Sterowanie turbiną na biegu jalowym
1, 2
Witam! A czym różni sie pasek Gates od paska Gates w pudełku mazdy? Jeżeli Gates połączył się z Unittą w 2002 roku i wypuszcza swoje paski na rynek azjatycki pod logiem Unitty to znaczy, że to są te same paski. Tak samo jest z rolkami i napinaczem hydraulicznym firmy NTN. Jedne są w pudełku NTN a drugie w pudełku mazdy i niczym się nie różnią. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Pracując jakiś czas temu w firmie Inter-Team miałem okazję dość dokładnie sprawdzić czym się różnią paski. I sprawa wygląda tak: Gates to Unitta na rynek europejski. Niestety dawno temu na rynku pojawiły się podrabiane paski które nie nadawały się do niczego (temat już nieaktualny). Jest jeszcze jedna rzecz, producent. Gates są produkowane między innymi w Polsce (a wiadomo jak u nas jest z jakością) i z tą wiedzą łaziłem po magazynie szukając paska "made in Japan". I taki mam
Strasznie dużo lamentów jest z powodu Gates'a a przecież to Unitta...
Google prawdę powie
Strasznie dużo lamentów jest z powodu Gates'a a przecież to Unitta...
Google prawdę powie

- Od: 31 sie 2007, 11:58
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GLX, 2.0 DiTD, 1998r
mizus napisał(a):nie moge znalezc nic o tym jakie jest turbo w mojej madzi ze zmienna geometria czy stale prosze o pomoc kogos kto zna sie na rzeczy mazda
Nikt Ci tego nie powie – możesz mieć albo taka albo taką. Zakładam oczywiście, że silnik RF3/4. Możesz to sobie udowodnić tylko rozkręcając turbinę – z zewnątrz sa niemal identyczne dla laika (a sterowanie w RF3/4 jest takie samo dla wersji ze zmienną jak i stała geometrią).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
witam!ok XANDY a gdzie dokladnie jest napisany model silnika bo ja sie doczytalem tylko na podzespolach ale na niektorych jest rf4f a na niektorych cos innego.aha i jedno pytanko czy wiesz moze czy te turbo roznia sie sila doladowania lub czyms??z gory dzieki pozdro
- Od: 21 cze 2009, 12:52
- Posty: 57
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 323f bj 2.0 ditd 101km
mizus napisał(a):a gdzie dokladnie jest napisany model silnika
poczytaj poradnik... punkt 9ty...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6