mazda 626 gw 2.0 didt '99
Mierzyłem czujniki, a dokładniej ich oporność. Chciałbym się dowiedzieć czy ich opór jest prawidłowy, za czym idzie, czy są sprawne.
1)czujnik powietrza w obudowie filtra powietrza. Wskazywał 2.5kOHM czyli 2500OHM
2) czujnik masy powietrza wkrecony w rure od intercoolera. 2500 Ohm
oba czujniki włożone do rozgrzanego płynu chłodzącego w chłodnicy zaczeły spadac do wartości ok 1600 ohm.
3) zawór spv wskazywał wartość 1.6 ohma.
4) jakis czujnik od razu obok spv wskazywał wartość 150 ohm.
Wszystko mierzone przy temp. powietrza 18 stopni C.
Jakie wartości powinny wskazywać te czujniki? jest jakaś tabela?
rezystancja czujników w didt
Strona 1 z 1
SPV 1,2+/-0,5 OHM
czujnik prędkości pompy 230+/-45 OHM
przy temperaturze 20 stopni
reszta nie wiem, może trochę pogrzebię i coś znajdę
już mam oba te czujniki w temp 20 stopni powinny wskazywać 2,08-2,81 kohm
czujnik prędkości pompy 230+/-45 OHM
przy temperaturze 20 stopni
reszta nie wiem, może trochę pogrzebię i coś znajdę
już mam oba te czujniki w temp 20 stopni powinny wskazywać 2,08-2,81 kohm
Dzięki Neo że pogrzebałeś i znalazłeś.
spv troche odbiega od normy w dodatku w zime, przy nierozgrzanym silniku szarpie. Więc spv do wymiany.
czujnik predkości pompy był dosyć blisko rozgrzanego silnika, wiec raczej jest ok.
Które czujniki odpowiadają za dawke paliwa? oprocz bs i tych dwoch czujników powietrza?
spv troche odbiega od normy w dodatku w zime, przy nierozgrzanym silniku szarpie. Więc spv do wymiany.
czujnik predkości pompy był dosyć blisko rozgrzanego silnika, wiec raczej jest ok.
Które czujniki odpowiadają za dawke paliwa? oprocz bs i tych dwoch czujników powietrza?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6