DITD nie odpala po postoju w temp poniżej 0
Nie wytrzymałem i wkręciłem SPV – Mazda ani myśli odpalić.. Wykręciłem i zauważyłem, że na pewno nie napełnił się ropą..wcześniej dużo z niego wypłynęło – teraz nic
FOTKI:
http://imageshack.us/photo/my-images/28/img0708v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/545/img0707fy.jpg/
FOTKI:
http://imageshack.us/photo/my-images/28/img0708v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/545/img0707fy.jpg/
- Od: 30 gru 2011, 00:19
- Posty: 67
- Skąd: Wrocław
- Auto: 626 GW DiTD 90KM RF2A
tadziol napisał(a):druga – stalowa podkładka.
dolin napisał(a):NIC tam nie było..
a jednak jest
wyraźnie widać na fotkach....
co do tematu,można jeszcze sprawdzić zawór FSO,ten poniżej SPV,na klucz 24,dwa przewody podłączone na jednej końcówce oczkowej.
Wkładałem tam śrubokręt i na nic gumowego się nie natknąłem. Jaki mogłem popełnić błąd z SPV jeśli się nie chce napełnić ropą? Wydaje mi się, że trochę za mocno wcisnąłem ten tłoczek i zagiąłem tąblaszkę tak, że nie miał on już żadnego luzu.. Teraz troszkę odpuściłem – na tyle, że ma zakres ruchu jakieś 2mm
- Od: 30 gru 2011, 00:19
- Posty: 67
- Skąd: Wrocław
- Auto: 626 GW DiTD 90KM RF2A
dolin napisał(a):Wkładałem tam śrubokręt i na nic gumowego się nie natknąłem.
to włóż palec...śrubokręt nie ma zmysłu dotyku.
poniżej linii gwintu w głowiczce.....
nie bój się nie pogryzie

To nie jest guma
tylko metal wyprofilowany pod zakrzywienie na SPV..ale ok przypuśćmy, że uszczelki są na swoim miejscu. Zastanawiam się nad poprawnością złożenia SPV. Pamiętasz, jaki zakres ruchu miał ten tłoczek po złożeniu?
- Od: 30 gru 2011, 00:19
- Posty: 67
- Skąd: Wrocław
- Auto: 626 GW DiTD 90KM RF2A
Tak, chodziło mi o to.
Jestem w BLADEJ D... Wkręciłem SPV 2 raz i nic! Chociaż tym razem coś tam załapywała...ale co? – Rozładował się akumulator. Także jest pięknie, podejrzewam, że teraz w ogóle nie odpale auta. Jedyna moja szansa to podmianka na sprawny SPV.
Jestem w BLADEJ D... Wkręciłem SPV 2 raz i nic! Chociaż tym razem coś tam załapywała...ale co? – Rozładował się akumulator. Także jest pięknie, podejrzewam, że teraz w ogóle nie odpale auta. Jedyna moja szansa to podmianka na sprawny SPV.
- Od: 30 gru 2011, 00:19
- Posty: 67
- Skąd: Wrocław
- Auto: 626 GW DiTD 90KM RF2A
Musimy chyba zrobić zbiórkę pieniędzy i zakupić sprawne zawory i wypożyczać jaki zestaw zaworów do podmianki aby eliminować ich niesprawność
ciekawe czy byli by chętni 
BĘDĘ PIERWSZYM KLIENTEM!!!!!!! 
Ale tak na serio to nie jest mi do śmiechu.. Auto teraz chyba w ogóle nie odpali
Dysponuje ktoś dokładnym, dużym zdjęciem wykręconego zaworu SPV, takim, żeby było widać jego dolną część? Jeśli tak, to będę wdzięczny za podesłanie.
Ale tak na serio to nie jest mi do śmiechu.. Auto teraz chyba w ogóle nie odpali
Dysponuje ktoś dokładnym, dużym zdjęciem wykręconego zaworu SPV, takim, żeby było widać jego dolną część? Jeśli tak, to będę wdzięczny za podesłanie.
- Od: 30 gru 2011, 00:19
- Posty: 67
- Skąd: Wrocław
- Auto: 626 GW DiTD 90KM RF2A
Widzę, że mój wątek jest podobny: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=130859&start=20
A czytając ten wątek, trochę rzeczy przyszło mi jeszcze na myśl. Dwa przekaźniki B5B4 i NF02 czyściłem, ale papierem ściernym (i nie wiem czy dokładnie) więc przeczyszczę jeszcze ELEKTROSOLem, jak to kolega robił.
Mi pięknie pali jak odłączę czujnik temperatury i diagnosta powiedział mi, że to on jest winien i jest do wymiany. Ale czytając tutejszy przypadek, to już nie jestem tak bardzo o tym przekonany :/ W piątek mam dzwonić do niego i umawiać się na termin, więc może do tego czasu uda nam się rozwiązać problem
A czytając ten wątek, trochę rzeczy przyszło mi jeszcze na myśl. Dwa przekaźniki B5B4 i NF02 czyściłem, ale papierem ściernym (i nie wiem czy dokładnie) więc przeczyszczę jeszcze ELEKTROSOLem, jak to kolega robił.
Mi pięknie pali jak odłączę czujnik temperatury i diagnosta powiedział mi, że to on jest winien i jest do wymiany. Ale czytając tutejszy przypadek, to już nie jestem tak bardzo o tym przekonany :/ W piątek mam dzwonić do niego i umawiać się na termin, więc może do tego czasu uda nam się rozwiązać problem
.
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/711][img]http://www.motostat.pl/user_images/711/icon1.png[/img][/url]
.
Niestety nie mogę ma MS zaprezentować swojej Madzi, to moja luba znajduje się tutaj: [url]http://www.jcf.com.pl/viewtopic.php?f=12&t=1109&p=25389#p25389[/url]
Mam trzy dziewczyny...Ilonke, Madzie i Efke :D
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/711][img]http://www.motostat.pl/user_images/711/icon1.png[/img][/url]
.
Niestety nie mogę ma MS zaprezentować swojej Madzi, to moja luba znajduje się tutaj: [url]http://www.jcf.com.pl/viewtopic.php?f=12&t=1109&p=25389#p25389[/url]
Mam trzy dziewczyny...Ilonke, Madzie i Efke :D
- Od: 12 lis 2008, 22:02
- Posty: 105
- Skąd: Lublin
- Auto: jest: Mazda 6 GJ – 2.0 SKYACTIV-G (165KM) – 2014r.
była: Mazda 3 BK – 1.6 MZ-CD 2005r.
była: Mazda 323f BJ GLS 2.0 DITD 1999r.
poczytaj trochę wątków, odpięcie czujnika pomaga ale nie rozwiązuje problemu.
Neonixos666 napisał(a):poczytaj trochę wątków, odpięcie czujnika pomaga ale nie rozwiązuje problemu.
No właśnie poczytałem i boję się, że też nie dojdę co jest nie tak. Dzisiaj przeczyszczę raz jeszcze przekaźniki. A może być tak, że czujnik jest do wymiany ?
.
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/711][img]http://www.motostat.pl/user_images/711/icon1.png[/img][/url]
.
Niestety nie mogę ma MS zaprezentować swojej Madzi, to moja luba znajduje się tutaj: [url]http://www.jcf.com.pl/viewtopic.php?f=12&t=1109&p=25389#p25389[/url]
Mam trzy dziewczyny...Ilonke, Madzie i Efke :D
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/711][img]http://www.motostat.pl/user_images/711/icon1.png[/img][/url]
.
Niestety nie mogę ma MS zaprezentować swojej Madzi, to moja luba znajduje się tutaj: [url]http://www.jcf.com.pl/viewtopic.php?f=12&t=1109&p=25389#p25389[/url]
Mam trzy dziewczyny...Ilonke, Madzie i Efke :D
- Od: 12 lis 2008, 22:02
- Posty: 105
- Skąd: Lublin
- Auto: jest: Mazda 6 GJ – 2.0 SKYACTIV-G (165KM) – 2014r.
była: Mazda 3 BK – 1.6 MZ-CD 2005r.
była: Mazda 323f BJ GLS 2.0 DITD 1999r.
Witam. Mam ten sam problem co "dolin". Gdy stoi w ogrzewanym garażu pali na dotyk,ale gdy auto stoi na mrozie nie chce odpalać.Pomagam mu w ten sposób,że psikam mu plaka w miejsce filtra powietrza i wtedy zapala. Swiece żarowe wszystkie 4 wymienione, filtr paliwa też, przekażniki w porządku.Zastanawiam się na tym zaworem SPV,ale nie mam koncepcji jak się do niego zabrać. może jakieś wskazówki?
-
gryzon
Witam
Przesyłam dla Dolina fotkę zaworu SPV, jest dość wyrażna. Cena też niczego sobie.
Powodzenia
http://www.ebay.de/itm/Magnetventil-Den ... 1c235a1178
Przesyłam dla Dolina fotkę zaworu SPV, jest dość wyrażna. Cena też niczego sobie.
Powodzenia
http://www.ebay.de/itm/Magnetventil-Den ... 1c235a1178
Mazda cenię to autko
- Od: 29 mar 2008, 19:21
- Posty: 40
- Skąd: Koszalin-Gdańsk
- Auto: 323F BJ 2.0DITD RF4F, Saab 9-5 1.9 TID, Saab 9-3 x 1.9 TTID 180 KM
dizisaj sytuacja sie powtorzyla.
rano przy – 14 odpalil bardzo dobrze, a pod wieczor przy -10 znowu go kreciłem kilka razy, dobrze ze akumulator mam dobry to dosyc dlugo moglem krecic az odpalil.
ma ktos jakies podejzenia co to moze byc?
rano przy – 14 odpalil bardzo dobrze, a pod wieczor przy -10 znowu go kreciłem kilka razy, dobrze ze akumulator mam dobry to dosyc dlugo moglem krecic az odpalil.
ma ktos jakies podejzenia co to moze byc?
- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
siwy-84 napisał(a):przez siwy-84 » 8 minut temu
dizisaj sytuacja sie powtorzyla.rano przy – 14 odpalil bardzo dobrze, a pod wieczor przy -10 znowu go kreciłem kilka razy, dobrze ze akumulator mam dobry to dosyc dlugo moglem krecic az odpalil.ma ktos jakies podejzenia co to moze byc?
A nie masz tak czasem, że na zimnym silniku odpala a na ciepłym ma problem?
smile napisał(a):A nie masz tak czasem, że na zimnym silniku odpala a na ciepłym ma problem?
na cieplym zawsze odpala od strzala
- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6