Słaba moc 626 V 2.0 TD 99" kombi
a co ma katalizator do zwiększenia spalania? Wycinaj śmiało. Co do filtra powietrza to może nie będzie mega różnicy ale pomoże to szybciej rozpędzać turbo. Posprawdzaj wszystkie złączki wodą z mydłem na odpalonym silniku czy na pewno jest wszędzie szczelnie. Jak byś wyczyścił kolektor dolotowy pewnie jeszcze lepiej by było. Teraz wlej coś na wtryski bo pewnie syf jest w układzie paliwowym.
Co do kata słyszałem, że jest mniejszy opór spalin i niby niektórym więcej pali. Sam nie wiem. Nigdy nie miałem kata. Co polecacie na wtryski? Przede mną trasa 1500km więc lepiej już zalać coś na wtryski póki pełny bak.
Kolektor hmm ciężka sprawa z demontażem. Wycięcie kata coś da? auto 380tys nie wiem jak ocenić stan kata. Puszka wygląda ok, nie wiem co kryje w środku.
Co pomoże na wtryski? jaki preparat zalać?
Kolektor hmm ciężka sprawa z demontażem. Wycięcie kata coś da? auto 380tys nie wiem jak ocenić stan kata. Puszka wygląda ok, nie wiem co kryje w środku.
Co pomoże na wtryski? jaki preparat zalać?
ja tam leje STP ale na 1/4 baku i ostrzejsza jazda.
Kat to zbędne ustrojstwo a po takim przebiegu tym bardziej.
Kat to zbędne ustrojstwo a po takim przebiegu tym bardziej.
Neonixos666 napisał(a):Kat to zbędne ustrojstwo a po takim przebiegu tym bardziej.
sam juz prawie 2 lata wycinam i nie mogę się zebrać...na stacjach od jakiegoś czasu sprawdzają dość skrupulatnie auta,jak byłem w maju to akurat sprawdzał kat...a jeżdze na kilka stacji
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
pioczel napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Kat to zbędne ustrojstwo a po takim przebiegu tym bardziej.
sam juz prawie 2 lata wycinam i nie mogę się zebrać...na stacjach od jakiegoś czasu sprawdzają dość skrupulatnie auta,jak byłem w maju to akurat sprawdzał kat...a jeżdze na kilka stacji
nigdy w życiu mi nie sprawdzali spalin a kata jednego wydłubałem (puszka została) a drugi (na razie) jest
Nad katem jeszcze pomyślę, bo wyszło kilka innych usterek. Przeguby wewnętrzne do wymiany
Sprzęgło na wykończeniu. Wysprzęglik do wymiany. Poduszka pod skrzynią zerwana. Klima do nabicia. szczotkotrzymacz rozrusznika do wymiany. Hamulce i ręczny do robienia. Tarcze do toczenia. Opony do wymiany.Naprawiłem biegi. Przyczyna usterki to konserwacja podwozia! Ktoś wszystko zapsikał. Po oczyszczeniu biegi idą leciutko.
Zarejestrowałem i ubezpieczyłem auto. Wyszło 1000zł. Włożyłem w części już kolo 400, a tu końca nie widać. Jak się kupuje auto za 5 tys. Trzeba się liczyć wkładem finansowym. Dałbym 8tys i nie byłoby gwarancji, że tylko bym lał i jeździł.
Sprzęgło na wykończeniu. Wysprzęglik do wymiany. Poduszka pod skrzynią zerwana. Klima do nabicia. szczotkotrzymacz rozrusznika do wymiany. Hamulce i ręczny do robienia. Tarcze do toczenia. Opony do wymiany.Naprawiłem biegi. Przyczyna usterki to konserwacja podwozia! Ktoś wszystko zapsikał. Po oczyszczeniu biegi idą leciutko.
Zarejestrowałem i ubezpieczyłem auto. Wyszło 1000zł. Włożyłem w części już kolo 400, a tu końca nie widać. Jak się kupuje auto za 5 tys. Trzeba się liczyć wkładem finansowym. Dałbym 8tys i nie byłoby gwarancji, że tylko bym lał i jeździł.
przy takim przebiegu to norma i dlatego auto tyle kosztowało niestety.
ja za moja dalem 11 prawie dwa lata temu i odpukac bez mojej winy nic sie prawie niezepsulo
tylko trzeba pilnowac wymian filtrow i oleju
tylko trzeba pilnowac wymian filtrow i oleju
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Witam po dłuższym czasie. Zrobiłem autkiem 2 tys km. Zalałem coś na wtryski. Zauważałem czasem poprawę na trasie, ładnie się zbierał, ale po redukcji wracał do starego muła. Przy włączonej klimie jest porażka. Z klimą potrafią obroty na wolnych skakać. Kat nie wycięty, bo zakład tłumikarski zamknięty na 3 tyg.
Zastanawiam się nad opornikami, ale nie mam pojęcia jak je zamontować.
Pytałem mechaniora o muła. Mówi że dostaje za mało paliwa do tego pompa i turbo wysłużone i trzeba się z tym pogodzić, bo nikt mi w pobliżu dawki nie ustawi.
Kiedy zgrzała mnie audi 80 90km z 82roku postanowiłem, że tak tego nie można zostawić i trzeba w jakiś sposób wrócić dawną moc. Może oporniki i westgate są odpowiedzią.
Zastanawiam się nad opornikami, ale nie mam pojęcia jak je zamontować.
Pytałem mechaniora o muła. Mówi że dostaje za mało paliwa do tego pompa i turbo wysłużone i trzeba się z tym pogodzić, bo nikt mi w pobliżu dawki nie ustawi.
Kiedy zgrzała mnie audi 80 90km z 82roku postanowiłem, że tak tego nie można zostawić i trzeba w jakiś sposób wrócić dawną moc. Może oporniki i westgate są odpowiedzią.
A ile sekund masz od 80 do 120km/h?
Zrób sobie oporniki 100+50ohm, zaślep EGR i daj 3-4mm pod westgate i idzie jak burza:D ja mam taki zestaw w 323f 90km w rf2a i sam sie dziwie ze auto z taką mocą tak przyśpiesza:D
Na początek radziłbym wyczyścić IC + kolektor dolotowy, oraz sprawdzic czy nie ma żadnych nieszczelności.
Zrób sobie oporniki 100+50ohm, zaślep EGR i daj 3-4mm pod westgate i idzie jak burza:D ja mam taki zestaw w 323f 90km w rf2a i sam sie dziwie ze auto z taką mocą tak przyśpiesza:D
Na początek radziłbym wyczyścić IC + kolektor dolotowy, oraz sprawdzic czy nie ma żadnych nieszczelności.
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
Krzychu, czytałbyś cały temat, to nie musiałbym się powtarzać. Intercooler wyczyszczony. Dolot sprawdzony. 80-120 na V 40-60s zależy jaka droga i jak załadowane auto. Egra nie widzę sensu ruszać.
Oporniki nie wiem gdzie podłączyć, Przydałby sie drobny schemacik, jaki do jakiego kabla. Po opornikach większe dmuchanie na pewno się przyda, wiec tez pomyśle nad westgate.
Oporniki nie wiem gdzie podłączyć, Przydałby sie drobny schemacik, jaki do jakiego kabla. Po opornikach większe dmuchanie na pewno się przyda, wiec tez pomyśle nad westgate.
Ja radziłbym powrócić najpierw do seryjnych osiągów niż zakładać oporniki bo to nie rozwiązaniem problemu.
Rozruszałeś cięgno od WG? Dobrze podłączony jest przewód z ciśnieniem do Boost sensora? (odepnij od niego wężyk i przejedź się)
Rozruszałeś cięgno od WG? Dobrze podłączony jest przewód z ciśnieniem do Boost sensora? (odepnij od niego wężyk i przejedź się)
Odłączyłem BS. Oczywiście muł jak sk.... i tryb awaryjny. BS nie jest tu przyczyną.
Coś nie tak z dawką paliwa. Jakbym mu nie dawał to nie idzie czarny dymek.
Moc auta jest znośna. Ale brakuje jej trochę do oryginału. Czemu oporniki to zły pomysł?
Czy podkładka pod gruszkę pod westgate to też kiepski pomysł?
Pompy ani turba nie tykam. Koszta zbyt wysokie.
Coś nie tak z dawką paliwa. Jakbym mu nie dawał to nie idzie czarny dymek.
Moc auta jest znośna. Ale brakuje jej trochę do oryginału. Czemu oporniki to zły pomysł?
Czy podkładka pod gruszkę pod westgate to też kiepski pomysł?
Pompy ani turba nie tykam. Koszta zbyt wysokie.
Filtra paliwa i sitko w pompie, zrób tak jak Tadziol radził boczkowi w jednym z tematów.
Jeśli nie ma czarnego dymu to powietrza masz odpowiednią ilość a podkręcając już wysłużone turbo możesz je wysłać na tamten świat. Możesz zwiększyć dawkę opornikami, jest temat w dziale tuning odnośnie tego zabiegu.
Jeśli nie ma czarnego dymu to powietrza masz odpowiednią ilość a podkręcając już wysłużone turbo możesz je wysłać na tamten świat. Możesz zwiększyć dawkę opornikami, jest temat w dziale tuning odnośnie tego zabiegu.
Filtr paliwa nówka sztuka. Filtr w baku też czysty. Poszukam tego tematu jak dostać się do sitka.
Który kabel niebieski czarny czy brązowy? Jakie oporniki? im większe, tym zmiany są łagodniejsze?
Na początek chce delikatnie. chyba 2x100 lub 2x 150.
przy SPV do lewego a przy boost sensorze do żółtego. Tak ma byc w bj. U mnie nie mam pojęcia. Prosze kogoś z 626 rf2a o pomoc.
Który kabel niebieski czarny czy brązowy? Jakie oporniki? im większe, tym zmiany są łagodniejsze?
Na początek chce delikatnie. chyba 2x100 lub 2x 150.
przy SPV do lewego a przy boost sensorze do żółtego. Tak ma byc w bj. U mnie nie mam pojęcia. Prosze kogoś z 626 rf2a o pomoc.
viewtopic.php?f=102&t=102010&hilit=oporniki&start=100
Tutaj masz wszystko, HawkeR opisał jak podłączyć oporniki W RF2A. Ja mam podłączone tak jak on, tyle że mam zamontowany włącznik/wyłącznik.
Tutaj masz wszystko, HawkeR opisał jak podłączyć oporniki W RF2A. Ja mam podłączone tak jak on, tyle że mam zamontowany włącznik/wyłącznik.
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
Niezbyt dokładnie ma to opisane. Mając 323 nie ma problemu znalezieniem po zdjęciach. Wiem, że połączył BS za pomoca opornikow z.... no właśnie z czym? z jakim czujnikiem? czego czujnikiem? i to dalej idzie do..? Na tamtym temacie jest wielki OT. Piszą o czujniku na puszce pow, spv, BS a nawet kombinacje z egr.
Przydałby się ktoś z 626 z taką przeróbką. Na razie same 323.
Na razie wydaje mi się, że łączymy kabel z bs do spv.
Przydałby się ktoś z 626 z taką przeróbką. Na razie same 323.
Na razie wydaje mi się, że łączymy kabel z bs do spv.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6