Migająca kontrolka świec żarowych.

Postprzez Riki » 24 lis 2011, 01:30

kierownik napisał(a):a zdjęcia jak nie było, tak nie ma <lol>


<lol>
Neonixos666 napisał(a):Bardzo fajnie że udało się usunąć błąd a na przyszłość polecam poczytać trochę forum bo jeszcze więcej przydatnych informacji się tu znajduje dzięki którym oszczędzisz czas i pieniądze.


<spoko>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez wilk28 » 17 gru 2011, 17:39

panowie poradźcie co to za kod bo ja nie mogę go obczaić. Zaznaczam, że czyściłem EGR montowałem zaślepkę demontowany był IC w celu wyczyszczenia i wywala mi taki dziwny błąd nawet nie wiem jak go odczytać 0005 czy to jest on?? Link do błędu http://youtu.be/T2zeyima2Ig
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2011, 13:43
Posty: 292 (1/11)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: Mazda 323F BJ 2.0ditd 01r

Postprzez Neonixos666 » 17 gru 2011, 17:51

P0105,"Czujnik ciśnienia absol.kolektora/ciśnienia atmosferycznego – usterka"

tak mi się wydaje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez wilk28 » 17 gru 2011, 18:00

no tak tylko gdzie tego ustrojstwa szukać wpisałem w szukajke odpowiednie dane ale nic nie wynalazło. Czy to jest gdzieś na IC bo raczej przepływomierz i boost sensor to nie


Wyczytałem że to może być przepływomierz ale odnośnie innych samochodów Opli Fordów i innych więc myślę, że to może to być to. A ten przepływomierz to zdemontować z tą rurą czy sam ten czujnik?
Ostatnio edytowano 17 gru 2011, 18:10 przez wilk28, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2011, 13:43
Posty: 292 (1/11)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: Mazda 323F BJ 2.0ditd 01r

Postprzez Neonixos666 » 17 gru 2011, 18:05

wilk28 napisał(a):no tak tylko gdzie tego ustrojstwa szukać wpisałem w szukajke odpowiednie dane ale nic nie wynalazło. Czy to jest gdzieś na IC bo raczej przepływomierz i boost sensor to nie


a czy coś oprócz błędu się dzieje? jak chcesz rozwinąć temat to już o tym jest viewtopic.php?f=89&t=92545
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez wilk28 » 17 gru 2011, 18:13

A widziałem ten temat kiedyś ale jak nie miałem z tym problemu a teraz nie mogłem znaleźć głupio mi teraz <zawstydzony> O tak są problemy bo na 1,2,3 jakoś jedzie ale na 4 to prędkościomierz i obrotomierz tak jakby stanęły i ledwo co idą
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2011, 13:43
Posty: 292 (1/11)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: Mazda 323F BJ 2.0ditd 01r

Postprzez Neonixos666 » 17 gru 2011, 18:16

odpowiedź masz w linku który podałem :) czyli Boostsensor lub przewód od IC do niego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez wilk28 » 17 gru 2011, 18:29

To by nawet mogło się zgadzać bo do tego czujnika dochodzi taki mały wężyk od spodu doczepiany do takiej rurki cienkiej?? Bo sobie wisiał tak bezwładnie i zastanawiałem się gdzie może on być wczepiony i jedynie tam mi pasowało na wymiar i ten wężyk jest cieniutki a na górze jest ta kostka. Więc może wypadł bo zgubiłem taka opaseczkę małą i ścisnąłem opaską zaciskową.


Problem rozwiązany nie podczepiony jeden przewód dochodzący do filtra powietrza. Autko po czyszczeniu IC i EGR jest zwrotniejsze
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2011, 13:43
Posty: 292 (1/11)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: Mazda 323F BJ 2.0ditd 01r

Postprzez przemo12345 » 29 gru 2011, 09:20

witam
u mnie też miga kontrolka świec. na komputerze wyszło"uszkodzenie sterownika egr" . jeżdżę tak od pół roku i nic się nie dzieje z silnikiem. normalnie odpala, obroty nie falują. chciałbym się dowiedzieć czy jest sens się brać za to i rozkręcać (naprawiać) i co steruje tym egr?
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez dzika_wenza » 1 lut 2012, 22:12

W kwietniu 2009 roku mechanik powiedział mi, że jest "przepocony" jakiś czujnik w pompie wtryskowej – koszt 800 PLN. Zapytałem się ile jeszcze pojeżdżę – miałem max 6 miesięcy. Jest styczeń 2012 i jeżdżę dalej... Jak się nic nie dzieje to lepiej nie tykać – takie moje zdanie.

pozdrawiam
dzika_wenza
 

Postprzez kierownik » 1 lut 2012, 23:12

lepiej nie tykać, hehe – ale sprawdzić, czy nie zalewa kompa ropą...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez xANDy » 5 lut 2012, 17:01

kierownik napisał(a):ale sprawdzić, czy nie zalewa kompa ropą...
Święte słowa :)
dzika_wenza napisał(a):"przepocony" jakiś czujnik w pompie wtryskowej – koszt 800 PLN. Zapytałem się ile jeszcze pojeżdżę – miałem max 6 miesięcy. Jest styczeń 2012 i jeżdżę dalej... Jak się nic nie dzieje to lepiej nie tykać – takie moje zdanie.

Z czasem zazwyczaj zaczyna pojawiać się kopcenie jako efekt wtórny "puszczania" ciśnienia przez TCV, więc jak się zacznie pojawiać, to ten czujnik warto na pierwszy ogień...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez przemo12345 » 21 lut 2012, 19:42

witam wszystkich. moja mazda (323 f ditd 99r) nie odpala jak jest ciepły silnik. po nocy odpala od strzała a jak się zagrzeje i zgaszę to nie da rady ponownie odpalić. na ciepłym odpala tylko za pomocą plaka lub po odłączeniu czujnika temp.mógłby mi ktoś wytłumaczyć co te kody oznaczają (kody z podpięcia pod komp):
P0118 Engine Coolant Temperature Circuit High Input-to jest czujnik temp silnika(ten wkręcony w blok)?
P0180 Fuel Temperature Sensor A Circuit Malfunction (Czujnik temperatury paliwa A Usterka obwodu)
P1189 Pump Speed Signal Fault
natomiast wymigując samemu kody wyszedł tylko P0403 i już nie wiem komu wierzyć.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez tadziol » 22 lut 2012, 13:46

P 0118-czujnik temperatury silnika,tak to ten wkręcony w głowicę pod kolektorem ssącym.
nie dziwne,że kod powstaje,skoro go odłączałeś żeby zapalać.
P1180-czujnik temp.paliwa,w pompie wtryskowej,pierwszy od lewej w pokrywie pompy.
P1189 czujnik obrotów pompy,zaraz obok czujnika temp.paliwa.
P0403-EGR system.
skoro powtarza się tylko P0403,to można przypuszczac,że pozostałe są wynikiem beztroskiego odłączania konektorów na pompie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez fosfor » 24 lut 2012, 10:25

Witam
Proszę o interpretacje błędu
2 sygnały długie 4 sygnały krótkie 2
sygnały długie 3 krótkie i tak w kólko
Od czego zaczac szukanie? Objawów żadnych zlych nie zauważyłem spalanie to samo przyspieszenie też oleju nie bierze
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 11:43
Posty: 64 (1/0)
Skąd: Skierniewice
Auto: Mazda 323f 2.0 DITD BJ

Postprzez przemo12345 » 24 lut 2012, 11:18

wydaje mi się że słynny kod P0403 EGR system
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez serwojtas » 28 kwi 2012, 12:10

Szanowni Koledzy czy mogę prosić o pomoc w odczytaniu błędu. Pojawia się w mojej Madzi po przejechaniu około 100km. Po skasowaniu błędu i przejechaniu kolejnych 100km wraca migająca dioda.
http://www.youtube.com/watch?v=au8WIK4A ... ture=g-upl
Początkujący
 
Od: 27 kwi 2009, 20:28
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323F BJ 2.0DITD r.2001 RF4

Postprzez kierownik » 28 kwi 2012, 22:14

P0403 – czyli szukaj przy EGR, solenoidach itp.
ogólnie użyj szukajki w tej sprawie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Yafoo » 10 maja 2012, 11:05

P0102 – cz ktoś podpowie o co chodzi.

Objawy: jak auto postoi na słońcu to po odpaleniu przechodzi w tryb awaryjny, trzeba zgasić, otworzyć maske, zaczekać kilka minut i spróbować ponownie. Zauważyłem, że to schładzanie może odbywać się nawet w słońcu, wystarczy wtedy troche dłużej poczekać.
Nie mam możliwości podpięcia innego przepływomierza, poza tym wymaga to otwarcia maski, czyli trzeba by znów odczekać z godzinke.
Chyba, że znajdzie się jakis forumowicz z okolic Tucholi to zapraszam na kawe.
Początkujący
 
Od: 30 sty 2010, 08:51
Posty: 15
Skąd: Tuchola
Auto: Premacy 2.0 DiTD '02

Postprzez kierownik » 10 maja 2012, 14:59

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6