Nie wkręca się na obrotu i kopci na niebiesko

Postprzez brzozowski886 » 19 lut 2013, 22:31

Witam.
Mój problem dotyczy mazdy 626 w dieslu.
Z dnia na dzień zabrakło jej mocy że tak powiem. Silnik odpala elegancko no ale żeby wkręcić ją na ponad 2 tyś obr. to nie da rady. A ile przy tym biało niebieskiego dymu to głowa mała. Raz na jakiś czas jest ok ale dosłownie tylko przez kilka sekund. Teraz wstawiałem ją do garażu, odpaliłem na zimnym silniku i chciałem ruszyć to tak jakby nie reagowała wogóle na pedał gazu. Jak traciła obroty to nawet zapalala się kontrolka od świec. Z poczatku myślałem że to wina sprężarki ale teraz zmieniłem zdanie. Tylko jeszcze może ktoś by mi podpowiedzial na co :D?
brzozowski886
 

Postprzez tadziol » 19 lut 2013, 22:41

brzozowski886 napisał(a):Tylko jeszcze może ktoś by mi podpowiedzial
podpowiadam:szukajcie a znajdziecie....
podano na tacy: viewtopic.php?f=89&t=145566
a następne problemy rozwiązuj przy pomocy opcji : "szukaj"
bo naprawdę pisać po raz n-ty to samo,to nawet mi się odechcewa....
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez brzozowski886 » 19 lut 2013, 23:06

Kolego a może byc napisał cos od siebie?? Bo tak czytam i czytam to forum i nic ciekawego nie wyczytałem. Są różne przypadki ale takie jak mój to nie ma żadnego.
brzozowski886
 

Postprzez tadziol » 19 lut 2013, 23:17

brzozowski886 napisał(a):Z dnia na dzień zabrakło jej mocy że tak powiem. Silnik odpala elegancko no ale żeby wkręcić ją na ponad 2 tyś obr. to nie da rady.

marcin512256 napisał(a):Po przekroczeniu 2200 obr zaczyna mrugać kontrolka od świec żarowych (jednostajnie) i silnik nie ma mocy pod górę ledwo 2 wjechałem. Na luzie powyżej 2 tys obr bardzo opornie się wkręca. Pod czas jazdy przy 2tys obr gaz do spodu i nie przyspiesza. Zgasiłem silnik i odpaliłem(kontrolka nie mruga) po przekroczeniu 2 tys obr znowu zaczyna mrugać i tak cały czas dopóki nie zgaszę i nie ma mocy.

brzozowski886 napisał(a):Jak traciła obroty to nawet zapalala się kontrolka od świec.

adrian8891 napisał(a):Ach, niedawno wymieniałem filtr paliwa i czyszczony był cały układ paliwowy, gdyż autko strasznie dymiło i "szarpało" gdy chciałem przekroczyć 3tyś obrotów.

faktycznie nie ma żadnego,nawet podobnego....
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez razordx » 21 kwi 2013, 23:14

witam!
mam problem mazda 626 gf po wymianie uszczelki pod głowicą i uszczelniaczy strasznie kopci
razordx
 

Postprzez Neonixos666 » 23 kwi 2013, 20:14

razordx napisał(a):witam!
mam problem mazda 626 gf po wymianie uszczelki pod głowicą i uszczelniaczy strasznie kopci


na jaki kolor?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6