.

Postprzez Riki » 29 paź 2011, 20:15

smile napisał(a): i nie mam jej pod ręką


Jak Ci pasuje to wyślę w Poniedziałek – 169PLN za ULTRA 5L, filtr KNECHTa gratis <lol> ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez boczek86 » 31 paź 2011, 17:17

pytanie z innej beczki. czy w mazdach po liftach jest termometr ??

znalazlem na allegro i ktos jednak ma :P

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 31 paź 2011, 17:44

U mnie jest tak samo czyli nad przebiegiem kilometrów. Raczej to pytanie do działu BJ a nie do diesla.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 31 paź 2011, 17:46

no tak <glupek2> <glupek2> ale dzieki za odpowiedz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 3 lis 2011, 19:45

Panowie szukam dobrych książek na temat silników diesla najlepiej jak by uwzględniały nowe i stare konstrukcje. Jak macie to piszcie tytuły :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 8 lis 2011, 14:49

ma ktoś numer do kolegi Paweł M. – sprawę mam do niego :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Marceli Szpak » 10 lis 2011, 09:16

Witam
Mam do Was pytanie na szybko.
Wczoraj zaczął piszczeć pasek przy alternatorze, rano piszczał tylko przy ruszaniu więc pomyślałem, że może robi się luźny. Wracając z pracy piszczał już cały czas co mnie bardzo przeraziło. Po przyjeździe okazało się, że śrubka regulacji alternatora trzymała się na końcówce gwintu...
Podejrzewam, że to jest główna przyczyna piszczenia.

Pytanie: Ponieważ nie mam możliwości i narzędzi, żeby to teraz odpowiednio wyregulować czy mogę z tym zrobić ok. 50km (warsztat znajomego)? W ogóle czy można z tym jeździć i jakie mogą być tego konsekwencje?

Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2010, 14:55
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Poniatowa / Lublin
Auto: 323F BJ 2.0 DITD 2000r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6