Pół silnika w oleju jaka może być przyczyna.

Postprzez Riki » 1 wrz 2010, 13:59

Syntetyk, ja wymieniam co 40tys.km.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Bandit » 1 wrz 2010, 18:07

Riki napisał(a):Syntetyk, ja wymieniam co 40tys.km.

O kurka <zawstydzony> dobrze że temat trafiłem, bo u mnie z biegami coraz gorzej, ciężko przeskakują ostatnio, a 3-ka zawsze zgrzytnie przy wrzucaniu. Dobrze wiedzieć, że olej skrzyni też trzeba zmienić co jakiś czas :D
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez Riki » 2 wrz 2010, 11:31

bandit266 napisał(a):
Riki napisał(a):Syntetyk, ja wymieniam co 40tys.km.

O kurka <zawstydzony> dobrze że temat trafiłem, bo u mnie z biegami coraz gorzej, ciężko przeskakują ostatnio, a 3-ka zawsze zgrzytnie przy wrzucaniu. Dobrze wiedzieć, że olej skrzyni też trzeba zmienić co jakiś czas :D


Sprzęgło w jakim jest stanie? u siebie wymieniłem wszystko co się da (tarcze docisk łożysko uszczelniacz i łożysko wałka + olej) i teraz zgrzyta rzadko – tylko wtedy kiedy dokręcam 2ke do końca i szyyyyyybko wbijam 3bieg ;)
Ogólnie to drugą skrzynię właściwie już mam..... i kiedyś zawita szpera od FS-T :P niestety ale przy takich temp na mokrym nie ma jazdy. Sporo z tym roboty i funduszy a sprzęgło jest nowe więc na razie pasuje z tematem ale jest to do zrobienia.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6