Czy/jak naprawić dziurawy intercooler ?
Strona 1 z 1
Mam problem, poniewaz chcialem kupic nowy intercooler (starego nie chce mi nikt pospawac poniewaz w fatalnym miejscu jest dziura, narazie zaklejony jest poxilina
), ale kosztuje on ponad 4 tyś. zł. Uzywanego nie moge nigdzie dostac. Mial ktos podobny problem?? Moze ktos ma do sprzedania uzywany ( szczelny) intercooler Mazda 626 99' 2.0 DiTD .
Ostatnio edytowano 4 kwi 2006, 16:45 przez IVM, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 kwi 2006, 17:36
- Posty: 37
- Skąd: wwa
- Auto: 626 99' 2.0 DiTD
Miałem również dziurawy cooler i ... zakleiłem go poxilinką. Jeżdzę już ok. 8 miesięcy i jest super szczelny (odpukac)
.
Jeżeli poxilinka Ci nie siada to może coś takiego pomoże:
http://www.allegro.pl/item93511937_luto ... wanie.html
Kupiłem to jakieś pół roku temu ale jak na razie nie musiałem tego użyc i nie wiem czy rzeczywiście działa. Co do nowego-używanego coolera to zapytaj sie kolegi xAndy-iego.
Jakiś czas temu coś mi wspominał o używanym coolerze.
Jeżeli poxilinka Ci nie siada to może coś takiego pomoże:

Kupiłem to jakieś pół roku temu ale jak na razie nie musiałem tego użyc i nie wiem czy rzeczywiście działa. Co do nowego-używanego coolera to zapytaj sie kolegi xAndy-iego.
Jakiś czas temu coś mi wspominał o używanym coolerze.
zGrzes
- Od: 9 maja 2005, 14:39
- Posty: 119
- Skąd: Rzeszów
- Auto: CX-30
A czy ktokolwiek próbował "podpasować" IC od innego autka???
Z lektury stron o tuningu TDI (to takie niemieckie DITD
) wyczytałem, że ludzie wpychają większe chłodnice powietrza od np ciężarówek IVECO – wiem, że robią to podczas kompleksowych przeróbek, ale może i da radę tutaj coś innego (tańszego) dobrać?
Z lektury stron o tuningu TDI (to takie niemieckie DITD
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Dzieki za rady jak poxilina pusci (oby nie) to wtedy zastosuje to cos z allegro. A co do wiekszego coolera to widzialem fajny w Renault 21 byl dosc waski ale prawie na cala dlugosc zderzaka i podloczony byl dosc duzej srednicy rurami oczywiscie byl zamontowany strasznie nisko. Moze i lepiej schladza powietrze. ?
- Od: 3 kwi 2006, 17:36
- Posty: 37
- Skąd: wwa
- Auto: 626 99' 2.0 DiTD
póki co polecam poxilinę...
ale MOC wtedy się objawia, prawda zGrześ?
ale MOC wtedy się objawia, prawda zGrześ?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):póki co polecam poxilinę...
U mnie jak na razie trzyma jak... . Zanim pokleiłem mojego coolera to spędziłem nad nim kilka ładnych godzin przy odtłuszczaniu (wewnątrz i zewnątrz) i zdzieraniu farby.
xANDy napisał(a):ale MOC wtedy się objawia, prawda zGrześ?
O tak – teraz to można nieźle przycisnąc nie zostawiając jadących z tyłu w kłębach dymu

zGrzes
- Od: 9 maja 2005, 14:39
- Posty: 119
- Skąd: Rzeszów
- Auto: CX-30
Ja też nie oszczędzałem papieru ściernego i denaturatu do odtłuszczenia. Tylko ze i tak troche oleju idzie przez tego coolera.Ale narazie trzyma! Nie wiem ile wasze fury maja przebiegu, ale u mnie jest juz prawie 190 tyś. i przy włączonym silniku jak odkręce korek od wlewu oleju to czuć przedmuchy na tłokach u was też troche dmucha??
- Od: 3 kwi 2006, 17:36
- Posty: 37
- Skąd: wwa
- Auto: 626 99' 2.0 DiTD
Edit Grzyby: tego postu już nie ma.
...........

ale wracając do tematu.
Ja dokładnie wypłukałem benzyną ekstrakcyją cały cooler do momentu aż ze środka przestała wypływac zanieczyszczona benzynka
Jak na razie mam 95tkm i całe szczęście nie zaobserwowałem takich oznak.
Grzyby napisał(a):VM – ale regulaminu to jednak nie chcesz czytać?
Poprawiłeś temat tylko częściowo czyli widać twoją dobrą wolę język
Poprawię sam a ty zobacz jak powinien wyglądać poprawnie nazwany temat.
Stosuj się proszę na przyszłość do regulaminu.
...........

ale wracając do tematu.
IVM napisał(a):Ja też nie oszczędzałem papieru ściernego i denaturatu do odtłuszczenia. Tylko ze i tak troche oleju idzie przez tego coolera
Ja dokładnie wypłukałem benzyną ekstrakcyją cały cooler do momentu aż ze środka przestała wypływac zanieczyszczona benzynka
IVM napisał(a):Nie wiem ile wasze fury maja przebiegu, ale u mnie jest juz prawie 190 tyś. i przy włączonym silniku jak odkręce korek od wlewu oleju to czuć przedmuchy na tłokach u was też troche dmucha??
Jak na razie mam 95tkm i całe szczęście nie zaobserwowałem takich oznak.

zGrzes
- Od: 9 maja 2005, 14:39
- Posty: 119
- Skąd: Rzeszów
- Auto: CX-30
Czesc! W intercoolerze nie ma zbyt wysokiego cisnienia wiec spokojnie moze to byc w dalszym ciagu zaklejone poxilina. Ja tez tak kiedys mialem i jak raz zakleilem tak jezdzilem ok 2 lat bez problemu.
- Od: 17 lut 2006, 14:10
- Posty: 16
- Auto: 626 coupe 2.0 V8 89r
hmm – poxilinka..
Zgrzes – mamy Patent!
Zgrzes – mamy Patent!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Nie Zgrzesiu: ja jestem pomysłodawcą a Ty jesteś tylko pierwszym podwykonawcą... (albo beta-testerem) 

Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6