Wymiana rozrządu – różne szkoły
GMB do diesla czemu nie ? chciałbym jakiś tańszy zamiennik oryginalnego...
100k km nie zrobię tą mazdą wiec nie potrzebuje na lata
100k km nie zrobię tą mazdą wiec nie potrzebuje na lata
był ostatnio u mnie koleżka, który też nie zamierzał 100kkm zrobić, ale ściągałem mu rozrząd po 15kkm, bo ciekł jakiś zamiennik madeinjapan 
ale niektórym wytrzymują i sobie chwalą – jak kto lubi
ja zmieniam ludziom tylko na ori (w dieselu), nie było jeszcze reklamacji i chciałbym żeby tak zostało
ale niektórym wytrzymują i sobie chwalą – jak kto lubi
ja zmieniam ludziom tylko na ori (w dieselu), nie było jeszcze reklamacji i chciałbym żeby tak zostało
czy przy wymianie rozrządu pasowało by jeszcze coś wymienić?
200 zł za wymianę rozrządu i płynu chłodniczego właśnie zapłaciłem mechanikowi , za dużo? ;/
Myślę ze jest to nie duża kwota.
smile napisał(a):to jakieś 400 zł
tyle płaciłem bez pompy, dziś pewnie miał bym to za darmo
smile napisał(a):200 to można dać za wymianę samego paska z rolkami... ale jeżeli w to wchodziła wymiana pompy wody to ciesz się, że tak tanio... Zazwyczaj koszt takiej operacji to jakieś 400 zł
o kurde
pompa jest z tyłu silnika i dostęp jest trudny ale dla ogarniętego człowieka nie powinno być problemu.
Witam
Pozwolę podpiąć sie do tematu. Podczas prac związanych z regeneracją pompy, pasek rozrządu był luźno na kołach. Czy hydronapinacz po demontażu, ściśnięciu i zamontowaniu bedzie spełniał swoje zadanie?
Rozrzad kompletny wynieniany 50kkm.
Pozwolę podpiąć sie do tematu. Podczas prac związanych z regeneracją pompy, pasek rozrządu był luźno na kołach. Czy hydronapinacz po demontażu, ściśnięciu i zamontowaniu bedzie spełniał swoje zadanie?
Rozrzad kompletny wynieniany 50kkm.
-
Siwuszek
nie sądzę, czy ciężko było ci ścisnąć hydronapinaczSiwuszek napisał(a):pasek rozrządu był luźno na kołach. Czy hydronapinacz po demontażu, ściśnięciu i zamontowaniu bedzie spełniał swoje zadanie?
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
jeżeli jest suchy, oporny i od momentu zdemontowania do ściśnięcia był cały czas w pionie to można by zaryzykować, ale to TWOJE ryzyko
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6