Mam mazdę z silnikiem jak w temacie DiTD GF RF2A 90KM. Przeskoczył mi rozrząd o 3 ząbki i niestety po rozebraniu silnika okazało się, że jest kompletnie zniszczony (albo coś do niego wpadło i tańcowało tam już jakiś czas albo od dłuższego czasu pasek był nieodpowienio naciągnięty i żle chodziły tłoki. Silnik jest oczywiście do wymiany.
Moje pytanie jest następujące. Znalazłem na aukcji silnik, oznaczony jako RF-T 110KM. W kompedium silników o ile dobrze interpretuje, RF-T to tylko ogólna nazwa kilku poszczególnych modeli, w ramach której są RF2A i RF4A? Czy silnik ten będzie pasował do mojego modelu ? W jednym z wątków znalazłem informację:
Z kolei w innym wątku znalazłem informację, że są różnice w osprzęcie np turbo mają inne. Jakie właściwie silniki będą pasowały do mojego modelu i czy jeżeli silniki o większej mocy (101 i 110 KM) pasują to czy ta moc będzie rzeczywiście używana czy należy też najpierw wymienić komputer ?Silniki RF2 i RF4 są mechanicznie identyczne (z wyjątkiem węża dolotu od strony IC oraz pierwszego katalizatora wstępnego). Wymiana nie jest problemem.
pozdrawiam