Szarpanie ustało.
Kiedy wracalem z Berlina urwał mi się pasek (ten od alternatora) ale, że są tam dwa to spokojnie dojechalem do domu.Po zamontowaniu nowego i dociągnięciu szarpanie ustalo.
Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy fakt ale warto ponaciągać paski jak są problemy z szarpaniem.
Przeczyścilem tez wtyczki od zaworów w pompie ale i tak zanotowalem szarpnięcia (bylo to przed wymianą paska)
Szarpanie silnika
Czy tankowałeś niemieckie paliwo?Koty napisał(a):Kiedy wracalem z Berlina... szarpanie ustalo
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Kiedy wracałem z berlina to urwałem pasek i od momentu wymiany szarpanie ustalo.
Studiuje w Niemczech, więc zawsze tankuje niemieckie paliwo ale w tym przypadku mialem pelen bak polskiego oleju gdyz wczesniej odwiedzilem Szczecin
Wydaje mi się że paliwo w moim przypadku to nie problem.
Chcialbym się dowiedzieć czy wymiana i naciągnięcie paska od alternatora moglo być rozwiązaniem problemu szarpania? Bo co innego moglo sie zdażyć, cód?
Kupilem tez xeramic ale jeszcze go nie wlalem. Gość w szczecińskim ASO kategorycznie mi odradzil lania czego kolwiek do baku poza ropą.Dlaczego opinie o środkach typu xeramic są tak skrajne? Z obu stron niby fachowcy a tak odmienne opinie...
Studiuje w Niemczech, więc zawsze tankuje niemieckie paliwo ale w tym przypadku mialem pelen bak polskiego oleju gdyz wczesniej odwiedzilem Szczecin
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Wydaje mi się że paliwo w moim przypadku to nie problem.
Chcialbym się dowiedzieć czy wymiana i naciągnięcie paska od alternatora moglo być rozwiązaniem problemu szarpania? Bo co innego moglo sie zdażyć, cód?
Kupilem tez xeramic ale jeszcze go nie wlalem. Gość w szczecińskim ASO kategorycznie mi odradzil lania czego kolwiek do baku poza ropą.Dlaczego opinie o środkach typu xeramic są tak skrajne? Z obu stron niby fachowcy a tak odmienne opinie...
- Od: 2 wrz 2007, 13:17
- Posty: 10
- Skąd: Bremerhaven
- Auto: 323f BJ 2.0 DiTD '98
Bo niemieckie paliwo NIE zamula SPV (raczej) a Polskie już dość często. Przy małej czkawce zaworu SPV zalanie naszego czystego paliwa (np. statoli) i podlanie go xeramiciem może zadziałać. Myślę jednak że w Twoim przypadku najbardziej prawdopodobne jest właśnie paliwo a nie paski.
Już kilka osób "odmuliło" albo "odczkawkowało" motorki właśnie poprzez zastosowanie mieszanki czystego paliwa i tego własnie dodatku. Wolno to robić rzadko albo jeszcze rzadziej. Poza tym – trzeba pomyśleć przy okazji nad stanem filtra paliwa...
W ASO nie podadzą Ci żadnego wartego do zastosowania, bo tak mają mówić (obowiązek). Mazda nie oferowała w PL przez kilka lat diesli właśnie z powodu kiepskiego paliwa, więc nie dziw się tym wypowiedziom.
Już kilka osób "odmuliło" albo "odczkawkowało" motorki właśnie poprzez zastosowanie mieszanki czystego paliwa i tego własnie dodatku. Wolno to robić rzadko albo jeszcze rzadziej. Poza tym – trzeba pomyśleć przy okazji nad stanem filtra paliwa...
W ASO nie podadzą Ci żadnego wartego do zastosowania, bo tak mają mówić (obowiązek). Mazda nie oferowała w PL przez kilka lat diesli właśnie z powodu kiepskiego paliwa, więc nie dziw się tym wypowiedziom.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6