cykanie na ciepłym silniku

PostTen post został usunięty przez Neonixos666 8 lis 2011, 21:55.

PostTen post został usunięty przez Neonixos666 8 lis 2011, 21:56.

PostTen post został usunięty przez Neonixos666 8 lis 2011, 21:56.

Postprzez Neonixos666 » 8 lis 2011, 21:58

panowie takie rozmowy proszę na PW a nie tu robić OT <cisza>

a kolega marcino2468 niech używa funkcji edytuj post bo nie piszemy pod pod postem.

No bo ostrzeżenia się posypią jak śnieg na święta <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marcino2468 » 8 lis 2011, 22:03

ok, bedę miał to na uwadze <spoko>
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2011, 10:29
Posty: 31
Skąd: Radomsko, Przedbórz
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD GW

Postprzez YgooR » 9 lis 2011, 02:29

Dekiel możesz sam odkręcić, a jak jeszcze tego nie robiłeś to każdy mechanik to zrobi.
W 5 min będziesz wiedział "co masz pod deklem" :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez marcino2468 » 9 lis 2011, 15:53

Byłem u mechanika, jednak jest przytarty wałek rozrządu + jescze do wymiany będą dźwigienki, jedna ssąca i jedna wydechowa, na reszczcie jest czysto, ale jescze zobaczy bo dokładnym wytarciu z oleju. Zastanawiam się ile mnie to wyjdzie i gdzie szukać tych części, albo może używki?
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2011, 10:29
Posty: 31
Skąd: Radomsko, Przedbórz
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD GW

Postprzez robertss » 9 lis 2011, 17:35

Szukaj dobrej używki, łatwiej znajdziesz wałek za 200-300 zł z mazdy 6 diesel( ten sam co w naszych DITD) oraz krzywki. Szóstki maja wałki w lepszym stanie bo generalnie są wposażone w webasto i nie ma aż takich problemów z wytarciem krzywek jak w DITD <faja>
kupię webasto do DITD
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:41
Posty: 155
Skąd: Lublin
Auto: 626 DITD

Postprzez marcino2468 » 9 lis 2011, 18:05

wypatrzyłem używany wałek do 626 ditd z 2000r., będzie pasował do mojej 626 ditd z 1998r.?
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2011, 10:29
Posty: 31
Skąd: Radomsko, Przedbórz
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD GW

Postprzez YgooR » 9 lis 2011, 21:12

marcino2468 napisał(a):wypatrzyłem używany wałek do 626 ditd z 2000r., będzie pasował do mojej 626 ditd z 1998r.?

Powinien bez problemu, wałki są te same aż do mazdy 6 tak jak napisał robertss.
Jak chcesz nowy pytaj Rikiego (www.mazdaparts.pl) może taż będzie miał jakąś używkę.
Dobrze że to sprawdziłeś, bo mogło być nieciekawie.
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez marcino2468 » 9 lis 2011, 21:22

YgooR napisał(a):Jak chcesz nowy pytaj Rikiego (www.mazdaparts.pl) może taż będzie miał jakąś używkę

własnie tez się zastanawiałem nad nowym, dzięki wielkie za link :) napewno skorzystam, troche sie załamalem bo mam auto od półtora tygodnia a tu takie cos :|
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2011, 10:29
Posty: 31
Skąd: Radomsko, Przedbórz
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD GW

Postprzez kierownik » 9 lis 2011, 21:25

YgooR napisał(a):Dobrze że to sprawdziłeś, bo mogło być nieciekawie.

ciekaw jestem jak bardzo to było wytarte. widziałem już kilka wałków z ubytkami w pierwszej krzywce i na rolce i jak do tej pory zrobiły kilkadziesiąt kkm z tym bez większych problemów... może mechanik nieco przesadza? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez marcino2468 » 9 lis 2011, 21:33

kierownik napisał(a):ciekaw jestem jak bardzo to było wytarte. widziałem już kilka wałków z ubytkami w pierwszej krzywce i na rolce i jak do tej pory zrobiły kilkadziesiąt kkm z tym bez większych problemów... może mechanik nieco przesadza?


było widać lekkie przetarcia, ale nie wiem czy aż tak bardzo bo się nie znam :) mechanik tłumaczył żebe lepiej nie jeździć bo wszystkie opiłki ze ścierania się lecą do silnika.
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2011, 10:29
Posty: 31
Skąd: Radomsko, Przedbórz
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD GW

Postprzez kierownik » 9 lis 2011, 21:41

ja się nie wtrącam ;)
nie widziałem, nie znam się, nie biorę odpowiedzialności ;)

a serio – zawsze lepiej mieć dobrze zrobione jeśli ktoś ma ochotę i pieniądze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez YgooR » 9 lis 2011, 22:06

kierownik napisał(a): widziałem już kilka wałków z ubytkami w pierwszej krzywce i na rolce i jak do tej pory zrobiły kilkadziesiąt kkm z tym bez większych problemów...

O ile mnie pamięć nie myli na forum chyba były kiedyś fotki po takiej przygodzie, jak nie to może kolega Bulgarien ma jakieś fotki z naprawy.
O wycierającej się krzywce na 1 cylindrze było już pisane, że są później problemy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez marcino2468 » 9 lis 2011, 23:01

YgooR napisał(a):O wycierającej się krzywce na 1 cylindrze było już pisane, że są później problemy.


byłem w sumie u dwóch mechaników dzisiaj, ten pierwszy mówił że nie chce się brać za mojego ditd, ale słuchał silnika i twierdził zeby nie jeździć z tym za dużo, drugi zaś weźmie się za wymianę wałka i to samo mówił, żeby lepiej nie ryzykować jazdy.
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2011, 10:29
Posty: 31
Skąd: Radomsko, Przedbórz
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD GW

Postprzez YgooR » 9 lis 2011, 23:10

marcino2468 napisał(a):mówił, żeby lepiej nie ryzykować jazdy

Wszystko zależy od tego w jakim on jest stanie, jeżeli mechanik mówi żeby lepiej nie ryzykować to moim zdaniem warto go posłuchać. Mniejsze ryzyko że coś się uszkodzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez marcino2468 » 10 lis 2011, 09:36

patrzyłem na zdjęcia z poradnika z wytartym wałkiem i mój w stosunku do tego jest lekko draśnięty, widać delikatne zadrapania, ale aż tak zdarty to nie jest. :)
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2011, 10:29
Posty: 31
Skąd: Radomsko, Przedbórz
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD GW

Postprzez kierownik » 10 lis 2011, 09:43

marcino2468 napisał(a):patrzyłem na zdjęcia z poradnika z wytartym wałkiem i mój w stosunku do tego jest lekko draśnięty, widać delikatne zadrapania, ale aż tak zdarty to nie jest. :)

no więc widzisz ;) ale lepiej zrób, bo będzie na mnie ;)

YgooR napisał(a):O ile mnie pamięć nie myli na forum chyba były kiedyś fotki po takiej przygodzie, jak nie to może kolega Bulgarien ma jakieś fotki z naprawy.
O wycierającej się krzywce na 1 cylindrze było już pisane, że są później problemy.

możesz przypomnieć, bo mi to gdzieś umknęło...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez marcino2468 » 10 lis 2011, 10:14

Forumowicz
 
Od: 1 lis 2011, 10:29
Posty: 31
Skąd: Radomsko, Przedbórz
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD GW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6