turbo powyżej 3,5 tyś obrotów przerywa co to może być?

Postprzez Neonixos666 » 4 sty 2013, 22:41

paker1 napisał(a):i wkońcu doszli mi w serwisie co było przyczyną braku mocy i przerywania turbiny powyżej 3-3,5 tyś obrotów


to może byś się podzielił tą wiedzą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 4 sty 2013, 22:49

Pochwalisz się? Bo chwilowo moja szklana kula się popsuła.....
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez tadziol » 4 sty 2013, 22:51

smile napisał(a):Pochwalisz się?

ja wątpię.....
jest już nowy temat w "warsztatach" o tym doniosłym wydarzeniu,ale też opis tajemniczy.. :>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez seba626 » 4 sty 2013, 22:53

znou noc nieprzespana ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez Neonixos666 » 4 sty 2013, 23:05

seba626 napisał(a):znou noc nieprzespana ;)


No właśnie jak tu spać. Moim zdaniem albo zwyczajnie zacinała się gruszka albo poknocone było z podciśnieniami. Skoro zaworki sprawne to co niby innego ma być.



i tak niedługo kosz, problem jest ale już opisać rozwiązania to nie :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 4 sty 2013, 23:09

Neonixos666 napisał(a):problem jest ale już opisać rozwiązania to nie


ech... jakie to typowe "polskie" zachowanie... kiedy ta mentalność narodu się zmieni?
Wołać o pomoc pierwszy, a jak trzeba się przyznać co było nie tak, to już niedowład rąk aby w klawiaturę postukać....
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez paker1 » 8 sty 2013, 06:51

napiszę w sobotę bo teraz pracuję do 20.00 i na prawdę nie mam czasu a poza tym dopiero wczoraj zerknołem na forum i tak przy okazji wszystkiego najlepszego w nowym roku 2013 życzę wam wszystkim żeby nasze mazdy się nie psuły :)
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2012, 20:17
Posty: 26
Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km

Postprzez paker1 » 13 sty 2013, 11:18

przyczyną tego że przerywało turbo powyżej 3-3,5 tyś obrotów i brak było mocy był zaworek podcisnienia 18-740C VBC elektrozawór, wyciągałem jak i inne zaworki i sprawdzałem każdy po kolei i każdy chodził ale mimo to coś nie było z nim tak bo został wymieniony i od razu nie to autko szło jak trzeba tą przyczynę znaliżli w ASO MAZDA AUTO-KORDYL W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM zresztą polecił mi ją Riki po rozmowie telefonicznej i tu podziękowania dla niego za pomoc.Przed pojechaniem do ASO GORZÓW podłączyłem miernik ciśnienia doładowania BOOST TURBO i sprawdziłem jakie turbo daje ciśnienie i byłem zaskoczony przy prawie 3 tyś obrotów turbo dawało ciśnienie 2bary to bardzo dużo a powinno dawać max jak się nie mylę max do 1 bara i przez to ze był takie duże ciśnienie strzeliła mi 2 razy góma od intercoolera ta górna i to tyle jak macie jeszcze jakieś pytania to chętnie odpowiem pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2012, 20:17
Posty: 26
Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km

Postprzez Riki » 14 sty 2013, 10:11

Fajnie, że już DiTD odżyło :) gorzów to dobry serwis...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 14 sty 2013, 19:21

nauczka że coś co na pierwszy rzut oka działa nie zawsze jest sprawne. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6