
Wycięcie katalizatorów w DiTD
Trochę odbiegnę od tematu ale co tam
Ruszam z jedynki do 2500, włączam 2 bieg i kręcę do 3500 potem 4 bieg i trzymam około 2000 czyli jakieś 60-70 km/h i tak jeżdżę po mieście
trójki nie używam, chyba, że wyprzedzam
Dobra koniec OT możecie sobie dalej wróżyć co się wysypało
, ale nie prościej do specjalistów podjechać?

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Ok. tylko zapominamy że silniki diesla są wolnoobrotowe a biegi przełączamy wcześniej niż w benzin. Ja zmieniam przy 2 tyś. i powiem że się zwija przy 2.5 tyś to ma już kopa. A z doświadczenia wiem że diesle nie lubią wysokich obrotów, jak chcesz jeździć dynamicznie to tylko Niemieckie auta w dieslu. Najlepiej to benzyna japoniec zdaje egzamin bo tam można kręcić wysoko.
- Od: 6 lip 2010, 10:19
- Posty: 62
- Skąd: Strzelce Kraj.
- Auto: Premacy 2004r. DITD
Po to jest turbo, żeby go używać
Przy dwóch tyś to DiTD się dopiero budzi
sprawdziłeś ten dolot czy gdzieś nie świszcze? Sprawdziłeś gdzie masz najbliżej do fachowców od mazdy? 
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
darek74 napisał(a): jak chcesz jeździć dynamicznie to tylko Niemieckie auta w dieslu
To racja jeżeli ktoś jeździ dużo po mieście. Tak jak napisał Bandit DITD budzi się przy dwóch tyś. i w trasie daje duża frajdę z jazdy, wyprzedzanie nim to sama przyjemność. Niemieckie diesle u góry są jednak trochę słabsze. Oczywiście przy sprawnym DITD.
say napisał(a):Za to znacznie lepsze w przedziale 1000-2000 obrotów.
Zdecydowanie tak, wymagają trochę innego stylu jazdy. Dlatego niektórzy przyzwyczajeni do TDI narzekają na DITD.
Dobra, ale nie o to się rozchodzi. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
podłączyłem ten wężyk, bez zmiany
zauwazyłem coś takiego że jak pojawia się spadek mocy puszczam lekko gaz i zaraz wciskam w deche leci już normalnie
ponawiam pytanie jak zresetować kompa domowym sposobem i czy jest to możliwe?
zauwazyłem coś takiego że jak pojawia się spadek mocy puszczam lekko gaz i zaraz wciskam w deche leci już normalnie
ponawiam pytanie jak zresetować kompa domowym sposobem i czy jest to możliwe?
- Od: 26 wrz 2010, 21:56
- Posty: 232
- Skąd: Turka
- Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato
Jakbyś forum doczytał to byś wiedział (poradnik), że masz zdjąć klemę z aku i wcisnąć pedał hamulca na 30 s 

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
W dziel tuning w jednym z tematów czeka na ciebie odpowiedź twojego problemu 
Zwróćcie uwagę na przełożenia skrzyń w TDI. Tam biegami macha się ciągle, i na obroty przy 100km/h na Vb.
ja tam ostatnio śmigam na gaaaasiieeee
ropa za droga – DiTD stoi. No i i na dwójce nie przechodzi 100km/h na liczniku.... 
ja tam ostatnio śmigam na gaaaasiieeee


eee tam droga 4.81 dziś tankowałem
zdecydowanie tdi mają krótsze skrzynie.
a co do katalizatora to zmartwiły mnie te kłopoty kolegi marsela bo ja też chce pozbyć się katów.
zdecydowanie tdi mają krótsze skrzynie.
a co do katalizatora to zmartwiły mnie te kłopoty kolegi marsela bo ja też chce pozbyć się katów.
Riki napisał(a):Zwróćcie uwagę na przełożenia skrzyń w TDI.
Trochę krótsze są, ale tam wcześniej kończy się moment i dlatego trzeba machać wyżej.
Jednak jedynkę mają chyba dłuższą.
System zasilania powietrzem jest odpowiednio obliczony i katalizator też jest w to wkalkulowany.
Jego wycięcie i podkładki pod turbo moim zdaniem mogą powodować problem.
A bez podkładek pod westgate problem też występuje?
Neonixos666 napisał(a):W dziel tuning w jednym z tematów czeka na ciebie odpowiedź twojego problemu
widziałem, wyjme filtr na chwilę i się przelece zobaczymy co będzie
potem reset kompa, nowa opaska na wąż od ic, potem wyjecie jednej podkładki jak nie pomoże wyjazd do specy bo brak mi pomysłów
- Od: 26 wrz 2010, 21:56
- Posty: 232
- Skąd: Turka
- Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato
przyczyna podkładki pod wastegate, nie wiem czemu ale to jest to
miałem dwie co dawało około 4mm, teraz została jedna co dało połowę i problem przeszedł na 4 bieg chociaż mniejszy objaw ale na 5 150km/h to max
więc znajdę chwilę i wywalam resztę, poczekam na kase i bede bawił się mbc, chociaz nie wiem czy jest sens jak po zwiekszeniu ciśnienia podkładkami wariuje
miałem dwie co dawało około 4mm, teraz została jedna co dało połowę i problem przeszedł na 4 bieg chociaż mniejszy objaw ale na 5 150km/h to max
więc znajdę chwilę i wywalam resztę, poczekam na kase i bede bawił się mbc, chociaz nie wiem czy jest sens jak po zwiekszeniu ciśnienia podkładkami wariuje
- Od: 26 wrz 2010, 21:56
- Posty: 232
- Skąd: Turka
- Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato
Przede wszystkim podniosłeś ciśnienie w ciemno. Nie miałeś manometru i dałeś podkładki na 4mm, gdy zalecane są 3mm. Pewnie szło za dużo powietrza i dlatego miałeś problemy.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 30 maja 2011, 16:47 przez YgooR, łącznie edytowano 1 raz
Zapewne tryb awaryjny się uruchamiał. Wywal te oporniki i podkładki, nie rób krzywdy swojej maździe. Diesel nigdy superszybki nie będzie. Dlaczego chcesz go szybko zniszczyć?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6