Problem z popychaczem hydraulicznym(RF-2A)

Postprzez Ink » 17 mar 2014, 19:35

Witam,
mam problem a w zasadzie kilka problemów. Rozsypał mi się rozrząd w mojej Mazdzie. Wszystko zostało wymienione, ori części itp. Jednak po wymianie przstał działać hamulec prawidłowo. A dokładnie przy drugim naciśnięciu pedała hamulec robił się twardy i świeciła się kontrolka ręcznego. Po sprawdzniu pompy Vacum która okazała się sprawna pzyszło do ponownego otwierania silnika. Mechanik zauważył ,że uszkodzeniu uległ dodatkowo popychacz hydrauliczny. Główka jest popękana. Wszystkie pozostałe są sprawne i w dobrym stanie. Czy jest opcja zakupu pojedyńczego popychacza i czy ktoś ma kod części?

Obrazek

Drugie pytanie- czy popychacz może mieć aż tak duży wpływ na ciśnienie podawane na pompe vacuum?
Silnik nie hałasuje ani nie pali więcej, ma troszke mniej mocy.

Z góry dzięki za pomoc.
Początkujący
 
Od: 19 gru 2010, 21:38
Posty: 9
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 2000r

Postprzez Neonixos666 » 17 mar 2014, 20:59

Po pierwsze to tam nie ma hydrauliki tylko czysta mechanika a po drugie chodzi Ci pewnie o mostek zaworowy który przekazuje nacisk z dźwigienki na oba zawory na raz
http://allegro.pl/mazda6-323-premacy-62 ... 74540.html


Co do pompy Vaccum to trzeba sprawdzić czy dochodzi do niej smarowanie z wałka rozrządu oraz czy wszystkie przewody są szczelne a sama pompa zasysa z odpowiednią siłą.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez puding » 18 mar 2014, 19:48

jak Ci ten mechanik powiedział że w ditd są popychacze hydrauliczne zaworów to rozsądnie by było poszukać innego hahaha a co do hamulca to proponuje najpierw płynu dolać <spoko>
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2013, 20:28
Posty: 169 (0/1)
Skąd: massachusetts
Auto: c-max tdci było cp rf2a

Postprzez Ink » 19 mar 2014, 13:08

właśnie staram się go zmienić, chce żeby mi wymienił tę część w ramach jednej roboty która robił i więcej do niego nie wróce. Czy to ,że główka mostka dostała strzał i jest popękana może mieć wpływ na ciśnienie idące z silnika na vacuum?
Początkujący
 
Od: 19 gru 2010, 21:38
Posty: 9
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 2000r

Postprzez Neonixos666 » 19 mar 2014, 15:54

Ink napisał(a):zy to ,że główka mostka dostała strzał i jest popękana może mieć wpływ na ciśnienie idące z silnika na vacuum?


Nie ma wpływu na działanie pompy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 19 mar 2014, 20:46

co prawda 20 stron temat liczy,ale znajdziesz tam odpowiedź na swój problem.
viewtopic.php?f=426&t=92063&hilit=albatros
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6