Jak wydłużyć czas podgrzewania świec żarowych ?

Postprzez biniloluk » 17 gru 2008, 02:18

a ja myślę że zaworek zwrotny nie pomoże przerabiałem te wszystkie tematy zeszłej zimy zaworki dodatki do paliwa itd założę się że jak byście sprawdzili ciśnienie sprężania kiedy temperatura spadnie poniżej zera to było by grubo poniżej 27atmosfer w moim autku przyczyną były za małe luzy zaworowe i na mrozie podpierało delikatnie zawory a ile to roboty sprawdzić 10 śrubek od dekla i 10 minut na pomiar i wszystko jasne a tak naprawdę dopóki nie sprawdzicie jakie macie ciśnienie na cylindrach to nic nie bedziecie wiedzieć
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez uhu » 18 gru 2008, 00:06

Też mi się wydaje, że ten zaworek nic nie pomoże.
Mam identyczny problem ze swoją 626 GD 2.0 diesel.

Jak było cieplej paliła od "półobrotu" rozrusznika, nawet po tygodniu ciągłego stania. Więc problemem nie jest cofające się paliwo itp...

Teraz jak spada poniżej 0, po jednej nocy, gdy rano chcę odpalić to niestety, ale trzeba pokręcić rozrusznikiem...

Nie wiem czy swojej "cegiełki" do tych trudności nie dokładają stare świece. Być może po prostu nie dogrzewają do takiej temperatury do jakiej powinny grzać (co biorąc pod uwagę ich wiek jest możliwe)

Więc albo świeczki, albo jeśli nie one to wszystko wskazuje na to, że tak jak to już inni powiedzieli winne są luzy zaworowe. Wszak mój licznik wskazuje już 380 tyś km, a ile przegonił faktycznie – tego nie wie nikt :P

Tak więc mef626 na Twoim miejscu zamiast bawić się zaworkami, radziłbym zainteresować się sprawą tych luzów zaworowych, no i nowe świece też by pewnie nie zaszkodziły tej kochanej GD ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 mar 2007, 22:27
Posty: 23
Skąd: dolnośląskie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6