[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
57
85%
Nie
3
4%
Różnie bywa
7
10%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez Neonixos666 » 2 lip 2012, 17:52

Don Gregorio napisał(a):Ja dziś zalałem do siebie STP + Kilka literków świeżego ON
Poganiałem trochę Madzię po mieście

Wrażenia:
Największe wgniatanie w fotel jest w okolicy 2200rpm
Zauważyłem że chmura czarna jednak nie ustępuje Madzi kroku przy takim ganianiu do 4000rpm
Czy to właśnie ten dodatek powoduje że mamy większy czarny obłok ze względu na czyszczenie się wtryskiwaczy?


No nie bardzo. Często jest tak że dymi na czarno bo wtryskiwacze nie rozpylają paliwa jak trzeba. Jednak często jest tak że dymi bo jest jakaś nieszczelność i obliczonego powietrza jest mniej niż powinno być. Obejrzyj dobrze przewody czy nie ma olejowych zapoceń szczególnie na łączeniach.

Mi STP pomaga i zdecydowanie mniej kopci...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Don Gregorio » 2 lip 2012, 17:54

No cóż poczekam też na wynik jak wyjeżdzę to co mam zalane :D
Cały czas go katować trzeba z tym dodatkiem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez Neonixos666 » 2 lip 2012, 18:01

Don Gregorio napisał(a):No cóż poczekam też na wynik jak wyjeżdzę to co mam zalane :D
Cały czas go katować trzeba z tym dodatkiem?


katować nie musisz ale energicznie po prostu jeździć aby przepłynęło trochę ropy. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Don Gregorio » 2 lip 2012, 18:13

aha czyli tak do 3000 rpm kręcić trzeba od czasu do czasu :D

_____________________________
Edycja:
II Dzień jazdy ze specyfikiem STP
Wrażenia:
Auto żwawsze już od 1800rpm
Nawet chyba mniej dymi
Bardziej elastyczne na każdym biegu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez acnie » 4 lip 2012, 09:00

Witam
Mam nowy problem ze swoim DITD po wjechaniu w kałużę silnik zaczyna przerywać (jakby nie chodził na wszystkich garach) po zgaszeniu i paru godzinach odpalam i mam nierówną pracę silnika i zasłonę dymną :D jeżeli ktoś z Was ma jakiś pomysł pomóżcie
acnie
 

Postprzez jarekpop » 4 lip 2012, 17:05

Witam
Co myślicie o takim wskaźniku ciśnienia doładowania?
http://www.youtube.com/watch?v=FQBPOb6stAY
Początkujący
 
Od: 14 mar 2011, 23:35
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD GW 2001

Postprzez Neonixos666 » 4 lip 2012, 17:13

a co on ma wskazywać? jak go czytać ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez jarekpop » 4 lip 2012, 17:24

kolejno zapalające diody sygnalizują wzrost napięcia na boost sensor 0d 0 do 4,8 V, co liniowo odpowiada zwiększającemu się ciśnieniu powietrza wytwarzanego przez turbinę.
Ostatnio edytowano 4 lip 2012, 17:41 przez jarekpop, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 14 mar 2011, 23:35
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD GW 2001

Postprzez Neonixos666 » 4 lip 2012, 17:27

jarekpop napisał(a):kolejno zapalające diody sygnalizują wzrost napięcia na boost sensor 0d 0 do 4,8 V, co liniowo odpowiada zwiększającemu się ciśnieniu powietrza wytwarzanego przez turbinę.


ale jakie są te wartości bo bez tego to zwykłe światełka nic nie wnoszące.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez jarekpop » 4 lip 2012, 17:42

diody w liczbie 7 sztuk (4 zielone 1 pomarańczowa i 2 czerwone) świecące się 3 zielone diody to działanie boost sensora , przedostatnia (czerwona) to seryjne ciśnienie 0,8 bara , gdy zaświecą się wszystkie diody to około 1 bar
Początkujący
 
Od: 14 mar 2011, 23:35
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD GW 2001

Postprzez Neonixos666 » 4 lip 2012, 18:32

lepiej zrób jak w F1 żebyś wiedział kiedy zmienić bieg :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Don Gregorio » 6 lip 2012, 09:24

No powiem szczerze że po tym STP jest o niebo lepiej
Może i kopce, ale ja przynajmniej już nie widzę takiego czarnego obłoku za mną :D
Lepiej się zbiera auto :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez Neonixos666 » 6 lip 2012, 16:53

Don Gregorio napisał(a):No powiem szczerze że po tym STP jest o niebo lepiej
Może i kopce, ale ja przynajmniej już nie widzę takiego czarnego obłoku za mną :D
Lepiej się zbiera auto :)


Raz na jakiś czas zrób taką kurację i będzie silniczek śmigać dobrze :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Don Gregorio » 6 lip 2012, 17:24

Co ile kkm wlewasz ten siuwaks? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez Neonixos666 » 6 lip 2012, 18:05

Don Gregorio napisał(a):Co ile kkm wlewasz ten siuwaks? :D


jak czuje że nie idzie jak powinien lub puszcza trochę dymku, wtedy wiem że trza kurację zastosować żeby gorzej nie było :P

Mam wskaźnik doładowania i jeśli jest wszystko ok to przy około 95km/h musi być 0.3 bar, jeśli muszę wcisnąć mocniej gaz i przy tej samej prędkości i obrotów jest np. 0.4-0.5 to oznacza że trzeba wlać koniecznie. Od taki mam wskaźnik zabrudzenia :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Don Gregorio » 6 lip 2012, 18:19

yhm :)
kurcze szkoda, że nie mam jak do siebie zjechać bym zafundował Madzi kurację czyszczenia IC :D a tak w Gorzowie nie mam jak tego osobiście dokonać...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez seba626 » 6 lip 2012, 18:26

jak ktos bedzie w poblizu to dawac do mnie, przerabialem to i poszlo mi bardzo dobrze:) nie ma klopotow z tym IC
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez Neonixos666 » 6 lip 2012, 18:27

Don Gregorio napisał(a):yhm :)
kurcze szkoda, że nie mam jak do siebie zjechać bym zafundował Madzi kurację czyszczenia IC :D a tak w Gorzowie nie mam jak tego osobiście dokonać...


Ja bym raczej skupił się na kolektorze bo raczej IC nie jest zawalony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Don Gregorio » 6 lip 2012, 18:33

No to też, ale jak już wcześniej napisałem nie mam gdzie tego dokonać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez boczek86 » 11 lip 2012, 20:08

dzis rozbieralem IC zajelo mi to okolo 10 minut :P tak juz sie wyrobilem :P i skladanie tez tak z 10 minut :P posprawdzalem wszystkie rury i wezyk od BS ale niewidze nigdzie pekniec ani jakik kolwiek przetarc . obejrzalem tez IC i jest pare wgniecen ale zadnej dziurki. podokrecalem tylko mocniej cybanciki jutro zrobie jazde probna no i zrobilem mala przerobke dolotu :P i mam pytanie czy wy w waszych BJ tez w nadkolu tam skad powietrze leci do puszki z filtrem macie cos takiego ??


widok tej puszki w nadkolu do ktorej leci ta rurka z gory od puszki z filtrem paliwa
Obrazek


calkowity widok z dolu
Obrazek

a tu widok z gory od filta powietrza

Obrazek


bo z tego co pamietam to ALK80 w swojej 626 mial tylko rure do nadkola i to wszystko bez takich ceregieli. ale teraz zrobilem ominiecie tej puszki i powietrze mi leci bezposrednio z rury do puszki z filtrem powietrza. jutro zrobie jazde testowa i zobacze czy ta puszka czasem mi nieograniczala dostepu do powietrza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6