Foytek, jak złożysz wszystko do kupy to podziel się wrażeniami, co się polepszyło i czy duża różnica jest w jeździe Twoim wehikułem
Fotorelacja z przywracania mocy w DiTD
Ooooo...ja... ale SYF! To aż nie możliwe. No to na wiosnę zabieram się za czyszczenie kolektora dolotowego, aż wolę nie myśleć co moim oczom się ukaże. Chyba każdy kto ma Ditd, powinien przeprowadzić taki zabieg.
Foytek, jak złożysz wszystko do kupy to podziel się wrażeniami, co się polepszyło i czy duża różnica jest w jeździe Twoim wehikułem
Foytek, jak złożysz wszystko do kupy to podziel się wrażeniami, co się polepszyło i czy duża różnica jest w jeździe Twoim wehikułem
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
zapewne bardziej elastyczny w niskim zakresie obrotów będzie 
z pewnością podzielę się wrażeniami,choć jak pomyślę o tych śrubach za pompą paliwa,to mam ochotę zlecić złożenie jakiemuś mechanikowi. dzisiaj specjalnie z myślą o nieuchronnym skręcaniu zakupiłem nowy klucz(oczkowa ,łamana grzechotka 12) .W komplecie teraz mam 4 różne klucze(różnej długości i każdy inaczej powyginany) więc myślę ,że do weekendu się uporam
- Od: 15 mar 2010, 20:44
- Posty: 34
- Skąd: Tyczyn-Podkarpacie
- Auto: mazda 323f(bj) DiTD r.2001
Żeby wyczyścić kanały w głowicy, zdjąłem pokrywę zaworów (przy okazji sprawdziłem luz). Wrzuciłem 5 i przepychałem samochód aż się zamknęły, ale w ich przypadku to tylko dłubanie i wydmuchiwanie. Kolektor najlepiej zalać acetonem albo jakimś podobnym wrednym rozpuszczalnikiem. Ale Intercooler lepiej czymś mniej agresywnym (benzyna) bo tam jest plastik, i może się rozszczelnić.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
u mnie IC już wymyty i wysuszony, kolektor jutro przejdzie zabieg płukania cisnieniowego(nagar już wydrapany i przepłukany).Jutro biorę sie za głowicę i teraz mam dwa pytania: 1. Jak głęboko w głowicy grzebać i skrobać ,żeby było skutecznie i bezpiecznie?? 2.(proszę się nie śmiać,bo jestem laik(onik)iem) -Kiedy zawory w głowicy są zamknięte??? jak na dźwigienkach jest luz czy jak chodzą na sztywno????
- Od: 15 mar 2010, 20:44
- Posty: 34
- Skąd: Tyczyn-Podkarpacie
- Auto: mazda 323f(bj) DiTD r.2001
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6