mazda popaprani mechanicy
1, 2
Po pierwsze to popraw temat bo nie jest on zgodny z przyjętymi zasadami na forum. Po drugie to proponuję poczytać istniejące tematy o nie odpalaniu ditd oraz opis jaki zrobił Tadziol o pompie wtryskowej. Nie ma czegoś takiego jak nastawnik w naszej pompie, a to co się może być nie tak to dwa zawory, dwa czujniki, zalegający brud oraz mechaniczne zużycie (tłokorozdzielacz z głowiczką). Prawdopodobnie jak koledzy piszą do regeneracji jest pompa wtryskowa (choć nie do końca).
w czwartek oddaje autko do sobutki napisze co sie stalo jak zrobia dzieki za porady i pozdrawiam 
- Od: 2 lut 2013, 22:12
- Posty: 12
- Skąd: wałbrzych
- Auto: mazda kombi 626 2,0l TD z 1999roku
witam juz wszystko wiem , to co dział sie u mnie z autkiem to była wina pompy paliwa ,poprostu byla potrzebna regeneracja koszt 900zł i autko chodzi jak ta lala . dziekuje panowie za porady pozdrawiam 

- Od: 2 lut 2013, 22:12
- Posty: 12
- Skąd: wałbrzych
- Auto: mazda kombi 626 2,0l TD z 1999roku
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6