Mazda nie odpala

Postprzez marcin512256 » 4 lip 2013, 21:45

Witam. Wczoraj zabrałem się za czyszczenie dolotu i regulację zaworów. Po wszystkim złożyłem auto, odpowietrzyłem układ paliwowy i mazda zapaliła. Przejechałem się i wszystko było ok. Potem ją umyłem i też normalnie zapaliła ale po chwili zaczęły spadać obroty i zgasła. Potem znowu odpaliła i dalej zgasła i już nie odpala.
Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka od immobilizera a wcześniej się zapalała. (czasami zaświeci dopiero wtedy gdy kręce rozrusznikiem ale nie zawsze). Odkręciłem przewód paliwowy przy głowicy i paliwo dochodzi. Sprawdzałem czy czuć sprężanie przykładając rękę do wydechu i czuć ciśnienie.
Co może być nie tak? co zrobić żeby odpaliła? Sprawdzałem błędy i nie ma żadnych a kompa resetowałem i nic.
Ostatnio edytowano 5 lip 2013, 16:36 przez marcin512256, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 8 gru 2012, 09:51
Posty: 26
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: Mazda 626 gf
2.0 DiTD 99r
101Hp

Postprzez Neonixos666 » 4 lip 2013, 22:00

co ruszałeś przy tych czynnościach? odkręcałeś przewody przy pompie lub kostki?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9512 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marcin512256 » 4 lip 2013, 22:04

Tak jak w poradniku było. Odkręcałem czujnik temp paliwa?( Ten pierwszy od rozrządu) i przewody paliwowe. więcej przy pompie nic nie robiłem. Auto po wszystkim odpaliło tylko teraz nie chce.
Początkujący
 
Od: 8 gru 2012, 09:51
Posty: 26
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: Mazda 626 gf
2.0 DiTD 99r
101Hp

Postprzez Neonixos666 » 4 lip 2013, 22:07

ile km zrobiłeś? odkręć jeden przewód do wtrysku i zobacz czy podaje paliwo pompa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9512 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marcin512256 » 4 lip 2013, 22:09

Zrobiłem jakieś 2 km. Sprawdziłem czy wszystko ok i było w pożądku. Normalnie przyspieszał itp. Pisałęm że przewód odkręcałem i leci paliwo.
Początkujący
 
Od: 8 gru 2012, 09:51
Posty: 26
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: Mazda 626 gf
2.0 DiTD 99r
101Hp

Postprzez siegu » 5 lip 2013, 10:07

Proszę o poprawne nazwanie tematu.
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: RX8 HP
626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez Neonixos666 » 5 lip 2013, 20:30

robiłeś coś przy filtrze paliwa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9512 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marcin512256 » 6 lip 2013, 08:21

Przy filtrze teraz nic nie robiłem. wymienialem go ale to było kilka miesięcy temu. zciągnąlem pokrywę zaworów bo myślałem że się może coś poluzowało ale wszystko jest ok. spawdze jeszcze czy rozrząd się nie przestawil tylko mam pytanie czy na dolnym kole rozrządu tym co jest na wale korbowym znak jest wykonany na kole zebatym czy pasowym?

Dopisano 6 lip 2013, 12:05:

rozrzad ustawiony dobrze. pod pokrywa zaworow wszystko ok i nie odpala. przy kreceniu rozrusznikiem dzwiek wydaje sie byc jakis inny niz zwykle. zobacze jeszcze czy z kazdego przewodu wtryskowego leci paliwo. jakies pomysly?
Początkujący
 
Od: 8 gru 2012, 09:51
Posty: 26
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: Mazda 626 gf
2.0 DiTD 99r
101Hp

Postprzez Neonixos666 » 6 lip 2013, 13:28

podaj bezpośrednio do pompy paliwo z butelki. Jesteś pewien że nie pomyliłeś zasilania i powrotu przy pompie lub gdzieś indziej?.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9512 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marcin512256 » 6 lip 2013, 17:49

Zasilanie i powrót dobrze podłączone zresztą ciężko się pomylić bo przewody są odpowiednio wyprofilowane, A poza tym jak by były źle podłączone to bym nie przejechał tych 2 km.

Dopisano 6 lip 2013, 19:58:

Mazda odpaliła gdy zdjąłem czujnik temperatury ale teraz jest założony i też odpala. Problem jest teraz taki że słychać stuki gdzieś w rozrządzie. Co to może być?
Początkujący
 
Od: 8 gru 2012, 09:51
Posty: 26
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: Mazda 626 gf
2.0 DiTD 99r
101Hp

Postprzez Neonixos666 » 6 lip 2013, 21:45

wraz z prędkością obrotową silnika?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9512 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marcin512256 » 6 lip 2013, 22:31

Stuki pochodziły od koła pasowego na wale korbowym, ponieważ ocierało o osłonę rozrządu. Już jest wszystko ok. samochód przyśpiesza i jeździ jak nowy :P Zabieg oczyszczania dolotu dobrze jej zrobił. Dzięki za zainteresowanie tematem.
Początkujący
 
Od: 8 gru 2012, 09:51
Posty: 26
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: Mazda 626 gf
2.0 DiTD 99r
101Hp

Postprzez Neonixos666 » 7 lip 2013, 10:40

Najważniejsze że wszystko jest już ok, powodzenia:).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9512 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6