Szarpanie silnika

Postprzez Koty » 31 paź 2007, 10:15

Szarpanie ustało.
Kiedy wracalem z Berlina urwał mi się pasek (ten od alternatora) ale, że są tam dwa to spokojnie dojechalem do domu.Po zamontowaniu nowego i dociągnięciu szarpanie ustalo.
Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy fakt ale warto ponaciągać paski jak są problemy z szarpaniem.
Przeczyścilem tez wtyczki od zaworów w pompie ale i tak zanotowalem szarpnięcia (bylo to przed wymianą paska)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 wrz 2007, 13:17
Posty: 10
Skąd: Bremerhaven
Auto: 323f BJ 2.0 DiTD '98

Postprzez xANDy » 1 lis 2007, 20:48

Koty napisał(a):Kiedy wracalem z Berlina... szarpanie ustalo
Czy tankowałeś niemieckie paliwo?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Koty » 2 lis 2007, 10:34

Kiedy wracałem z berlina to urwałem pasek i od momentu wymiany szarpanie ustalo.

Studiuje w Niemczech, więc zawsze tankuje niemieckie paliwo ale w tym przypadku mialem pelen bak polskiego oleju gdyz wczesniej odwiedzilem Szczecin :]

Wydaje mi się że paliwo w moim przypadku to nie problem.
Chcialbym się dowiedzieć czy wymiana i naciągnięcie paska od alternatora moglo być rozwiązaniem problemu szarpania? Bo co innego moglo sie zdażyć, cód?

Kupilem tez xeramic ale jeszcze go nie wlalem. Gość w szczecińskim ASO kategorycznie mi odradzil lania czego kolwiek do baku poza ropą.Dlaczego opinie o środkach typu xeramic są tak skrajne? Z obu stron niby fachowcy a tak odmienne opinie...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 wrz 2007, 13:17
Posty: 10
Skąd: Bremerhaven
Auto: 323f BJ 2.0 DiTD '98

Postprzez xANDy » 2 lis 2007, 15:22

Bo niemieckie paliwo NIE zamula SPV (raczej) a Polskie już dość często. Przy małej czkawce zaworu SPV zalanie naszego czystego paliwa (np. statoli) i podlanie go xeramiciem może zadziałać. Myślę jednak że w Twoim przypadku najbardziej prawdopodobne jest właśnie paliwo a nie paski.
Już kilka osób "odmuliło" albo "odczkawkowało" motorki właśnie poprzez zastosowanie mieszanki czystego paliwa i tego własnie dodatku. Wolno to robić rzadko albo jeszcze rzadziej. Poza tym – trzeba pomyśleć przy okazji nad stanem filtra paliwa...
W ASO nie podadzą Ci żadnego wartego do zastosowania, bo tak mają mówić (obowiązek). Mazda nie oferowała w PL przez kilka lat diesli właśnie z powodu kiepskiego paliwa, więc nie dziw się tym wypowiedziom.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6