Witam. Wczoraj zabrałem się za czyszczenie dolotu i regulację zaworów. Po wszystkim złożyłem auto, odpowietrzyłem układ paliwowy i mazda zapaliła. Przejechałem się i wszystko było ok. Potem ją umyłem i też normalnie zapaliła ale po chwili zaczęły spadać obroty i zgasła. Potem znowu odpaliła i dalej zgasła i już nie odpala.
Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka od immobilizera a wcześniej się zapalała. (czasami zaświeci dopiero wtedy gdy kręce rozrusznikiem ale nie zawsze). Odkręciłem przewód paliwowy przy głowicy i paliwo dochodzi. Sprawdzałem czy czuć sprężanie przykładając rękę do wydechu i czuć ciśnienie.
Co może być nie tak? co zrobić żeby odpaliła? Sprawdzałem błędy i nie ma żadnych a kompa resetowałem i nic.
Mazda nie odpala
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 5 lip 2013, 16:36 przez marcin512256, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 8 gru 2012, 09:51
- Posty: 26
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: Mazda 626 gf
2.0 DiTD 99r
101Hp
co ruszałeś przy tych czynnościach? odkręcałeś przewody przy pompie lub kostki?
Tak jak w poradniku było. Odkręcałem czujnik temp paliwa?( Ten pierwszy od rozrządu) i przewody paliwowe. więcej przy pompie nic nie robiłem. Auto po wszystkim odpaliło tylko teraz nie chce.
- Od: 8 gru 2012, 09:51
- Posty: 26
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: Mazda 626 gf
2.0 DiTD 99r
101Hp
ile km zrobiłeś? odkręć jeden przewód do wtrysku i zobacz czy podaje paliwo pompa.
Zrobiłem jakieś 2 km. Sprawdziłem czy wszystko ok i było w pożądku. Normalnie przyspieszał itp. Pisałęm że przewód odkręcałem i leci paliwo.
- Od: 8 gru 2012, 09:51
- Posty: 26
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: Mazda 626 gf
2.0 DiTD 99r
101Hp
Proszę o poprawne nazwanie tematu.
robiłeś coś przy filtrze paliwa?
Przy filtrze teraz nic nie robiłem. wymienialem go ale to było kilka miesięcy temu. zciągnąlem pokrywę zaworów bo myślałem że się może coś poluzowało ale wszystko jest ok. spawdze jeszcze czy rozrząd się nie przestawil tylko mam pytanie czy na dolnym kole rozrządu tym co jest na wale korbowym znak jest wykonany na kole zebatym czy pasowym?
Dopisano 6 lip 2013, 12:05:
rozrzad ustawiony dobrze. pod pokrywa zaworow wszystko ok i nie odpala. przy kreceniu rozrusznikiem dzwiek wydaje sie byc jakis inny niz zwykle. zobacze jeszcze czy z kazdego przewodu wtryskowego leci paliwo. jakies pomysly?
Dopisano 6 lip 2013, 12:05:
rozrzad ustawiony dobrze. pod pokrywa zaworow wszystko ok i nie odpala. przy kreceniu rozrusznikiem dzwiek wydaje sie byc jakis inny niz zwykle. zobacze jeszcze czy z kazdego przewodu wtryskowego leci paliwo. jakies pomysly?
- Od: 8 gru 2012, 09:51
- Posty: 26
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: Mazda 626 gf
2.0 DiTD 99r
101Hp
podaj bezpośrednio do pompy paliwo z butelki. Jesteś pewien że nie pomyliłeś zasilania i powrotu przy pompie lub gdzieś indziej?.
Zasilanie i powrót dobrze podłączone zresztą ciężko się pomylić bo przewody są odpowiednio wyprofilowane, A poza tym jak by były źle podłączone to bym nie przejechał tych 2 km.
Dopisano 6 lip 2013, 19:58:
Mazda odpaliła gdy zdjąłem czujnik temperatury ale teraz jest założony i też odpala. Problem jest teraz taki że słychać stuki gdzieś w rozrządzie. Co to może być?
Dopisano 6 lip 2013, 19:58:
Mazda odpaliła gdy zdjąłem czujnik temperatury ale teraz jest założony i też odpala. Problem jest teraz taki że słychać stuki gdzieś w rozrządzie. Co to może być?
- Od: 8 gru 2012, 09:51
- Posty: 26
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: Mazda 626 gf
2.0 DiTD 99r
101Hp
wraz z prędkością obrotową silnika?
Stuki pochodziły od koła pasowego na wale korbowym, ponieważ ocierało o osłonę rozrządu. Już jest wszystko ok. samochód przyśpiesza i jeździ jak nowy
Zabieg oczyszczania dolotu dobrze jej zrobił. Dzięki za zainteresowanie tematem.
- Od: 8 gru 2012, 09:51
- Posty: 26
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: Mazda 626 gf
2.0 DiTD 99r
101Hp
Najważniejsze że wszystko jest już ok, powodzenia:).
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6