Mazda 626 2.0 DITD – sterownik silnika.
Strona 1 z 1
Witam wszystkich. Zacznę od początku. Pewnego ranka wsiadam do swojego auta, przekręcam kluczyk w stacyjce, czekam jak zniknie kontrolka od świec żarowych i .... i tu zaczął się problem bo kontrolka nie zapaliła się. Próbowałem auto odpalić ale poza kręceniem nic nie wyszło.
Zacholowałem auto do mechanika, który stwierdził, że sterownik silnika jest spalony RF2A 18881 D (cały zgnity).
Kupiłem taki sam na allegro (RF2A 18881 C- literka C zamiast D ale to nic takiego).
Komputer podłączony działa ale teraz świeci się kontrolka od immo i auto nie chce odpalić.
Tak już od 2 tygodni. Proszę o pomoc. Co z tym zrobić. Można oszukać sterownik tak aby nie widział immo lub całkowicie usunąć immo?
Zacholowałem auto do mechanika, który stwierdził, że sterownik silnika jest spalony RF2A 18881 D (cały zgnity).
Kupiłem taki sam na allegro (RF2A 18881 C- literka C zamiast D ale to nic takiego).
Komputer podłączony działa ale teraz świeci się kontrolka od immo i auto nie chce odpalić.
Tak już od 2 tygodni. Proszę o pomoc. Co z tym zrobić. Można oszukać sterownik tak aby nie widział immo lub całkowicie usunąć immo?
- Od: 11 lip 2011, 17:48
- Posty: 9
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda 626 V GF
2.0 DiTD 101KM, 1999 r.
Kolego z tego co się orientuję, to z całkowitym usunięciem immo możesz mieć problemy. Przy zmianie komputera należałoby też zmienić kompletny immobilizer, ponieważ jest to sparowane jedno z drugim. Powinieneś jeszcze dokupić (oczywiście z tego samego egzemplarza, z którego pochodzi sterownik) sterownik immo, całą stacyjkę (z cewką immo) oraz kluczyk, w którym zapisany jest kod immobilizera
Taki złodziejski zestaw
No chyba, że komuś udało się to ominąć ![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
Albo do serwisu i zaprogramować kompa na stary imobilazer. Tylko ciekaw jestem ile za to krzykną. Chyba że do dobrego elektronika samochodowego i też powinien sobie poradzić.
Only japanise technik...
Witam ponownie. Nadal nie mam auta. Tak jak wcześniej pisał lucas83 muszę kupić cały zestaw czyli (komputer, immobiliser i kluczyki ze stacyjką (z cewką immo)). Mam teraz takie oto pytanie.
Czy jeżeli w moim aucie jest taki oto numer: RF2A 18881 D, to muszę kupić identyczny komplet czy może on się różnić jedną literką czyli: RF2A 18881 C ? Prawdopodobnie ma to różnicę tylko jaką? Nie wiem czy jeżeli kupię z literką C to mi auto odpali, a jak odpali to czy będzie jeździło czy może po jakimś czasie znów stanie.
Czy jeżeli w moim aucie jest taki oto numer: RF2A 18881 D, to muszę kupić identyczny komplet czy może on się różnić jedną literką czyli: RF2A 18881 C ? Prawdopodobnie ma to różnicę tylko jaką? Nie wiem czy jeżeli kupię z literką C to mi auto odpali, a jak odpali to czy będzie jeździło czy może po jakimś czasie znów stanie.
- Od: 11 lip 2011, 17:48
- Posty: 9
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda 626 V GF
2.0 DiTD 101KM, 1999 r.
Witam wszystkich. Po ponad czterech miesiącach auto już jest na chodzie. Wymieniłem cały tak zwany złodziejski zestaw ( sterownik silnika, immo i stacyjka z cewką immo). Gdyby nie pan Krzysztof z Bydgoszczy to na pewno jeszcze nie miałbym samochodu. Takiego człowieka jeszcze nie spotkałem w swoim życiu, naprawdę super gość. Bardzo dużo mi pomógł. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
- Od: 11 lip 2011, 17:48
- Posty: 9
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda 626 V GF
2.0 DiTD 101KM, 1999 r.
Podliczając koszta i nakład pracy do tego czas ile auto stało to raczej było by najszybsze i najtańsze rozwiązanie.A jeśli chodzi o imo to jak mają ukraść to i tak ukradną.Kolego może napiszesz mniej więcej jakie były koszta tej naprawy łącznie z gratami.
- Od: 14 gru 2007, 09:54
- Posty: 101
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 1999r 2.0 16v 115km
Witam wszystkich. Koszt całej operacji to 1300 zł( 700 zł sterownik silnika+immo+kluczyki ze stacyjką immo, 300 zł mechanik, 300 lawety- bo auto jeździło od mechanika do mechanika ). Innej możliwości nie ma aby usunąć samo immo. Musiałem kupić taki właśnie złodziejski zestaw. Teraz już jest wszystko w porządku.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Od: 11 lip 2011, 17:48
- Posty: 9
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda 626 V GF
2.0 DiTD 101KM, 1999 r.
Witam, muszę wymontować ze swojej mazdy 626 2002 Sterownik Silnika. Czy ktoś się orientuje gdzie dokładnie jest zlokalizowany? Z góry serdecznie dziękuję.
-
messali
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6