Fotorelacja z przywracania mocy w DiTD

Postprzez Krzysiek24 » 24 wrz 2012, 21:37

Ooooo...ja... ale SYF! To aż nie możliwe. No to na wiosnę zabieram się za czyszczenie kolektora dolotowego, aż wolę nie myśleć co moim oczom się ukaże. Chyba każdy kto ma Ditd, powinien przeprowadzić taki zabieg.

Foytek, jak złożysz wszystko do kupy to podziel się wrażeniami, co się polepszyło i czy duża różnica jest w jeździe Twoim wehikułem :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:55
Posty: 157
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A

Postprzez Neonixos666 » 24 wrz 2012, 21:39

zapewne bardziej elastyczny w niskim zakresie obrotów będzie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez foytek » 24 wrz 2012, 22:10

z pewnością podzielę się wrażeniami,choć jak pomyślę o tych śrubach za pompą paliwa,to mam ochotę zlecić złożenie jakiemuś mechanikowi. dzisiaj specjalnie z myślą o nieuchronnym skręcaniu zakupiłem nowy klucz(oczkowa ,łamana grzechotka 12) .W komplecie teraz mam 4 różne klucze(różnej długości i każdy inaczej powyginany) więc myślę ,że do weekendu się uporam
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2010, 20:44
Posty: 34
Skąd: Tyczyn-Podkarpacie
Auto: mazda 323f(bj) DiTD r.2001

Postprzez ewemarkam » 26 wrz 2012, 20:21

Żeby wyczyścić kanały w głowicy, zdjąłem pokrywę zaworów (przy okazji sprawdziłem luz). Wrzuciłem 5 i przepychałem samochód aż się zamknęły, ale w ich przypadku to tylko dłubanie i wydmuchiwanie. Kolektor najlepiej zalać acetonem albo jakimś podobnym wrednym rozpuszczalnikiem. Ale Intercooler lepiej czymś mniej agresywnym (benzyna) bo tam jest plastik, i może się rozszczelnić.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez foytek » 26 wrz 2012, 21:12

u mnie IC już wymyty i wysuszony, kolektor jutro przejdzie zabieg płukania cisnieniowego(nagar już wydrapany i przepłukany).Jutro biorę sie za głowicę i teraz mam dwa pytania: 1. Jak głęboko w głowicy grzebać i skrobać ,żeby było skutecznie i bezpiecznie?? 2.(proszę się nie śmiać,bo jestem laik(onik)iem) -Kiedy zawory w głowicy są zamknięte??? jak na dźwigienkach jest luz czy jak chodzą na sztywno????
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2010, 20:44
Posty: 34
Skąd: Tyczyn-Podkarpacie
Auto: mazda 323f(bj) DiTD r.2001

Postprzez kierownik » 26 wrz 2012, 22:18

zamknięte są kiedy na dźwigienkach masz luz
a myślę, że łatwo poznasz ile będzie skutecznie i bezpiecznie grzebać w środku :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6