Słaba moc 626 V 2.0 TD 99" kombi
dzul napisał(a):Szukałem na alledrogo i nie znalazłem takiego elementu.
ja szukałem i znalazłem jedne takie kolanko ale w takiej cenie że szok

gościu źle pisze bo to jest właśnie do 626 a nie do 323
nie ustawisz niczym kąta wtrysku, chyba że przestawiając pompę na mocowaniach, ale ja proponuje nie kombinować z tym. Wywalenie kata to dobry pomysł, pamiętaj też iż czystość w układzie dolotowym i paliwowym to droga do lepszej pracy silnika.
orfeusz napisał(a):Ale widzę,że kolega ma filtr powietrza od benzyny zapewne,bo do diesla wygląda on zupełnie inaczej
viewtopic.php?f=89&t=128551
racja stary był od benzyny, mam nadzieję że nowy już odpowiedni siedzi bo jak nie to wymiana
dzul napisał(a):Będzie czas to wytnę uszkodzony element kolanka i wstawię kawał gumy. Tylko muszę dobrą średnice znaleźć. Szukałem na alledrogo i nie znalazłem takiego elementu.
kup przewód do baku paliwa ,,Lublin" koszt 30 zł ,te uszkodzenie co masz to standard w ditd
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
pioczel napisał(a):,te uszkodzenie co masz to standard w ditd
może sprecyzuje że to standard w 626 z ditd bo 323 i premacy tego problemu nie ma
Szukając tego elementu sam doszedłem do wniosku, że niemal każda próba montowania tego elementu uszkadzała go. Łączenie plastiku z gumą to kiepski pomysł japońców.
Zamówiłem komplet filtrów i je wymieniłem. Filtr powietrza był niemal identyczny. Zamawiałem do diesla firmy jpn. Filtr paliwa denkerman. Kabinowego nie było wcale zamontowanego, więc po prostu włożyłem nowy.
Ten przewód od lublina na pewno będzie pasował?
250zł za kolanko. Jednak wole przeróbkę.
Teraz nie sprawdzę filtra powietrza, ale chyba zrobione mnie w balona, albo po prostu do słabszej wersji czyli 101km takie powinny być. Filtr paliwa na pewno by nie pasował z benzynki. Filtr kabinowy nie robi różnicy. Jak się to ma do filtru oleju? jaka różnica miedzy dieslem, a benzyną?
Zamówiłem komplet filtrów i je wymieniłem. Filtr powietrza był niemal identyczny. Zamawiałem do diesla firmy jpn. Filtr paliwa denkerman. Kabinowego nie było wcale zamontowanego, więc po prostu włożyłem nowy.
Ten przewód od lublina na pewno będzie pasował?
250zł za kolanko. Jednak wole przeróbkę.
Teraz nie sprawdzę filtra powietrza, ale chyba zrobione mnie w balona, albo po prostu do słabszej wersji czyli 101km takie powinny być. Filtr paliwa na pewno by nie pasował z benzynki. Filtr kabinowy nie robi różnicy. Jak się to ma do filtru oleju? jaka różnica miedzy dieslem, a benzyną?
Nie rozumiem dlaczego wielu sprzedawców oferuje filtry do benzyny jako do diesla i to o mocy 90 i 101. Zaś do 110 nie spotkałem takiego. Przykład
http://allegro.pl/filtr-powietrza-sb221 ... 22407.html

MAZDA: 626 V (GF/GW) *RF **2.0 TDi ***81/110 ****10/00->09/02
MAZDA: 626 V (GF/GW) *RF **2.0 TDi ***74/101 ****04/98->11/00
Oferują go do wszystkich naszych diesli,chyba tylko dlatego że pasują w obudowę filtra,a Polak jak to Polak patrzy by oszczędzić te 10zł i go kupuje.
MAZDA: 626 V (GF/GW) *RF **2.0 TDi ***74/101 ****04/98->11/00
Oferują go do wszystkich naszych diesli,chyba tylko dlatego że pasują w obudowę filtra,a Polak jak to Polak patrzy by oszczędzić te 10zł i go kupuje.
- Od: 23 lut 2011, 18:56
- Posty: 37
- Skąd: Głowno
- Auto: Mazda 626 GW 2.0D (RF2A) 101KM
Dzięki, że mnie uświadomiliście z tym filtrem.
Przeglądałem forum i zaniepokoiło mnie to kolanko. Wchodzą w nie śrubki od boost sensora. Zdjęcie poniżej:
Zaś gwint w kolanku, w który wchodzi jest plastikowy! i nie wchodzi wewnątrz kolanka. Po prostu jest zamocowany jak zwykła śruba. Drugi gwint do mniejszej śruby, której nie ma na foto, jest normalny. Zdjęcie kolanka jutro.
Powinienem się niepokoić, czy tak ma być,że otwór na grubszą śrubę jest plastikowy, a nie metalowy jak ten obok?
Już wiem czemu to kolanko takie drogie, które pokazał mod. Jest na nim boost sensor. Używka 150-200zl.
Przeglądałem forum i zaniepokoiło mnie to kolanko. Wchodzą w nie śrubki od boost sensora. Zdjęcie poniżej:
Zaś gwint w kolanku, w który wchodzi jest plastikowy! i nie wchodzi wewnątrz kolanka. Po prostu jest zamocowany jak zwykła śruba. Drugi gwint do mniejszej śruby, której nie ma na foto, jest normalny. Zdjęcie kolanka jutro.
Powinienem się niepokoić, czy tak ma być,że otwór na grubszą śrubę jest plastikowy, a nie metalowy jak ten obok?
Już wiem czemu to kolanko takie drogie, które pokazał mod. Jest na nim boost sensor. Używka 150-200zl.
olej te mocowanie boost sensora i przyczep go gdzieś na trytytkę żeby nie wadził i już. Co do tego kolanka co podałem link to cena jest za kolanko a sensor jest gratis
.
co do filtrów to ja używam tylko knecht, jakoś oryginału a cena bardzo dobra. Wciskanie filtra powietrza od benzyny to standard, pasuje do puszki jednak jeśli chodzi o przepustowość jest to spora różnica, warto też kupować lepsze filtry bo ważne jest też spasowanie z obudową filtra. Co do filtra paliwa może tańszy w zimę sprawia mniej problemów ale za to przepuszcza więcej syfu a ma to znaczenie.
co do filtrów to ja używam tylko knecht, jakoś oryginału a cena bardzo dobra. Wciskanie filtra powietrza od benzyny to standard, pasuje do puszki jednak jeśli chodzi o przepustowość jest to spora różnica, warto też kupować lepsze filtry bo ważne jest też spasowanie z obudową filtra. Co do filtra paliwa może tańszy w zimę sprawia mniej problemów ale za to przepuszcza więcej syfu a ma to znaczenie.
Martwiłem się, że ta śruba widoczna na zdjęciu jest jakimś ważnym elementem boost sensora i bez niego czujnik nie będzie działał, a to po prostu zwykłe mocowanie, które nie wpływa na sam czujnik?
Jak złoże auto do kupy w weekend, odłączę BS, wtedy się okaże.
Czytając tematy na forum, moje objawy są podobne jak przy uszkodzonym BS.
NIe pali się kontrolka check engine, ale na to są patenty.
Niezbędne będzie podpięcie pod kompa. Tylko najpierw uporam się z dolotem. Filtr pójdzie na koniec. Przez źle dobrany filtr nie stracę 10 kucy.
Jak złoże auto do kupy w weekend, odłączę BS, wtedy się okaże.
Czytając tematy na forum, moje objawy są podobne jak przy uszkodzonym BS.
NIe pali się kontrolka check engine, ale na to są patenty.
Niezbędne będzie podpięcie pod kompa. Tylko najpierw uporam się z dolotem. Filtr pójdzie na koniec. Przez źle dobrany filtr nie stracę 10 kucy.
dzul napisał(a):NIe pali się kontrolka check engine, ale na to są patenty. Niezbędne będzie podpięcie pod kompa.
w tym silniku nie ma tej kontrolki a jej funkcje przejeła kontrolka świec żarowych. Sprawdzić błędy możesz sam, pocztaj w poradniku. Racja że twoje objawy są jak by BS nie działał ale dziurawy układ to to samo jak by BS nie działał i tak brak dołdowania i tak.
olej to, dobierz z czegoś kolanko i składaj go do kupy
ciekaw jestem czy będzie różnica po poskładaniu 
Czyszcząc intercooler, zrozumiałem dlaczego układ dolotowy jest tak ważny i wpływa na moc. Układ dolotowy to metry powyginanych węży, a gdzieś po "środku" nich podłączony jest IC. Zagięcia na rurach powodują spadek przepływu, ale to nic przy intercoolerze, który powoduje największy zator ciśnienia. O ile reszta układu jest szczelna, to jakoś to powietrze skompresuje się i uwolni z mocnym ciśnieniem. Jeżeli zaś pojawia się nieszczelność na układzie dolotowym, to ciśnienie ucieka najłatwiejsza drogą, tam gdzie nie ma takich oporów przepływu.
Dziura za czujnikiem doładowania, może mieć decydujący wpływ, gdyż komputer odczyta ciśnienie z czujnika. Wyliczy potrzebną mieszankę powietrza z ropą, a faktycznie pojawi się mniej powietrza co za tym idzie jest mniej efektywne spalanie, czyli mniejsza moc i większy wir w baku.
Rury dolotu są dosyć grube, więc tam spadek ciśnienia nie musi być znaczący. Największe zwężenia posiada IC. Dlatego jego czyszczenie daje takie rezultaty.
To tylko moje wnioski. Jak jestem w błędzie to poprawcie mnie.
Dziura za czujnikiem doładowania, może mieć decydujący wpływ, gdyż komputer odczyta ciśnienie z czujnika. Wyliczy potrzebną mieszankę powietrza z ropą, a faktycznie pojawi się mniej powietrza co za tym idzie jest mniej efektywne spalanie, czyli mniejsza moc i większy wir w baku.
Rury dolotu są dosyć grube, więc tam spadek ciśnienia nie musi być znaczący. Największe zwężenia posiada IC. Dlatego jego czyszczenie daje takie rezultaty.
To tylko moje wnioski. Jak jestem w błędzie to poprawcie mnie.
Ostatnio edytowano 25 lip 2012, 18:33 przez dzul, łącznie edytowano 1 raz
znalazłem coś co przydałoby się przy naprawie
http://allegro.pl/lacznik-silikonowy-57 ... 29881.html
średnica wewnętrzna kolanka jest 55mm. 2mm różnicy jest znaczące w tym przypadku. Czy dając 2 szybkozłączki powinny załatwić sprawę?

średnica wewnętrzna kolanka jest 55mm. 2mm różnicy jest znaczące w tym przypadku. Czy dając 2 szybkozłączki powinny załatwić sprawę?
jakie zakładałeś 54mm czy 57mm?
gdyby oba końce były metalowe to dałbym 54. ale wydaje mi się, że z czerwonym silikonem i dobrymi opaskami dam rade z tym 57.
Dla jasności wąż naprawiany ma 55mm
gdyby oba końce były metalowe to dałbym 54. ale wydaje mi się, że z czerwonym silikonem i dobrymi opaskami dam rade z tym 57.
Dla jasności wąż naprawiany ma 55mm
Zamontowałem złączkę. Skleiłem IC klejem epoksydowym AUTOWELD z cx80 i go wyczyściłem.
Rezultat: Znaczny przyrost mocy! W końcu auto normalnie jeździ. Nie wgniata w siedzenie. Delikatnie spali kapcia.
Sprzęgło strasznie się ślizga. Ale po zabiegu jest bardziej elastyczne. 80-120 na V biegu powyżej minuty. Ni jak się to ma do waszych 20s.
Wymiana sprzęgła i filtru pow. powinna jeszcze bardziej ożywić madzie?
Co z katalizatorem? Wycięcie go da więcej mocy? Boję się, że zwiększy spalanie.
Rezultat: Znaczny przyrost mocy! W końcu auto normalnie jeździ. Nie wgniata w siedzenie. Delikatnie spali kapcia.
Sprzęgło strasznie się ślizga. Ale po zabiegu jest bardziej elastyczne. 80-120 na V biegu powyżej minuty. Ni jak się to ma do waszych 20s.
Wymiana sprzęgła i filtru pow. powinna jeszcze bardziej ożywić madzie?
Co z katalizatorem? Wycięcie go da więcej mocy? Boję się, że zwiększy spalanie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6