Wycięcie katalizatorów w DiTD

Postprzez Bandit » 25 maja 2011, 22:44

Trochę odbiegnę od tematu ale co tam :D Ruszam z jedynki do 2500, włączam 2 bieg i kręcę do 3500 potem 4 bieg i trzymam około 2000 czyli jakieś 60-70 km/h i tak jeżdżę po mieście ;) trójki nie używam, chyba, że wyprzedzam :P Dobra koniec OT możecie sobie dalej wróżyć co się wysypało <czarodziej> , ale nie prościej do specjalistów podjechać?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez darek74 » 26 maja 2011, 09:50

Ok. tylko zapominamy że silniki diesla są wolnoobrotowe a biegi przełączamy wcześniej niż w benzin. Ja zmieniam przy 2 tyś. i powiem że się zwija przy 2.5 tyś to ma już kopa. A z doświadczenia wiem że diesle nie lubią wysokich obrotów, jak chcesz jeździć dynamicznie to tylko Niemieckie auta w dieslu. Najlepiej to benzyna japoniec zdaje egzamin bo tam można kręcić wysoko.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2010, 10:19
Posty: 62
Skąd: Strzelce Kraj.
Auto: Premacy 2004r. DITD

Postprzez Bandit » 26 maja 2011, 09:55

Po to jest turbo, żeby go używać ;) Przy dwóch tyś to DiTD się dopiero budzi :) sprawdziłeś ten dolot czy gdzieś nie świszcze? Sprawdziłeś gdzie masz najbliżej do fachowców od mazdy? ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez darek74 » 26 maja 2011, 09:59

Turbo zaczyna delikatnie pogwizdywać przy ok. 1500-1700. W profilu jest napisane skąd jestem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2010, 10:19
Posty: 62
Skąd: Strzelce Kraj.
Auto: Premacy 2004r. DITD

Postprzez Bandit » 26 maja 2011, 10:03

Najbliżej do Zaniemyśla 180 km :(
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez YgooR » 26 maja 2011, 13:03

darek74 napisał(a): jak chcesz jeździć dynamicznie to tylko Niemieckie auta w dieslu

To racja jeżeli ktoś jeździ dużo po mieście. Tak jak napisał Bandit DITD budzi się przy dwóch tyś. i w trasie daje duża frajdę z jazdy, wyprzedzanie nim to sama przyjemność. Niemieckie diesle u góry są jednak trochę słabsze. Oczywiście przy sprawnym DITD.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez say » 26 maja 2011, 13:33

YgooR napisał(a):Niemieckie diesle u góry są jednak trochę słabsze. Oczywiście przy sprawnym DITD
Za to znacznie lepsze w przedziale 1000-2000 obrotów.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez YgooR » 26 maja 2011, 16:08

say napisał(a):Za to znacznie lepsze w przedziale 1000-2000 obrotów.

Zdecydowanie tak, wymagają trochę innego stylu jazdy. Dlatego niektórzy przyzwyczajeni do TDI narzekają na DITD.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Bandit » 26 maja 2011, 16:43

Dobra, ale nie o to się rozchodzi. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez marsel » 26 maja 2011, 16:46

podłączyłem ten wężyk, bez zmiany
zauwazyłem coś takiego że jak pojawia się spadek mocy puszczam lekko gaz i zaraz wciskam w deche leci już normalnie
ponawiam pytanie jak zresetować kompa domowym sposobem i czy jest to możliwe?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Postprzez Bandit » 26 maja 2011, 18:16

Jakbyś forum doczytał to byś wiedział (poradnik), że masz zdjąć klemę z aku i wcisnąć pedał hamulca na 30 s <czytaj>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez Neonixos666 » 26 maja 2011, 22:53

W dziel tuning w jednym z tematów czeka na ciebie odpowiedź twojego problemu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 26 maja 2011, 23:33

Zwróćcie uwagę na przełożenia skrzyń w TDI. Tam biegami macha się ciągle, i na obroty przy 100km/h na Vb.

ja tam ostatnio śmigam na gaaaasiieeee <serduszka> ropa za droga – DiTD stoi. No i i na dwójce nie przechodzi 100km/h na liczniku.... <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 26 maja 2011, 23:38

eee tam droga 4.81 dziś tankowałem :P

zdecydowanie tdi mają krótsze skrzynie.

a co do katalizatora to zmartwiły mnie te kłopoty kolegi marsela bo ja też chce pozbyć się katów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez YgooR » 27 maja 2011, 02:01

Riki napisał(a):Zwróćcie uwagę na przełożenia skrzyń w TDI.

Trochę krótsze są, ale tam wcześniej kończy się moment i dlatego trzeba machać wyżej.
Jednak jedynkę mają chyba dłuższą.
System zasilania powietrzem jest odpowiednio obliczony i katalizator też jest w to wkalkulowany.
Jego wycięcie i podkładki pod turbo moim zdaniem mogą powodować problem.
A bez podkładek pod westgate problem też występuje?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez marsel » 27 maja 2011, 18:34

Neonixos666 napisał(a):W dziel tuning w jednym z tematów czeka na ciebie odpowiedź twojego problemu

widziałem, wyjme filtr na chwilę i się przelece zobaczymy co będzie
potem reset kompa, nowa opaska na wąż od ic, potem wyjecie jednej podkładki jak nie pomoże wyjazd do specy bo brak mi pomysłów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Postprzez marsel » 30 maja 2011, 15:07

przyczyna podkładki pod wastegate, nie wiem czemu ale to jest to
miałem dwie co dawało około 4mm, teraz została jedna co dało połowę i problem przeszedł na 4 bieg chociaż mniejszy objaw ale na 5 150km/h to max
więc znajdę chwilę i wywalam resztę, poczekam na kase i bede bawił się mbc, chociaz nie wiem czy jest sens jak po zwiekszeniu ciśnienia podkładkami wariuje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Postprzez YgooR » 30 maja 2011, 15:26

Przede wszystkim podniosłeś ciśnienie w ciemno. Nie miałeś manometru i dałeś podkładki na 4mm, gdy zalecane są 3mm. Pewnie szło za dużo powietrza i dlatego miałeś problemy.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 30 maja 2011, 16:47 przez YgooR, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Bandit » 30 maja 2011, 16:32

Zapewne tryb awaryjny się uruchamiał. Wywal te oporniki i podkładki, nie rób krzywdy swojej maździe. Diesel nigdy superszybki nie będzie. Dlaczego chcesz go szybko zniszczyć?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez marsel » 30 maja 2011, 19:53

powoli rezygnuje z tych eksperymentów :P podkładek już nie ma, a oporniki zostaną bo to nic mu nie zaszkodziło do tej pory, a jeżdze już z nimi pare miesięcy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6