Lekki remont silnika RF-4F

Postprzez Simonkg » 17 lut 2015, 00:14

Witam. Ponieważ jestem w trakcie "małego" remontu mojego silnika przedstawiam ciekawe moim zdaniem foty:
Załączniki
wałek.jpg
stan agonalny jak widać
uszczelka.jpg
winowajczyni całego zamieszania
cylinder.jpg
całkiem niesły wg. Widoczne ślady po honowaniu przy przebiegu 260tys
silnik.jpg
stwierdziłem że odświeżymy sie na Maxa
Ostatnio edytowano 31 mar 2018, 23:53 przez Simonkg, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2015, 22:41
Posty: 50 (1/2)
Skąd: Mielec
Auto: Jest Mazda 6 GY 2.0 CiTD 2007r


Była Mazda 626 GW 2.0 DITD 1999r

Postprzez Simonkg » 1 mar 2015, 16:36

No i jest :) Fura już zdrowa i śmiga. Koszty...
– nowy rozrząd bez pompy – oem
– uszczelki głowicy i kolektorów i pokrywy zaworów – elring
– podkładki pod wtryski podkładki przelewowe i uszczelniacze boczne wtryskiwaczy i simering wałka – oem
– regeneracja wtryskiwaczy( wszyskie były do przeglądu i w stacjonarnej firmie za 50zł/szt. przywrócili im życie niewiele odbiegając parametrami od orginału)
– nowa dźwigienka zaworowa krótka – oem
– używany wałek rozrządu w bardzo dobrym stanie – allegro:)
Ceny dosyć wysokie ale teraz cieszy. Dodaje kilka fotek. prosze zwrócić uwage na zdjecie na którym widoczna jest przeróbka pęknietętego łącznika układu dolotowego. do tej pory działa bardzo prawidłowo :) zainteresowanym moge wytłumaczyć w jaki prosty sposób można to zrobić za 15 zł :) pozdrawiam
Załączniki
remont1.jpg
remont2.jpg
remon3.jpg
remont4.jpg
pasek.jpg
łącznik.jpg
maska.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2015, 22:41
Posty: 50 (1/2)
Skąd: Mielec
Auto: Jest Mazda 6 GY 2.0 CiTD 2007r


Była Mazda 626 GW 2.0 DITD 1999r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6