
Wymiana rozrządu – różne szkoły
Dzieki Tadziol za wskazówkę. Tak na marginesie jestem po lekturze postu AlbatrosGrodno i wydaję mi się ze moja madzia tez wymaga dopieszczenia... Od czasu do czasu jakas kontrolka sie odezwie a błedów nie ma. Mam jednak nie maly kawalek drogi, a w mojej okolicy jakoś mechanicy nie chcą przyjąć madzi pod swoje skrzydla
Pozdrawiam!
- Od: 9 maja 2012, 14:15
- Posty: 6
- Skąd: Leszno
- Auto: mazda DITD 2000r
Riki napisał(a):dominikb napisał(a):Zależy mi na oryginale oczywiście?
no to niestety nie jest oryginał.
Riki, Ty powinieneś mieć zablokowany dostęp do tego wątku. Już widzę jak Cię krew zalewa czytając tysięczny post z linkiem do Allegro i rozrządem za 500zł oraz pytaniem "ten będzie dobry"? Skąd w Tobie tyle cierpliwości, ze odpisujesz tylko "no to niestety nie jest oryginał"?
Dopisano 27 lut 2013, 12:35:
dominikb napisał(a):Dzieki Tadziol za wskazówkę. Tak na marginesie jestem po lekturze postu AlbatrosGrodno i wydaję mi się ze moja madzia tez wymaga dopieszczenia... Od czasu do czasu jakas kontrolka sie odezwie a błedów nie ma. Mam jednak nie maly kawalek drogi, a w mojej okolicy jakoś mechanicy nie chcą przyjąć madzi pod swoje skrzydlaPozdrawiam!
W Zaniemyślu (57 km od Leszna) jest polecany mechanik, który zna się na DiTD. Zerknij tutaj http://gawlak.net/ Wiem, że kawałek drogi, ale jest on chwalony więc chyba warto.
Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD
- Od: 16 lip 2012, 14:44
- Posty: 52
- Skąd: Poznań (Rataje)
- Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD
rozrząd w ditd jest na tyle prosty że można go wymienić samemu, wymiana to w zasadzie przekładka ze starego na nowy, trzeba tylko pilnować cech, nie trzeba mieć cudacznych blokad i ustawiać jakiś dziwacznych napinaczy ze wskaźnikiem, oprócz paru kluczy trzeba tylko mieć naprawdę mocne imbusy,
sam sobie wymieniłem i robiłem to pierwszy raz w życiu
zlecając wymianę mechanikowi zyskujesz tylko 2 lata "ubezpieczenia" na wypadek awarii rozrządu, ale na oryginalnych gratach bardzo rzadko do tego dochodzi, chyba że mechanik coś spartoli
sam sobie wymieniłem i robiłem to pierwszy raz w życiu
zlecając wymianę mechanikowi zyskujesz tylko 2 lata "ubezpieczenia" na wypadek awarii rozrządu, ale na oryginalnych gratach bardzo rzadko do tego dochodzi, chyba że mechanik coś spartoli
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
alk80 napisał(a):rozrząd w ditd jest na tyle prosty że można go wymienić samemu, wymiana to w zasadzie przekładka ze starego na nowy, trzeba tylko pilnować cech, nie trzeba mieć cudacznych blokad i ustawiać jakiś dziwacznych napinaczy ze wskaźnikiem, oprócz paru kluczy trzeba tylko mieć naprawdę mocne imbusy,
sam sobie wymieniłem i robiłem to pierwszy raz w życiu
zlecając wymianę mechanikowi zyskujesz tylko 2 lata "ubezpieczenia" na wypadek awarii rozrządu, ale na oryginalnych gratach bardzo rzadko do tego dochodzi, chyba że mechanik coś spartoli
potwierdzam,też sam robiłem 1 raz w życui i naprawdę nie trzeba wiedzy ,wystarczą klucze jakieś mocny imsus chyba 8 i 2 śruby do zablokowania kół ,,na znakach" dodam tylko że w takim golfie jest gorzej,
w ditd sam montaz rozrzadu to chwila ,najwięcej roboty to rozbieranie osłon ,koła pasowego i poduszki
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
vagatrotter napisał(a):Riki, Ty powinieneś mieć zablokowany dostęp do tego wątku. Już widzę jak Cię krew zalewa czytając tysięczny post z linkiem do Allegro i rozrządem za 500zł oraz pytaniem "ten będzie dobry"? Skąd w Tobie tyle cierpliwości, ze odpisujesz tylko "no to niestety nie jest oryginał"?
Luzik
Mamy jako firma ofertę na pompy wodne w cenie kartonu małego Snickersa. Chiny. Wiesz ile tego się sprzedaje? ponoć najwiecej
Riki napisał(a):Klient życzy sobie zamiennik? proszę bardzo, nie dajemy gwarancjibo jestem więcej niż pewny, że to się urwie.
ja w dieslach nie montuje ludziom zamienników, jak się uprze i chce to włożyć, to nie u mnie
kierownik napisał(a):ja w dieslach nie montuje ludziom zamienników, jak się uprze i chce to włożyć, to nie u mnie
Bardzo dobre podejście – gdybym był mechanikiem stawiałbym identyczny warunek.
Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD
- Od: 16 lip 2012, 14:44
- Posty: 52
- Skąd: Poznań (Rataje)
- Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD
Może i ja się podepnę pod temat (choć już pewnie do odgrzania
). Na dniach wymieniam rozrząd – nie kwestionuję ORi bo to moja 2-ga wymiana. Wczesniej na częściach ze sklepu Fox Rzeszów – pasek Unitta, rolki NTN, hydronap. NTN. Teraz czas na wymianę z pompą wody – na forum nie natrafiłem na konkretne odpowiedzi więc czas zadać konkretne pytania:
1. Nowe paski Ori są sygnowane napisem producenta (?) (na pasku) PowerGrip i kolorem niebieskim. 6 lat temu wymieniałem pasek i oznaczenia były żółte – czy to jest Ori, czy mam się bać ?
2. Pompa wody – Ori za ok. 450 zł (nie znam producenta ale chętnie poznam jeśli ktoś zna) czy "jakiś" zamiennik może być ? Z forum wyczytałem, że SKF cacy (Jaksa), NPW – niedobrze.
Jaka pompa poza Ori – Może Jaksa pomoże lub każdy inny użytkownik mający z pompami doświadczenie.
Aha, zapomniałbym – sprawa nie cierpiąca zwłoki
1. Nowe paski Ori są sygnowane napisem producenta (?) (na pasku) PowerGrip i kolorem niebieskim. 6 lat temu wymieniałem pasek i oznaczenia były żółte – czy to jest Ori, czy mam się bać ?
2. Pompa wody – Ori za ok. 450 zł (nie znam producenta ale chętnie poznam jeśli ktoś zna) czy "jakiś" zamiennik może być ? Z forum wyczytałem, że SKF cacy (Jaksa), NPW – niedobrze.
Jaka pompa poza Ori – Może Jaksa pomoże lub każdy inny użytkownik mający z pompami doświadczenie.
Aha, zapomniałbym – sprawa nie cierpiąca zwłoki

lubisz swoje auto ? to nie kombinuj,tylko zakładaj pompę ori.
kto ją produkuje to nie wiem,ale wiem, że można spać (jeździć ?) spokojnie.
pasek ma być w pudełku MAZDA i mieć napis RF2A-12-205.
a kolor napisu ? no cóż,tusz w drukarce się skończył i zalali innym kolorem ?
kto ją produkuje to nie wiem,ale wiem, że można spać (jeździć ?) spokojnie.
pasek ma być w pudełku MAZDA i mieć napis RF2A-12-205.
a kolor napisu ? no cóż,tusz w drukarce się skończył i zalali innym kolorem ?

I tak zrobię ! Pompa ORI i tyle w temacie 
Rozrząd OE Mazda zakupiony (gratis – obudowa termostatu razem z pompą) 960 zł całość. Do tego 2 szt. paski Bando (20 zł sztuka) i jazda do mechanika
I zrobione – Wymiana koszt 200 zł z rachunkiem (ten sam mechanik co 6 lat temu – więc pewniak

Rozrząd OE Mazda zakupiony (gratis – obudowa termostatu razem z pompą) 960 zł całość. Do tego 2 szt. paski Bando (20 zł sztuka) i jazda do mechanika

I zrobione – Wymiana koszt 200 zł z rachunkiem (ten sam mechanik co 6 lat temu – więc pewniak
kierownik napisał(a):Riki napisał(a):i co? wykorzystałeś ten gratis ?
śmiesz sądzić, że była od innego modelu?
Pytanie jak najbardziej zasadne – nie wykorzystałem bo jest do innego silnika

Więc gratis jest niepotrzebny
Witam, czym różnią się pompy wody GMB / NTY /NPW?
która jest najbardziej polecana?
która jest najbardziej polecana?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6