Migająca kontrolka świec żarowych.

Postprzez tadziol » 24 lis 2014, 21:26

kubas10 napisał(a):Jeżeli przetnę przewód i przekaźnik nie załączy świec to czemu PCM ma być uszkodzony ?

Bo to wskazuje na zwarcie końcówki mocy sterującej przekaźnikiem.Fakt,tam jest sterowanie pozytywem,a nie masą.Zgubiła mnie rutyna.... <glupek2>
Osobiście nie podejrzewam tego,bo ciężko uszkodzić w ten sposób TR żeby dostał zwarę.....
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez kubas10 » 25 lis 2014, 19:33

Dziękuje za podpowiedź, zwarcie do plusa na przewodzie sterującym przekaźnikiem świec.
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2013, 13:42
Posty: 21

Postprzez picu » 27 maja 2015, 21:29

Witam panowie mam problem z kontrolka od świec zarowych , Madzia straciła moc , nie załącza się turbina i 80 km na godzinę mogę jechać i dalej nic :(, wymieniłem kolanko co idzie do kolektora (bo była peknieta) , boot sensor też wymieniony , IC był czyszczony i EGR też był . Jakieś tydzień temu wszystko było ok ale jak przejechałem 115 km wszystko wróciło :( , a madzie mam 2.0 turbo diesel 101 KONI. proszę o pomoc

Dopisano 27 maja 2015, 21:50:

Jeszcze dodam że nieraz mi zniknie kontrolka i chodzi wszystko ok Ale jak jej dam buta i jest 2,5 obr. To robi mi zajączki i wszystko wraca odnowa .
Początkujący
 
Od: 13 lip 2014, 12:15
Posty: 8
Auto: Mazda 626
V(1997—2002)
2.0 turbo DI (74kw)

Postprzez xANDy » 28 maja 2015, 14:14

A odczytałeś kod błędu, który Ci owa kontrolka sygnalizuje?
od tego zacznij...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez picu » 28 maja 2015, 16:51

Wychodzi błąd 115

Dopisano 28 maja 2015, 16:53:

Rano jak jechałem do pracy to np. Mi się nie palił a jak dojechalem to mi się zapalił . Może jakieś zwarcie ?

Dopisano 28 maja 2015, 18:13:

Tzn. Zapaliła kontrolka ...

Dopisano 29 maja 2015, 06:58:

Przepraszam błąd 105 a nie 115
Początkujący
 
Od: 13 lip 2014, 12:15
Posty: 8
Auto: Mazda 626
V(1997—2002)
2.0 turbo DI (74kw)

Postprzez Siwek1 » 5 wrz 2022, 21:32

Witam.
Mam pytanie czy zworkę w gnieździe robi się tylko na dwóch pinach? Powiem tak że zapalona miałem kontrolkę abs i mrugały świece żarowe. Sprawdziłem że uszkodzony mam czujnik abs prawy [jaki?]. Kody błędów na to wskazywały jak podłączyłem zworkę to abs mi mrugal i zczytalem kody 13 i 47. Po wymianie czujnika i skasowaniu błędów niestety kontrolka swiec zarowych zapala się po przejechaniu około 5km . Ale gdy ponownie zworkę daje to już nie ma błędów. Abs nie mruga i nic nie wskazuje. Stąd pytanie czy ta zworkę co robię to czasem nie jest tak że np. Zbieram 2 piny i odczytuje kody błędów że sterownika abs a może ja nie wiem a powinienem zworkę zrobić na innych pinach to wtedy może zczytam błędy że sterownika silnika? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2022, 21:21
Posty: 1
Auto: Mazda 626 2.0 diesel 1999r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6