[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
57
85%
Nie
3
4%
Różnie bywa
7
10%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez Neonixos666 » 16 lip 2012, 09:35

Don Gregorio napisał(a):Na 1/4 też chodziło ok


jaki czas na ćwiartkę?

jak masz spadek mocy to spróbuj ostukać SPV
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Don Gregorio » 16 lip 2012, 09:41

Neonixos666 napisał(a):
Don Gregorio napisał(a):Na 1/4 też chodziło ok


jaki czas na ćwiartkę?

jak masz spadek mocy to spróbuj ostukać SPV

na 1/4 19.206
a gdzie ten spv??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez Neonixos666 » 16 lip 2012, 09:46

duży zawór na pompie

seria czy coś pomodzone masz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Don Gregorio » 16 lip 2012, 09:49

Nic nie modzone
Ale to dziwne bo jak jeździłem z tym STP to auto jak szalone idealnie na obroty się wkręcało
Zalałem się do pełna i przy dojeździe do Ryk odczułem że brakuje mocy....
Zgasiłem auto przed bramą wiazdową Odebrałem identyfikator itd itd – trwało to 10-15min
Odpaliłem wsiadłem i znów chodziło jak trzeba.
Wczoraj na trasie znowu muł i lekkie przyszarpywanie od czasu do czasu w okolicy 2500rpm
Dziś rano auto znowu hula.
Zastanawiam się nad filtrem paliwa bo w zimie mi zamarzł i od tamtej pory nie wymieniłem jeszcze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez Neonixos666 » 16 lip 2012, 09:55

Don Gregorio napisał(a):Zastanawiam się nad filtrem paliwa bo w zimie mi zamarzł i od tamtej pory nie wymieniłem jeszcze


czyli już masz robotę :P

patrzyłem na czasy diesli to w tym roku bym znów wygrał :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Don Gregorio » 16 lip 2012, 09:57

Stawiasz że to wina filtra?
Idę zaraz popatrzeć przewody od podciśnień i wiązki el. Może tam coś nie gra.
Obstukam ten zawór i jak nic z tego kolejny pójdzie filtr na wymianę
_________________________________
Edycja godz. 11:50
Wymieniłem filtr paliwa :)
Moja Madzia znowu zdrowa <serduszka> równo ciągnie do 4000rpm bez zająkniecia
Mam nadzieję, że to było powodem tych ekscesów na trasie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez Neonixos666 » 16 lip 2012, 12:03

No to super że się udało i pamiętajcie aby w naszych dieslach wymieniać filtr co roku, ja to robię na jesieni.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 17 lip 2012, 18:06

Don Gregorio napisał(a):Idę zaraz popatrzeć

mówi się popaczeć :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Don Gregorio » 17 lip 2012, 18:58

No nie popaczyłem jak napisałem :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez tadziol » 17 lip 2012, 19:14

Don Gregorio napisał(a):No nie popaczyłem jak napisałem :D

uznajmy to za niedopaczenie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 19 lip 2012, 19:28

ale jestem zły... [tiiit]...łem gwint w głowicy pompy bo krzywo wkręcałem spv i jest źle... <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Don Gregorio » 19 lip 2012, 20:39

o żesz Ty....
ale niefart
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez smile » 19 lip 2012, 22:50

Neonixos666 napisał(a):patrzyłem na czasy diesli to w tym roku bym znów wygrał


No chyba, że bym przyjechał.... :P
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez kierownik » 19 lip 2012, 23:02

Neonixos666 w swojej, czy jakiejś kupnej?
ciężki temat
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 20 lip 2012, 10:56

smile napisał(a):No chyba, że bym przyjechał.... :P


a jaki czas na 1/4 miałeś :> ?


kierownik napisał(a):Neonixos666 w swojej, czy jakiejś kupnej?
ciężki temat

w swojej :P
już jest dobrze znajomy mechanik znalazł na to sposób i wkręcił zawór.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez malkolm » 23 lip 2012, 12:01

panowie jakieś propozycje??
mam błąd "P0105 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Malfunction"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez Neonixos666 » 23 lip 2012, 18:43

malkolm napisał(a):panowie jakieś propozycje??
mam błąd "P0105 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Malfunction"


a jakieś objawy?

gdzieś kiedyś czytałem że chyba przy ecu jest jakiś czujnik ciśnienia atmosferycznego, ale nie jestem tego pewien.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez malkolm » 23 lip 2012, 20:54

mryga czasem w czasie jazdy w ciepłe dni kontrolka świec, ale tylko jak jadę równo i spokojnie tak około setki, jak dodam gazu to gaśnie.
pozatym wydaje mi się że od pewnego czasu jest słabszy i na pewno na tym zbiorniku mniej przejechałem, zazwyczaj robię 1100-1050 km, teraz 920 i już susza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez Neonixos666 » 23 lip 2012, 21:40

hymm może usterka dotyczy boost sensora, Tadziol pewnie wie o co kaman :)

ile litów ma zbiornik w 626?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez malkolm » 23 lip 2012, 22:23

64
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6