Westgate nie otwiera sie, uszkodzona turbina? Prosze o diagnoze
1 bar to nawet za dużo. Oficjalnie max. doładowanie wynosi 0,85 bara (w golfie jest więcej, dlatego węże są twardsze).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
kierownik napisał(a):yyy, to czemu w ostatniej BJ wychodziło 1,1 – 1,2 bar?
może tak być bo w momencie obciążenia silnik jest przeładowywany żeby nie kopcił a potem wskazówka spada do 0.85
kierownik napisał(a):może się zbiorę w sobie i filmik nagram, to się wypowiedzą co mądrzejsze głowy
Mam taki filmik bo sam nagrywałem u siebie i w momencie obciążenia było tak jak mówisz 1.1-1.2 ale wystarczyło tylko przytrzymać pedał nie wciskając ani nie ujmując i ciśnienie spadało do około 0.85
Bo się pompuje cały układ.... powietrze ma parametry też dynamiczne – pojemność, objętość IC, chwilowe branie powietrza przez silnik (inaczej na postoju, inaczej pod obciążeniem).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
gallu82 napisał(a):W pełni sprawna turbina ma minimalny luz "przód tył" jest on potrzebny i wymuszony przez prawa fizyki
góra dół.
Moja ma w tym momencie 150.000km. Zero luzów.
xANDy napisał(a):Riki napisał(a):luzów nie ma żadnych
no – tutaj przegiąłeś... musi mieć luz podstawowy
Teraz mam drugie turbo – też zero, j/w
Miałem w ręku nuufki turbo od RF5C i RF7J – luz podstawowy był.
jakby miała zero luzów to by się zatarła
ten luz jest minimalny mozna go poczuć tylko jak się wymontuje turbo i naciska na lopatki od strony spalin i od strony doładowania naprzemian. luz jest potrzebny wg. mnie bo turbo sie nagrzewa a za tym idzie zjawisko zwane rozszeżalnością temperaturową 
mechanicy to tez ludzie
- Od: 31 sie 2011, 21:40
- Posty: 45
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F DITD RF2A
Zgodzę się po części, ale kiedy turbo jest zime, zdejmiesz przewód dolotowy, włożysz paluchy i sprawdzasz do zdrowe turbo nie powinno mieć tam luzów, ew. minimalny w zależności od rodzaju zastosowaniej sprężarki 
Jakby nie miało żadnego luzu to gdzie byłoby miejsce na "film olejowy"....?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Riki napisał(a):Pozostaje kwestia sposobu dokonania pomiaru.............
z tym akurat nie powinno być problemu

pozycja 10 powinna dać radę
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6