potrójny stan oleju

Postprzez kierownik » 1 wrz 2011, 20:07

teoretycznie nie powinno być jakichś większych opiłków – tylko trochę brudu z nagaru itp. takie coś, to chyba nie zrobiłoby szkody w komorze.
w jednym czy dwóch autach wtrysk mi ciężko wychodził, ale nie trzymała go powierzchnia dolna (znaczy podkładka) tylko wyżej z boku, ale tam nie było co czyścić – chyba że coś drzeć tym frezem bocznym – jednak jak wkładałem wtrysk, to nie wchodził już tak ciężko (bez skojarzeń proszę :P ). oczyściłem tylko płaszczyznę gdzie leży podkładka, a siła dokręcenia powinna zrobić swoje.
prawda jest taka, że po coś to wymyślili, więc może i pasowałoby, ale czy jest to niezbędne jeżeli gniazdo nie jest wypalone – tego nie wiem.
po tym jak zmieniałem, to nie było jeszcze zastrzeżeń co do przedmuchów.
niedługo planuję to robić w BJ, to się przyjrzę dokładniej jak wyglądają gniazda pod podkładkami, ale zdjęcie mi będzie ciężko zrobić :|
a tak btw – zeszliśmy z tematu zdrowo.

EDIT:
http://www.toolmar.pl/pl/c/FREZY-SPECJALNE/11 – nie takie drogie w sumie to.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6