Neonixos666 napisał(a):spadek zdolności do samozapłonu oleju
i tu się mylisz, chyba przysypiałeś na chemii
www.mazdaspeed.pl



Erastotenes napisał(a):Lej zima dobrą ropkę, to nie będzie problemów.

Osobiście tankuje na BP na Rejtana kolo salonu Nissana i z tego co wiem paliwo jest najlepsze spośród rzeszowskich stacji. Tankowałem na Shellu przy Lubelskiej raz w ubiegłe Święta BN – bez problemów. Może problem tkwi gdzie indziej
Spróbuj dodatek do czyszczenia wtrysków do diesela STP Lub Xeramic. Miałem raz przygodę ze szarpała mi na mrozie, po tej operacji ustało. Obecnie nie ma z nią żadnych problemów. Polecam oryginalny filtr paliwa (przy grodzi), bo z tego co czytam to kilku z Was ma problemy z filtrami zamiennikami.


thy napisał(a):Co do KC100 na mrozy – od lat na forum można znaleźć wpisy, że Knecht się nie nadaje przez wzgląd na "zbyt dokładną filtrację", sam padłem ofiarą Knechta przy -28, 2 lata temu
Domin_Lbn napisał(a):. Filtr paliwa to Knecht.


malkolm napisał(a):masz filtrona PP 950

alk80 napisał(a):szczerze mówiąc to ciekawy jestem czy toyoty z filtrem knechta też mają problemy zimą bo ten sam filtr jest w kilku silnikach toyoty i w jakimś mitsubishi

Bandit napisał(a):Dwie strony temu:
thy napisał(a):Co do KC100 na mrozy – od lat na forum można znaleźć wpisy, że Knecht się nie nadaje przez wzgląd na "zbyt dokładną filtrację", sam padłem ofiarą Knechta przy -28, 2 lata temu
Dzisiaj:
Domin_Lbn napisał(a):. Filtr paliwa to Knecht.
Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem, a nie gitarę zawracacie


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości