Strona 2 z 5

Re: 626 DiTD -brak mocy

PostNapisane: 1 sie 2012, 22:41
przez cze-dar
był sygnał długi przerwa długi trzy krótkie, potem długi przerwa długi cztery krótkie

Re: 626 DiTD -brak mocy

PostNapisane: 1 sie 2012, 22:49
przez Neonixos666
nagraj to najlepiej

Re: 626 DiTD -brak mocy

PostNapisane: 1 sie 2012, 23:11
przez cze-dar
znalazłem taki filmik http://www.youtube.com/watch?v=QQpRJnU2 ... e=youtu.be, od 21sekundy błędy są takie jak u mnie

PostNapisane: 2 sie 2012, 14:10
przez kierownik
ale pierwszy błąd tutaj jest wyświetlany niemal od początku do ok 35 sekundy – to cała sekwencja (w tym przypadku akurat P0403)
nagraj to u siebie, bo inaczej tak sobie będziemy gdybać

Re: 626 DiTD -brak mocy

PostNapisane: 2 sie 2012, 17:11
przez Neonixos666
albo sprawdź w poradniku jak prawidłowo powinno się je odczytywać.

Re: 626 DiTD -brak mocy

PostNapisane: 2 sie 2012, 22:50
przez cze-dar
Czy ktoś mógłby mi podać link jak czytać błędy, bo to co mam opisuje błędy dwoma cyframi.
Nie mogę nagrać i wkleić tego na stronę bo auto u mechanika a on pracuje w tych samych godzinach co ja :(

PostNapisane: 2 sie 2012, 23:10
przez kierownik
szukajcie a znajdziecie

Re: 626 DiTD -brak mocy

PostNapisane: 3 sie 2012, 10:09
przez cze-dar
Jeśli dobrze odczytałem to jest to błąd 0304, znalazłem na forum i ma to ponoć związek z EGR, ale ja już go dawno zaślepiłem

PostNapisane: 3 sie 2012, 11:05
przez kierownik
a nie 0403?
bo 0304 jest całkiem o czymś innym

poza tym jak masz zaślepiony EGR w polifcie, to często błąd łapie

PostNapisane: 3 sie 2012, 19:06
przez cze-dar
Kierowniku masz racje to 0403, teraz muszę wymontować EGR, przeczyścić i wykasować błąd, mam nadzieję że pomoże

PostNapisane: 3 sie 2012, 20:48
przez boczek86
no to wkoncu ktos konkretnie opisal problem ktory i mnie dotyczy. tez walcze z tym problemem. wymieniam co trzeba ale i tak bez efektow. paliwo mi leje dobrze i wlasnie mysle ze problem mam w doladowaniu i dlatego zamowilem wskaznik. i pytanie jak to ciegielko rozruszac jak u mnie wogole ani drgnie ale podczas jazdy slychac syczenie turbo no chyba ze to cos innego mi tam tak syczy.

PostNapisane: 3 sie 2012, 21:06
przez kierownik
cze-dar ale jak będziesz miał dalej zaślepiony, to błąd i tak się prawdopodobnie pojawi

PostNapisane: 3 sie 2012, 23:10
przez cze-dar
wiem, czytałem już o tym, jak już wymonutje EGR to wyrzucę zaślepkę
Dzięki i pozdrawiam
jak zrobię to napiszę czy pomogło

PostNapisane: 3 sie 2012, 23:40
przez Neonixos666
cze-dar napisał(a):wiem, czytałem już o tym, jak już wymonutje EGR to wyrzucę zaślepkę
Dzięki i pozdrawiam
jak zrobię to napiszę czy pomogło


błąd zniknie ale Twoje opisane problemy nie

Re: 626 DiTD -brak mocy

PostNapisane: 4 sie 2012, 07:08
przez boczek86
Dokładnie jak mówi Neo. Ja mam zaplepiony i to teraz mocna i grubą blacha a mocy nadal brak.

PostNapisane: 4 sie 2012, 08:03
przez Barthez
Neonixos666 napisał(a):błąd zniknie ale Twoje opisane problemy nie

dokładnie -błąd EGR nie ma wpływy (zasadniczego) na moc.
Ja u siebie miałem prawie cały czas i mi to nie przeszkadzało w podnoszeniu mocy.
kiedyś się na niego zawziąłem zreperowałem EGRa a on się zepsół ponownie po 1000 km :] i dałem sobie spokój.

PostNapisane: 4 sie 2012, 10:18
przez Neonixos666
Barthez napisał(a):dokładnie -błąd EGR nie ma wpływy (zasadniczego) na moc.


tylko ma w przypadku gdy zatnie się w pozycji otwartej a ogólnie nawet jak zaworek padnie i nie ma podciśnienie to i tak jest zamknięty. Sterowanie egr jest tak rozwiązane aby nie przeszkadzało w pracy silnika. U mnie EGR nie działa z innego powodu, po prostu nie chce mieć syfu w dolocie a że wyczyściłem kanały dolotowy w kolektorze i głowicy nie chce się zastanawiać ile już syfu tam się napchało przez niego. Niby mały przebieg a było do skrobać.

Re: 626 DiTD -brak mocy

PostNapisane: 7 sie 2012, 19:30
przez osabeerladen
Witam,
jestem posiadaczem 626, 2.0 ditd, 110KM, 2001r (kombi). Do tej pory z autem nie działo się nic i spisywało się wzorowo (mam ją już ponad rok).
Teraz pojawił mi się problem z mocą-praktycznie moc=0.
Ciężko mi osiągnąć prędkość większą niż 100km/h i wejść na obroty powyżej 2000... <płacze>
Jutro zamierzam pojechać do mechanika, żeby podpiął ją pod komputer. Jestem laikiem w dziedzinie motoryzacji o co mam pytać tego fachowca i na co mam zwrócić uwagę? Co może być przyczyną tak drastycznego spadku mocy?
Z góry dzięki. Pozdrawiam

Re: 626 DiTD -brak mocy

PostNapisane: 7 sie 2012, 20:09
przez Neonixos666
jak nie miga kontrolka to błędów nie znajdzie. Ja bym zaczął od najprostszych rzeczy typu nieszczelność dolotu (zaolejenie na rurach), boost sensor i wężyk od niego, hamulce, ostukał spv, sprawdził poprawne działanie cięgna od turbo itp może kiedyś książkę napiszę <lol>

Re: 626 DiTD -brak mocy

PostNapisane: 7 sie 2012, 20:16
przez tadziol
filtr paliwa i samo paliwo.... :>