DITD nie odpala po postoju w temp poniżej 0

Postprzez tadziol » 30 sty 2012, 19:41

dawaj !
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez dolin » 30 sty 2012, 20:46

Nie wytrzymałem i wkręciłem SPV – Mazda ani myśli odpalić.. Wykręciłem i zauważyłem, że na pewno nie napełnił się ropą..wcześniej dużo z niego wypłynęło – teraz nic

FOTKI:
http://imageshack.us/photo/my-images/28/img0708v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/545/img0707fy.jpg/
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2011, 00:19
Posty: 67
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GW DiTD 90KM RF2A

Postprzez tadziol » 30 sty 2012, 20:57

tadziol napisał(a):druga – stalowa podkładka.
dolin napisał(a):NIC tam nie było..

a jednak jest :)
wyraźnie widać na fotkach....
co do tematu,można jeszcze sprawdzić zawór FSO,ten poniżej SPV,na klucz 24,dwa przewody podłączone na jednej końcówce oczkowej.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez dolin » 30 sty 2012, 21:02

Ale gdzie jest ten gumowy oring? Czemu zawór się nie napełnia?
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2011, 00:19
Posty: 67
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GW DiTD 90KM RF2A

Postprzez tadziol » 30 sty 2012, 21:05

tadziol napisał(a):uszczelka jest w głowiczce,jedna – gumowy o-ring,druga – stalowa podkładka.

zadaj sobie trochę trudu i poszukaj...na pewno jest ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez dolin » 30 sty 2012, 21:10

Wkładałem tam śrubokręt i na nic gumowego się nie natknąłem. Jaki mogłem popełnić błąd z SPV jeśli się nie chce napełnić ropą? Wydaje mi się, że trochę za mocno wcisnąłem ten tłoczek i zagiąłem tąblaszkę tak, że nie miał on już żadnego luzu.. Teraz troszkę odpuściłem – na tyle, że ma zakres ruchu jakieś 2mm
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2011, 00:19
Posty: 67
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GW DiTD 90KM RF2A

Postprzez tadziol » 30 sty 2012, 21:17

dolin napisał(a):Wkładałem tam śrubokręt i na nic gumowego się nie natknąłem.

to włóż palec...śrubokręt nie ma zmysłu dotyku.
poniżej linii gwintu w głowiczce.....
nie bój się nie pogryzie hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez dolin » 30 sty 2012, 21:22

To nie jest guma :P tylko metal wyprofilowany pod zakrzywienie na SPV..ale ok przypuśćmy, że uszczelki są na swoim miejscu. Zastanawiam się nad poprawnością złożenia SPV. Pamiętasz, jaki zakres ruchu miał ten tłoczek po złożeniu?
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2011, 00:19
Posty: 67
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GW DiTD 90KM RF2A

Postprzez tadziol » 30 sty 2012, 21:28

jaki tłoczek? precyzyjniej poproszę.
jeśli chodzi Ci o ten wystający fragment z SPV,co go zabezpieczasz zagnieceniem blaszki – to żadnego ruchu
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez dolin » 30 sty 2012, 22:20

Tak, chodziło mi o to.

Jestem w BLADEJ D... Wkręciłem SPV 2 raz i nic! Chociaż tym razem coś tam załapywała...ale co? – Rozładował się akumulator. Także jest pięknie, podejrzewam, że teraz w ogóle nie odpale auta. Jedyna moja szansa to podmianka na sprawny SPV.
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2011, 00:19
Posty: 67
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GW DiTD 90KM RF2A

Postprzez Neonixos666 » 30 sty 2012, 22:23

Musimy chyba zrobić zbiórkę pieniędzy i zakupić sprawne zawory i wypożyczać jaki zestaw zaworów do podmianki aby eliminować ich niesprawność :P ciekawe czy byli by chętni :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez dolin » 30 sty 2012, 22:28

BĘDĘ PIERWSZYM KLIENTEM!!!!!!! ;)


Ale tak na serio to nie jest mi do śmiechu.. Auto teraz chyba w ogóle nie odpali :(



Dysponuje ktoś dokładnym, dużym zdjęciem wykręconego zaworu SPV, takim, żeby było widać jego dolną część? Jeśli tak, to będę wdzięczny za podesłanie.
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2011, 00:19
Posty: 67
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GW DiTD 90KM RF2A

Postprzez bg_wolf » 31 sty 2012, 01:00

Widzę, że mój wątek jest podobny: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=130859&start=20

A czytając ten wątek, trochę rzeczy przyszło mi jeszcze na myśl. Dwa przekaźniki B5B4 i NF02 czyściłem, ale papierem ściernym (i nie wiem czy dokładnie) więc przeczyszczę jeszcze ELEKTROSOLem, jak to kolega robił.
Mi pięknie pali jak odłączę czujnik temperatury i diagnosta powiedział mi, że to on jest winien i jest do wymiany. Ale czytając tutejszy przypadek, to już nie jestem tak bardzo o tym przekonany :/ W piątek mam dzwonić do niego i umawiać się na termin, więc może do tego czasu uda nam się rozwiązać problem :)
.
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/711][img]http://www.motostat.pl/user_images/711/icon1.png[/img][/url]
.
Niestety nie mogę ma MS zaprezentować swojej Madzi, to moja luba znajduje się tutaj: [url]http://www.jcf.com.pl/viewtopic.php?f=12&t=1109&p=25389#p25389[/url]

Mam trzy dziewczyny...Ilonke, Madzie i Efke :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 22:02
Posty: 105
Skąd: Lublin
Auto: jest: Mazda 6 GJ – 2.0 SKYACTIV-G (165KM) – 2014r.
była: Mazda 3 BK – 1.6 MZ-CD 2005r.
była: Mazda 323f BJ GLS 2.0 DITD 1999r.

Postprzez Neonixos666 » 31 sty 2012, 01:05

poczytaj trochę wątków, odpięcie czujnika pomaga ale nie rozwiązuje problemu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez bg_wolf » 31 sty 2012, 10:48

Neonixos666 napisał(a):poczytaj trochę wątków, odpięcie czujnika pomaga ale nie rozwiązuje problemu.


No właśnie poczytałem i boję się, że też nie dojdę co jest nie tak. Dzisiaj przeczyszczę raz jeszcze przekaźniki. A może być tak, że czujnik jest do wymiany ?
.
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/711][img]http://www.motostat.pl/user_images/711/icon1.png[/img][/url]
.
Niestety nie mogę ma MS zaprezentować swojej Madzi, to moja luba znajduje się tutaj: [url]http://www.jcf.com.pl/viewtopic.php?f=12&t=1109&p=25389#p25389[/url]

Mam trzy dziewczyny...Ilonke, Madzie i Efke :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 22:02
Posty: 105
Skąd: Lublin
Auto: jest: Mazda 6 GJ – 2.0 SKYACTIV-G (165KM) – 2014r.
była: Mazda 3 BK – 1.6 MZ-CD 2005r.
była: Mazda 323f BJ GLS 2.0 DITD 1999r.

Postprzez gryzon » 31 sty 2012, 13:40

Witam. Mam ten sam problem co "dolin". Gdy stoi w ogrzewanym garażu pali na dotyk,ale gdy auto stoi na mrozie nie chce odpalać.Pomagam mu w ten sposób,że psikam mu plaka w miejsce filtra powietrza i wtedy zapala. Swiece żarowe wszystkie 4 wymienione, filtr paliwa też, przekażniki w porządku.Zastanawiam się na tym zaworem SPV,ale nie mam koncepcji jak się do niego zabrać. może jakieś wskazówki?
gryzon
 

Postprzez Suazi3 » 31 sty 2012, 14:45

Witam
Przesyłam dla Dolina fotkę zaworu SPV, jest dość wyrażna. Cena też niczego sobie.

Powodzenia

http://www.ebay.de/itm/Magnetventil-Den ... 1c235a1178
Mazda cenię to autko
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 19:21
Posty: 40
Skąd: Koszalin-Gdańsk
Auto: 323F BJ 2.0DITD RF4F, Saab 9-5 1.9 TID, Saab 9-3 x 1.9 TTID 180 KM

Postprzez siwy-84 » 31 sty 2012, 18:43

dizisaj sytuacja sie powtorzyla.
rano przy – 14 odpalil bardzo dobrze, a pod wieczor przy -10 znowu go kreciłem kilka razy, dobrze ze akumulator mam dobry to dosyc dlugo moglem krecic az odpalil.

ma ktos jakies podejzenia co to moze byc?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2010, 10:53
Posty: 140
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +

Postprzez smile » 31 sty 2012, 18:54

siwy-84 napisał(a):przez siwy-84 » 8 minut temu
dizisaj sytuacja sie powtorzyla.rano przy – 14 odpalil bardzo dobrze, a pod wieczor przy -10 znowu go kreciłem kilka razy, dobrze ze akumulator mam dobry to dosyc dlugo moglem krecic az odpalil.ma ktos jakies podejzenia co to moze byc?


A nie masz tak czasem, że na zimnym silniku odpala a na ciepłym ma problem?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez siwy-84 » 31 sty 2012, 18:59

smile napisał(a):A nie masz tak czasem, że na zimnym silniku odpala a na ciepłym ma problem?

na cieplym zawsze odpala od strzala
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2010, 10:53
Posty: 140
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6