Silnik kręci ale się nie uruchamia.
sprawdź przekaźnik B5B4
Neonixos666 a komu odpowiadasz n.t. przekaźnika. Mi czy Obrajanowi?
- Od: 19 mar 2010, 11:12
- Posty: 31
- Skąd: Nowa Wioska k. Kwidzyna
- Auto: Mazda Tribute 3.0 v6 197KM 2001r.
Boross-1-6 napisał(a):Mi czy Obrajanowi?
Obrajanowi bo jego problem jest chyba w przekaźniku
Neonixos666 czemu dałeś post do usunięcia, skoro nie dostałem ani kszty porady.
Chciałbym sprawdzić ten przekaźnik, ale nie wiem, gdzie on się znajduje
Chciałbym sprawdzić ten przekaźnik, ale nie wiem, gdzie on się znajduje
- Od: 19 mar 2010, 11:12
- Posty: 31
- Skąd: Nowa Wioska k. Kwidzyna
- Auto: Mazda Tribute 3.0 v6 197KM 2001r.
Ten przekaźnik umieszczony jest pod wykładziną nóg pasażera.
Niestety jak ja go szukałem to nie robiłem mu fotek
. Po prostu ściągnij wykładzinę pasażera i pod taka blaszką jest na pewno znajdziesz 
Jesteś pewien? 
Neonixos666 napisał(a):Jesteś pewien?
Przepraszam coś mi się poknociło i pourywało wypowiedź :/
Sprawdź czy nie ma ropy pod nogami pasażera czy z pompy nie cieknie ropa albo coś innego się z nią nie dzieje bo mi to wygląda na pompę.Po prostu jakimś cudem paliwo nie dochodzi albo dochodzi ale silnik nie reaguje.CO do przekaźnika to o ile dobrze pamiętam jest pod maską gdzieś niedaleko bezpieczników.Kolor coś z zielonego (widziałem i czarny) i jest napisane na nim b5b4.Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi
dlatego napisałem czy jesteś pewien
szukaj napisu na czarnym przekaźniku po środku u góry
szukaj napisu na czarnym przekaźniku po środku u góry
Normalnie zero pomocy.
W środkowej części znajduje się dużo rzeczy i z przodu i z tyłu. Zdjęcie (nawet telefonem) i wskazanie konkretnego przekaźnika nie jest trudne do zrobienia. Zwłaszcza gdy nie nazywają się one tak jak to opisujecie w postach, to powinno się wskazać ten konkretny.
Dodatkowo, ktoś mógłby w końcu wstawić post zawierający wszystkie schematy instalacji w jednym miejscu.
Pzrykładowo do mazdy 626 2.0 DitD 99r. GW nie ma schematu na forum.
W środkowej części znajduje się dużo rzeczy i z przodu i z tyłu. Zdjęcie (nawet telefonem) i wskazanie konkretnego przekaźnika nie jest trudne do zrobienia. Zwłaszcza gdy nie nazywają się one tak jak to opisujecie w postach, to powinno się wskazać ten konkretny.
Dodatkowo, ktoś mógłby w końcu wstawić post zawierający wszystkie schematy instalacji w jednym miejscu.
Pzrykładowo do mazdy 626 2.0 DitD 99r. GW nie ma schematu na forum.
- Od: 19 mar 2010, 11:12
- Posty: 31
- Skąd: Nowa Wioska k. Kwidzyna
- Auto: Mazda Tribute 3.0 v6 197KM 2001r.
Niestety nie zawsze jest możliwość zrobienia zdjęcia telefonem szczególnie jak jest ciemno
. Nie każdy ma super telefon
ale nie odbiegając od tematu pod maską masz kilka przekaźników jedne są po lewej stronie auta drugie po prawej zależy co do czego.Wpisz sobie na allegro nazwę przekaźnika i już będziesz wiedział czego szukać.Na przekaźniku jest jak byk napisane B5B4 
Oczywiście rozumiem problemy ze zdjęciami, a rys powyżej byłby pomocny gdyby moja DitD była benzyną i miała taką skrzynkę pod maską.
Sprawdze w takim razie wszystkie, bo na przekaźnikach są inne opisy. Nie ma nic co by było choć podobne do "b5b4"
Sprawdze w takim razie wszystkie, bo na przekaźnikach są inne opisy. Nie ma nic co by było choć podobne do "b5b4"
- Od: 19 mar 2010, 11:12
- Posty: 31
- Skąd: Nowa Wioska k. Kwidzyna
- Auto: Mazda Tribute 3.0 v6 197KM 2001r.
Obrajan napisał(a):...... rozrusznik kręci jak szalony a mazda nie odpala. Jeśli ktoś może to niech mi pomoże. Z góry dzięki za podpowiedzi.
Czy to znaczy, że rozrusznik kręci szybciej niż normalnie ? Czy rozrusznik kręci silnikiem ?
Może bendix nie załapuje ?
Nie. Bendix jest dobry. Chodzi o to że nie odpala silnik. Wcześniej jest to napisane.
- Od: 19 mar 2010, 11:12
- Posty: 31
- Skąd: Nowa Wioska k. Kwidzyna
- Auto: Mazda Tribute 3.0 v6 197KM 2001r.
poszukaj gdzie to jest w innych tematach
a ja mam taki problem ..mazdą ostatnio mało jeżdze bo mam slużbowe,,i jak tak postoi koło tygodnia (w garazu) to odpala dopiero za 3-cim razem...normalnie jak jeżdziłem dziennie to na dotyk nawet na mrozie,świece są wszystkie dobre,filtra paliwa nie zmieniałem ale mam w zanadrzu knechta jak trza będzie
(w tej chwili jest jakiś chyba podrabiany z napisem rf2a)
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
na podwórku stał całą zimę nissan vanette 2.3D ojciec wyjął akumulator wlał wody i podładował, włożył do busa, podgrzał świece i za pierwszym odpalił
A jak akumulator bo może nie trzyma prądu i nie ma tego kopa żeby odpalić.
A jak akumulator bo może nie trzyma prądu i nie ma tego kopa żeby odpalić.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6