a moze lepije w kart pograc?
Co ma rozrusznie zaworu do mocy?
Jak jest przyklejony i sie nie rusza tzn. cisnienie jest na full najwyzej uszkodzi turbinę a nie jak twierdzisz podniesie moc – wrecz przeciwnie. Do mojego wlalem paliwo z shella i nie chcial odpalac. Czy to powod abym rozebral pol silnika? Po prostu bijecie piane.
Mocne kopcenie
1, 2
W części przypadków właśnie miało wpływ na osiągi pow. 3.500 rpm.bello napisał(a):mi lekko zawor TCV lecz niewydaje mi sie zeby to mialo zwiazek na predkosc max.
Wpłacić składkę klubowąbello napisał(a):chcialbym dolaczyc do waszego klubu.co mam zrobic?
Zagadaj chyba do kolegi Grzyby.
Pompy denso sa niezwykle pancerne mechanicznie. O wiele bardziej jak adekwatne modele bosh'a. Za to pompy denso są bardzo czułe na paliwo (korozja chemiczna) i to je rozwala – modele bosha wykazują mniejsze zużycie przy kiepskim paliwie.
Zużycie pompy zależy także od ilości jeżdżenia i deptania na zimnym silniku – jeśli ktoś nią jeździł na niedogrzanym motorze i dawał jej wtedy "w palnik", to jej trwałość spada znacznie. Są motorki, które na tej samej pompie zrobiły po pół miliona – ale one były ciągle w ruchu.
Masz silnik RF2 – katalizator raczej zostaw w spokoju. Co innego w modelach RF3/4 – w nich pierwszy czasem się zapychał (w starszym modelu nie ma tego pierwszego katalizatora).
bello – jaką masz elastyczność 80-120 na Vb?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Witam.
elastycznosc na vb 14-15s./wydaje mi sie ze jest ok.
w drodze do kraju wszystko sie okaze.
dzieki za odpowiedz.wymienie zawor tcv mam uzywany[ nie lejacy]ale to dopiero w kraju.tu nie mam odpowiednich kluczy.
co do jazdy na zimnym motorze to wiem ze to jest zabojstwo.moj tata mial dawno temu ciezarowke i zawsze przed wyjazdem odpalal na czas wypicia porannej kawy
zlapalem ten nawyk.
elastycznosc na vb 14-15s./wydaje mi sie ze jest ok.
w drodze do kraju wszystko sie okaze.
dzieki za odpowiedz.wymienie zawor tcv mam uzywany[ nie lejacy]ale to dopiero w kraju.tu nie mam odpowiednich kluczy.
co do jazdy na zimnym motorze to wiem ze to jest zabojstwo.moj tata mial dawno temu ciezarowke i zawsze przed wyjazdem odpalal na czas wypicia porannej kawy
- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6