– wymiana rozrządu oryginał
-wymiana podkładek pod wtryski
-wyniana podkładek pod przelewy
-wyczyszczony dolot
-sprawdzone wtryski
-wyczyszczona pompa olejowa
-wymieniona przepływka na nową
– wyjęta i sprawdzona turbina została rozebrana stwierdzili że jest sprawna więc tylko wyważyli i wyczyścili
-zatkany EGR nic się nie zmieniło w mocy i odetkany ponownie
-sprawdzony boost sensot
-sprawdzone soloneidy i powymieniane wężyki na nowe
-dwa razy zalany bak płynem FOORTE do czyszczenia układu
-nowy intercooler
-podłączany pod komputer w serwisie ASO poinformowano mnie że wszystko ok a pompa wtryskowa ma 85% wydajności ( chociaż z tego co wiem to po podłączeniu do komputera nie wykaże w jakim stopniu jest zużyta pompa wtryskowa )
-oczywiście wszystkie filtry wymieniane na bieżąco powietrza i paliwa i sprawdzone sitka w pompie były czyściutkie
-pali na dotyk czy zimny czy ciepły
– podłożone podkładki pod gruszkę od turbo 4mm
na oporniku 150 0hm 1W jakoś chodzi i na podkładkach a wczoraj jak wywaliłem podkładki z pod gruszki przy turbo i opornik to taki muł że nie chciał się wkręcać na obroty w ogóle prawie mam też podłączony wskaźnik doładowania przy boost sensor i beż podkładek pod gruszką przy turbo i oporników pokazuje doładowanie 0,2bar a na podkładkach i oporniku dochodzi tylko do 0.45 bar max