Czyszczenie sitka w zbiorniku paliwa w 626 GF DITD
Strona 1 z 1
Sitko jest. Chociaż nie zawsze. Nie trzeba go czyścić. Żeby je zapchać musiałbyś męty lać do baku, albo pare lat jeździć na rezerwie. Oczywiście wyczyścić nigdy nie zaszkodzi. Jeżeli brałbyś się za to kiedyś, to poczekaj aż żyd ci się zapali, bo najlepiej przy tej operacji mieć jak najmniej paliwa.
Nie ma reguły czy się zapcha czy nie. Wszystko zależy, co trafia do baku. Sprawdzić nie zaszkodzi. Jest fotorelacja na forum i możesz obejrzeć. Sitek w didt jest sporo. Jeden w baku, kolejny to oczywiście filtr paliwa, następny na zaworze przelewowym i jeszcze jeden w pompie (zapomniałem jak to się nazywa), ale w tym ostatnim jest kłopotliwe dojście.
nie ma sitka na SPV. Siko jest na zasilaniu pompy, na zaworze TCV (wbudowane), na zaworze FSO oraz wewnątrz zaworu przelewowego.
w głowicy pompy od strony chłodnicy taką gumą jest przykryty.
demontujesz tylna kanape, i widzisz dwa wezyki i kostke z kablami. wszystko odpinasz i odkrecasz wkrety na srubokret krzyzakowy(lepiej abys nie uszkodzil tych wkretow) uwazaj na uszczelke podczas demontazu wyciagasz to ustrojstwo, sciagasz sitko czyscisz i skladasz wszystko-cala filozofia.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6