Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5
CZEść!
kupiłem 626 ditd
widziałem, że cieknie zawór spv i myślałem, że kosztuje 1000zł
w Mabi cena jest około 1700zł
i tu pytanie – czy sama wymiana zaworu coś da, czy trzeba robić całą pompę?
czy jest możliwe, że da się to jakoś uszczelnić bez wymiany zaworu?
czy wecie coś o warsztacie robiącym pompy w Pietrzykowicach pod Wrocławiem (BOSCH)?
powiedzieli mi , że w Mazdzie 6 wymieniają sam zawór i jest OK.
zawór kapie – raz na kilkanaście sekund kropla
a większość osób mających problem z zaworem pisało o kłopotach z odpalaniem
i ewentualnie z jazdą
mam mazdę 1 dzień , nie widze problemów z odpalaniem
a jeździ myślę , że prawidłowo
NAPRAWIAć?
kupiłem 626 ditd
widziałem, że cieknie zawór spv i myślałem, że kosztuje 1000zł
w Mabi cena jest około 1700zł
i tu pytanie – czy sama wymiana zaworu coś da, czy trzeba robić całą pompę?
czy jest możliwe, że da się to jakoś uszczelnić bez wymiany zaworu?
czy wecie coś o warsztacie robiącym pompy w Pietrzykowicach pod Wrocławiem (BOSCH)?
powiedzieli mi , że w Mazdzie 6 wymieniają sam zawór i jest OK.
zawór kapie – raz na kilkanaście sekund kropla
a większość osób mających problem z zaworem pisało o kłopotach z odpalaniem
i ewentualnie z jazdą
mam mazdę 1 dzień , nie widze problemów z odpalaniem
a jeździ myślę , że prawidłowo
NAPRAWIAć?
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
- Od: 13 mar 2008, 12:53
- Posty: 56
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD
Wielokrotnie na forum pisano ze SPV ten wielki to kosztuje okolo1800pln a TCV ten od spodu kosztuje w granicach 1000pln. Wiec nie rozumiem skad to zdziwienie.
Sproboj uszczelnic i dodatkowo sprawdz TCV.
Taniej nowych w Polsce nie znajdziesz .. ktoś sugerował poszukać na Słowacji, ale ja wielokrotnie do różnych zagranicznych serwisów pisałem po angielsku i nikt nie raczył odpisać.
Pozdrawiam
M
Sproboj uszczelnic i dodatkowo sprawdz TCV.
Taniej nowych w Polsce nie znajdziesz .. ktoś sugerował poszukać na Słowacji, ale ja wielokrotnie do różnych zagranicznych serwisów pisałem po angielsku i nikt nie raczył odpisać.
Pozdrawiam
M
- Od: 4 wrz 2006, 09:13
- Posty: 340
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)
Mi na zimnym odpala po 10 obrotach na ciepłym ze 40 obrotów. Co gorsza jak się rozgrzeje to na luzie gaśnie mi i muszę po prostu trzymać go na gazie. Co jest bardzo uciążliwe jeżdżąc po Bydgoszczy i innych miastach. Jutro wymieniam filtry i się zobaczy co będzie. Słyszałem, że najlepiej najpierw wymienić przewody paliwowe a dopiero potem zabierać się za pompę... No cóż zobaczymy, jutro.
- Od: 10 sty 2008, 22:07
- Posty: 11
- Skąd: Świecie
- Auto: 626 GW TD 2.0 – 1999 r. 74kW
dzięki za słowa otuchy
tzn. że mam uszczelniać
popróbuję
a tcv suchy
i alternator też suchy
tzn. że mam uszczelniać
popróbuję
a tcv suchy
i alternator też suchy
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
- Od: 13 mar 2008, 12:53
- Posty: 56
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD
Znalazłem coś takiego....
http://www.allegro.pl/item326438337_nap ... iesel.html
Czy ktoś się wypowie na temet tego!!

Czy ktoś się wypowie na temet tego!!
Motocykle są wszędzie.... no i mazdy 
- Od: 2 lip 2006, 12:53
- Posty: 148
- Skąd: JÓZEFOSŁAW, W-WA, JELENIA GÓRA
- Auto: 6-ka 2.0 Diesel 140 KM 2008 rok
Witam użytkowników mazd. Na początku chciałbym podziękować wszystkim, którzy udzielają porad i dzięki którym możemy sami rozwiązać wiele problemów.
Jakiś czas temu moja mazda zaczęła gasnąć po odpaleniu, jej dynamika się pogorszyła, a w ostatnim czasie nie mogłem jej w ogóle odpalić. Diagnoza- oczywiście POMPA PALIWA. Aby potwierdzić moje przypuszczenia skontaktowałem się z Jaksą i Pan Jarek potwierdził, że to oczywiście pompa, ale od razu polecił mi Mabi. Gdy tam zadzwoniłem, to standardowo powiedzieli 3500 pln i o mało nie dostałem zawału. Dlatego też postanowiłem oddać pompę do Nadarzyna i jak się okazało,wystarczyło ją wyczyścić. Koszt 450 pln.
TU ZACZYNA SIę MóJ APEL. NIE ODDAWAJCIE OD RAZU POMPY DO MABI, BO MOżE SIę OKAZAć, żE I U WAS POTRZEBNA JEST TYLKO REGULACJIA I WYCZYSZCZENIE. MOIM ZDANIEM MABI ZAWSZE INKASUJE KWOTę RZęDU 2-3 TYSIąCE, BEZ WZGLęDU NA STAN POMPY. ZAZNACZAM, żE KAżDY PRZYPADEK JEST INNY, ALE LEPIEJ WYDAć STóWę LUB DWIE NA WERYFIKACJę I DOWIEDZIEć SIę CO JEST GRANE, NIż OD RAZUl LADOWAć KASę W MABI. POMPIARZ Z NADZRZYNA NA PRAWDę ZNA SIę NA RZECZY, GDYż ROBIł MOIM ZNAJOMYM WIELE POMP.
W WKWESTII JAKSY. MAM żAL DO PANA JARKA. Z JEDNEJ STRONY ROZUMIę, żE CHCąC MIEć SPOKóJ ODDAJE POMPY DO MABI I AUTO ZAWSZE ODPALA, ALE W MOIM PRZYPADKU NARAZIłBY MNIE NA OLBRZYMIE KOSZTY. NIE SKORZYSTAM Z USłUG KOGOś KTO NAWET NIE STARA SIę ZAPROPONOWAć INNEGO WYJśCIA, TYLKO NARAżA KLIENTóW NA NIEPOTRZEBNE KOSZTY.
Pozdrawiam i sorka za długą wypowiedź. Naprawdę proponuje traktujcie Mabi jako ostateczność. Siwy
Jakiś czas temu moja mazda zaczęła gasnąć po odpaleniu, jej dynamika się pogorszyła, a w ostatnim czasie nie mogłem jej w ogóle odpalić. Diagnoza- oczywiście POMPA PALIWA. Aby potwierdzić moje przypuszczenia skontaktowałem się z Jaksą i Pan Jarek potwierdził, że to oczywiście pompa, ale od razu polecił mi Mabi. Gdy tam zadzwoniłem, to standardowo powiedzieli 3500 pln i o mało nie dostałem zawału. Dlatego też postanowiłem oddać pompę do Nadarzyna i jak się okazało,wystarczyło ją wyczyścić. Koszt 450 pln.
TU ZACZYNA SIę MóJ APEL. NIE ODDAWAJCIE OD RAZU POMPY DO MABI, BO MOżE SIę OKAZAć, żE I U WAS POTRZEBNA JEST TYLKO REGULACJIA I WYCZYSZCZENIE. MOIM ZDANIEM MABI ZAWSZE INKASUJE KWOTę RZęDU 2-3 TYSIąCE, BEZ WZGLęDU NA STAN POMPY. ZAZNACZAM, żE KAżDY PRZYPADEK JEST INNY, ALE LEPIEJ WYDAć STóWę LUB DWIE NA WERYFIKACJę I DOWIEDZIEć SIę CO JEST GRANE, NIż OD RAZUl LADOWAć KASę W MABI. POMPIARZ Z NADZRZYNA NA PRAWDę ZNA SIę NA RZECZY, GDYż ROBIł MOIM ZNAJOMYM WIELE POMP.
W WKWESTII JAKSY. MAM żAL DO PANA JARKA. Z JEDNEJ STRONY ROZUMIę, żE CHCąC MIEć SPOKóJ ODDAJE POMPY DO MABI I AUTO ZAWSZE ODPALA, ALE W MOIM PRZYPADKU NARAZIłBY MNIE NA OLBRZYMIE KOSZTY. NIE SKORZYSTAM Z USłUG KOGOś KTO NAWET NIE STARA SIę ZAPROPONOWAć INNEGO WYJśCIA, TYLKO NARAżA KLIENTóW NA NIEPOTRZEBNE KOSZTY.
Pozdrawiam i sorka za długą wypowiedź. Naprawdę proponuje traktujcie Mabi jako ostateczność. Siwy
-
siwy84
siwy84 napisał(a):
TU ZACZYNA SIę MóJ APEL. NIE ODDAWAJCIE OD RAZU POMPY DO MABI,
można znaleźć wiele innych serwisów, ja polecam http://www.hoffman.auto.pl/index2.php , byłem tam kilka lat temu, będąc w technikum i zwiedzałem zakład, wielki ukłon , mają sprzęt i myślę że też wiedzę
- Od: 4 mar 2008, 22:18
- Posty: 461
- Skąd: Leżajsk
- Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II
Czytam Wasze posty z dużym zainteresowaniem, od 2 tygodni mam problem z moja madzią, nagle siadło jej przyspieszenie auto z 2003r. 160tys. przebiegu, na 5 biegu ciągnie ledwo do setki, przy obrotach 2400 nmh, zachowuje sie jakTDI z walniętym przepływomierzem powietrza. Koszmar. w czwartek jadę do Jaksy. Mam nadzieje, że u Niego madzia odzyska wigor. Czytałem na niemieckich forach, że problem moze tkwić w DENSO 096360-0620 VALVE ASSY wentyl pompy w Niemczech kosztuje 250 Eu i to siada. Szczerze mówiąc naprawa pompy w Mabi i ich ceny to kosmos(3000 -4000zł)( przepływomierz w Tdiku jest tańszy 500zł w serwisie)
. Ciekaw jestem czy mieliście podobne problemy z Madzią.

Mazda cenię to autko
- Od: 29 mar 2008, 19:21
- Posty: 40
- Skąd: Koszalin-Gdańsk
- Auto: 323F BJ 2.0DITD RF4F, Saab 9-5 1.9 TID, Saab 9-3 x 1.9 TTID 180 KM
Kolega chyba ma na myśli problem z TCV (096360-0620) i koszt ~1000pln.
U mnie problem tkwił w złym styku (TCV-kostka) i jak to naprawłlem to wszystko wróciło do normy.
Prawdopodobnie u Ciebie przecieka TCV i przez to styk się mógł pogorszyć.
pozdrawiam
Marek
ps było o tym dużo na tym forum, poszukaj
U mnie problem tkwił w złym styku (TCV-kostka) i jak to naprawłlem to wszystko wróciło do normy.
Prawdopodobnie u Ciebie przecieka TCV i przez to styk się mógł pogorszyć.
pozdrawiam
Marek
ps było o tym dużo na tym forum, poszukaj
- Od: 4 wrz 2006, 09:13
- Posty: 340
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)
oki poszukam o TCV, serdeczności za radę. wszyscy którzy mieli lub maja problemy z pompą wtryskową narzekają na kiepski zapłon (że im gaśnie i muszą trzymać na wysokich obrotach jak zimny), u mnie nic takiego nie występuje zapala za pierwszym razem nawet w -10. Może ten spadek mocy i osiąganej prędkości ( tylko ciągnie do 100km/h) to wynik problemów z turbiną? przez ostatnie 30 tys przejechanych km moja turbina na zimno nieżle gwizdała (jakby mijała mnie w pobliżu karetka na sygnale). Jak sie rozgrzał silnik to gwizdanie trochę cichło. Prawda, ze troche to dziwne. Niby jak słychać turbinę to znaczy,że działa ale to chyba nie do końca powinno być tak. Dziękuję za opinie
Pozdrawiam
Suazi3
Pozdrawiam
Suazi3
Mazda cenię to autko
- Od: 29 mar 2008, 19:21
- Posty: 40
- Skąd: Koszalin-Gdańsk
- Auto: 323F BJ 2.0DITD RF4F, Saab 9-5 1.9 TID, Saab 9-3 x 1.9 TTID 180 KM
magicadm napisał(a):polo 33 napisał(a):te pompy psuje sie co okolo 200tkm
Te pompy psują się od kiepskiego paliwa, a nie od zrobionych kilometów
Ja kupiłem mazdę z niemiec po 160 tys km. i pompa nadaje się do remontu, a w Niemczech podobno paliwo dobre.
- Od: 26 mar 2008, 11:50
- Posty: 5
- Auto: 626 GW (kombi) DITD 98
alm napisał(a):Ja kupiłem mazdę z niemiec po 160 tys km. i pompa nadaje się do remontu, a w Niemczech podobno paliwo dobre.
Pytanie jaki byl rzeczywisty przebieg. Moim zdaniem realne to jest 60tys a przed nim jakas dwojka lub trojka
Pozdrawiam
- Od: 19 sie 2007, 20:47
- Posty: 31
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GF 2000r
gdy kupowałem moją gf zauważyłem że wszystkie samochody z rocznika 98-2000 mają przebieg około 180tys km, mój egzemplarz miał 90tys, nie dlatego o kupiłem ze miał mało przejechane, a dlatego że ładnie wyglądał i silnik chodzi w porządku, niektóre przy 180tys żempoliły jak by miały z milion
- Od: 4 mar 2008, 22:18
- Posty: 461
- Skąd: Leżajsk
- Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6