Samochód stracił moc, miga kontrolka świec żarowych POMOCY

Postprzez marcin512256 » 28 kwi 2013, 13:12

Sory że tak późno ale nie odwiedzałem tematu aż dzisiaj na niego trafiłem i napisze niech inni wiedza co było przyczyną gdyby komuś się coś takiego stało.
Problem już dawno rozwiązany. Przyczyną był jednak bost sensor.
marcin512256 napisał(a):w bs napięcie stoi w miejscu.
tadziol napisał(a):a jakim ciśnieniem go potraktowałeś ?

Nie dawałem mu określonego ciśnienia tylko po prostu wziąłem wężyk do ust i dmuchałem w niego. Na starym bs napięcie nie drgnęło a na nowym zmieniało się.
Początkujący
 
Od: 8 gru 2012, 09:51
Posty: 26
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: Mazda 626 gf
2.0 DiTD 99r
101Hp

Postprzez kazeq8 » 8 maja 2013, 21:12

tak przy okazji podłączam się pod temat i mam potężną prośbe do was użytkowników. Niedawno kupiłem swoją Madzie 626 GW 2.0 DitD. i wyskoczył mi błąd P0105. Czy mógłby ktoś z Was wrzucić fotkę o który wężyk chodzi, bo niby mam wszytskie na miejscu ale mogą być dziurawe albo coś w tym stylu i chciałbym wiedzieć które przewody sprawdzić. Najlepiej fotografie jakby ktoś z Was mogł podesłać gdyż kompletnie nie znam się na nazwach tych kosmicznych mechanizmów działających pod maska :)

Z góry dziękuje i pozdrawiam
kazeq8
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6