[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
57
85%
Nie
3
4%
Różnie bywa
7
10%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez kierownik » 20 paź 2012, 11:43

Neonixos666 napisał(a):
kierownik napisał(a):rozkręcałem jeden uszkodzony wtryskiwacz i co? ;)


a naprawiłeś ? :P bo jak nie to się nie liczy <lol>

mechanicznie był uszkodzony, jakbym naprawił, to bym się wcześniej pochwalił.

ale za to rozebrałem pompę, która nie odpalała na ciepło i teraz już odpala ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Riki » 20 paź 2012, 12:50

DiTD to motor iście autostradowy ;)
300km robi w dwie godzinki z malutkim hakiem na postoje i kolejki przy bramkach autostradowych.. o zgrozo...
spalanie też fajne :P

kierownik napisał(a):ale za to rozebrałem pompę, która nie odpalała na ciepło i teraz już odpala ;)


fajno
<spoko>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Kety » 20 paź 2012, 15:01

Bylby w pelni autostradowy gdyby nie byl taki glosny. Dla mnie powyzej 80km/h halas staje sie na dluzsza mete nie do wytrzymania niestety.
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 11:29
Posty: 290
Skąd: zachodnia Norwegia
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03

Postprzez Neonixos666 » 20 paź 2012, 16:58

Kety napisał(a):Bylby w pelni autostradowy gdyby nie byl taki glosny. Dla mnie powyzej 80km/h halas staje sie na dluzsza mete nie do wytrzymania niestety.


może z poduszkami coś masz nie tak bo ja tam przy tych prędkościach nie narzekam a BJ jest gorzej wygłuszona niż GW

kierownik napisał(a):ale za to rozebrałem pompę, która nie odpalała na ciepło i teraz już odpala ;)


tylko czyszczenie robiłeś czy coś do wymiany było?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Zelig » 20 paź 2012, 17:32

Mam pytanie – u Was drugi bieg też jest taki słaby? Przy podjeżdżaniu pod górkę muszę mocno Mazdę na jedynce rozbujać, żeby na dwójce jechała. To mój pierwszy diesel więc nie bijcie <oczko>
Początkujący
 
Od: 23 sty 2010, 08:53
Posty: 23
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 323F DiTD 90 KM

Postprzez Neonixos666 » 20 paź 2012, 17:38

Zelig napisał(a):Mam pytanie – u Was drugi bieg też jest taki słaby? Przy podjeżdżaniu pod górkę muszę mocno Mazdę na jedynce rozbujać, żeby na dwójce jechała. To mój pierwszy diesel więc nie bijcie <oczko>


z 2 biegu to ja ruszam pod górkę bez gazu <lol> jedynka jest tylko po to żeby ruszyć z miejsca wszystko się na 2 biegu robi. Widocznie coś masz nie tak.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 20 paź 2012, 19:05

Kety napisał(a): Dla mnie powyzej 80km/h halas staje sie na dluzsza mete nie do wytrzymania niestety.


poczytaj foto-relację kolegi xandy
wygłuszał GW.
Jeździłem przed i po – różnica była kolosalna.
U mnie pewne kroki ku temu też poczyniłem – nie narzekam (GF,hatchback) ale planuję wywalić całe wnętrze łącznie z dechą i zrobić oprócz spodu (baranek) od wewnątrz konkretne wygłuszenie łącznie z dachem słupkami, klapą, kufrem – zrobiłem to w GD.
Jest ciszej aniżeli w BMW serii 3 E90 z 2011r.... auto ma 23 lata, benzyna <oczy>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez smile » 20 paź 2012, 21:09

kierownik napisał(a):ale za to rozebrałem pompę, która nie odpalała na ciepło i teraz już odpala

pochwal się co za czary poczyniłeś nad tą pompą :D <czarodziej>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez kierownik » 22 paź 2012, 11:07

smile napisał(a):
kierownik napisał(a):ale za to rozebrałem pompę, która nie odpalała na ciepło i teraz już odpala

pochwal się co za czary poczyniłeś nad tą pompą :D <czarodziej>


takie, że wyczyściłem i złożyłem, ale jak się po czasie okazało, to miała coraz większe trudności z odpalaniem na zimno i gdzieś jest nieszczelna po tym moim składaniu <lol>
nie wiem jeszcze gdzie, co i jak, muszę się z koleżką zgadać, a w trasy gonię co chwila
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 22 paź 2012, 18:11

jak potrzebujesz jakieś uszczelki to wal :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 22 paź 2012, 19:06

kierownik napisał(a):jak się po czasie okazało, to miała coraz większe trudności z odpalaniem na zimno

a czy dobrze zdezynfekowałeś narzędzia ??
możliwe,że drobnoustroje typu densogrzyb-gamma zaatakowały pompę.
ja zawsze robię tak:
Obrazek
<lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez smile » 22 paź 2012, 20:27

tadziol napisał(a):ja zawsze robię tak:

tadziol, popraw foto bo jestem ciekaw :P
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez tadziol » 22 paź 2012, 21:53

smile napisał(a):tadziol, popraw foto bo jestem ciekaw

ale czego ?? ten żółty kolor niekoniecznie oznacza...... <lol> <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez kierownik » 23 paź 2012, 08:13

hehe, na szczęście to tylko za słabo dokręcony SPV ;)
na razie śmiga

Tadziol – dzięki za pomoc przez fona podczas rozbierania ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez tadziol » 23 paź 2012, 08:55

kierownik napisał(a):Tadziol – dzięki za pomoc przez fona podczas rozbierania

<spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez bolsfanwk » 23 paź 2012, 14:45

Witam wszystkich użytkowników mazdolotów :)

a więc kupiłem mazde 626 2.0 DITD 101 koni, 300 tysi przejechane
generalnie nie odpalała na ciepłym silniku, a na zimnym zazwyczaj odpalała...

Dzięki koledze o nicku kierownik, który doszczętnie rozebrał i wyczyścił w tym paściu pompę wtryskową
auto nadaję się już do użytku codziennego... i tatuś do roboty sobie może jeździć a ja go wozić i przywozić swoim autem nie musze hehe ! :D

także jak komuś sie mazda kuńcy to bijcie drzwiami i oknami do kierownika – on wam tanio i sprawnie naprawi :))

puki co mazda odpala na ciepłym i zimnym, musi mieć około 2000 obrotów żeby zaczęła jechać, bo tak to mulna na niższym zakresie, ale to widocznie wina pompy która już mało podaje na mniejszych obrotach...
kolektor dolotowy wyczyszczony, węże od turbo i interqulera uszczelnione,
w kolejnych planach to będę próbował odłączyć od czujnika temp jakiś tam rezyztor, przez który silnik widzi cały czas że jest -30 na polu, i na maxa świece żarowe grzeją nawet na ciepłym silniku ... najlepiej byłoby to przerobić na jakiś przełącznik, aby móc włączać i wyłączać. Po tym czyszczeniu może odpalałoby bez tej przeróbki... :)

a tak to wrzucam kilka fotek z naprawy, wykonanych przez Kierownika :) – może się kiedyś przydadzą jakiejś istocie która kupi tego typu mazdolota podobnym problemem... :)
Załączniki
S8302914.JPG
S8302915.JPG
S8302916.JPG
S8302917.JPG
S8302918.JPG
S8302919.JPG
S8302920.JPG
S8302923.JPG
S8302926.JPG
S8302929.JPG
S8302930.JPG
S8302931.JPG
bolsfanwk
 

Postprzez kierownik » 23 paź 2012, 15:01

bolsfanwk napisał(a):akże jak komuś sie mazda kuńcy to bijcie drzwiami i oknami do kierownika – on wam tanio i sprawnie naprawi :)

nie no bez przesady, jakby nie Tadziol, to bym nawet nie dotknął tej pompy – on jest wielki <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez bolsfanwk » 23 paź 2012, 15:14

i fajnie, każdy po trochę od siebie doda i można robić remont :))

a tak to co sądzisz o odłączeniu tego czegoś... przez co świece żarowe grzeją nawet na ciepłym ?
można by to na przełącznik przerobić...?
i kiedy najbliższy wolny termin masz hehe, bo ja tutaj już chce zarezerwować na tą akcję :P
bolsfanwk
 

Postprzez kierownik » 23 paź 2012, 15:24

ja bym dawno wywalił to dziadostwo, a teraz tym bardziej.

lepiej niech się koledzy wypowiedzą, co mogło pomóc przy rozebraniu, wyczyszczeniu i złożeniu do kupy, że teraz na ciepłym odpala, a wcześniej tylko na plaka. i czy to może będzie pozytywny objaw tylko na chwilę? :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez tadziol » 23 paź 2012, 18:59

bolsfanwk napisał(a):bijcie drzwiami i oknami do kierownika – on wam tanio i sprawnie naprawi

pod warunkiem,że będę w zasięgu telefonicznym.... <lol>
a na którejśtam fotce widzę uszczelniacz profi marki Atlas.......myślę żeśta chłopy mrozoodpornego użyli,coby kolektor od głowicy przy -15 nie odskoczył hahaha
no chyba,że bolsfanwk już nagrobek dla swojego mazdolota murował i flizem obkładał.....
jak nie wieta co to flizy,to wam kierownik objaśni <spoko> <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6